Gå til innhold

Tvinges til å være i besøk med foreldres kjærestes barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Nei jeg har bare ikke lyst. 

Anonymkode: e28ed...347

Det går an å ta seg sammen og hilse på.

Anonymkode: cf1bf...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det går an å ta seg sammen og hilse på.

Anonymkode: cf1bf...677

Ja det skal gjøre èn gang…!!!!!

Anonymkode: e28ed...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

stesøsken?????? Jeg har INGEN STESØSKEN!

Anonymkode: e28ed...347

Hvorfor brøler du stesøsken til meg? Jeg har ikke nevnt stesøsken med ett ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja det skal gjøre èn gang…!!!!!

Anonymkode: e28ed...347

Bra!

Anonymkode: cf1bf...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (53 minutter siden):

Hvorfor brøler du stesøsken til meg? Jeg har ikke nevnt stesøsken med ett ord.

… du skrev at jeg at JEG sårer SÅRER?? Fordi jeg JEG har dårlig oppførsel. 

Anonymkode: e28ed...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

… du skrev at jeg at JEG sårer SÅRER?? Fordi jeg JEG har dårlig oppførsel. 

Anonymkode: e28ed...347

Ja. Du sårer foreldrene dine dersom du faktisk oppfører deg like umodent mot dem som du gjør i denne tråden. Du har selv sagt at det ikke ligger noe mer bak enn at du ikke liker dine foreldres nye kjærester og deres familier og det gjør det enda mer underlig for meg. 

Jeg tror kanskje det er sånn at du føler at ingen av foreldrene dine ser deg eller har tid til deg lengre, kan det være noe der? Kan du snakke med dem om det i så fall? Uten å brøle eller kritisere, men snakke rolig om det og prøve å forklare dem hvordan du føler det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (9 minutter siden):

Ja. Du sårer foreldrene dine dersom du faktisk oppfører deg like umodent mot dem som du gjør i denne tråden. Du har selv sagt at det ikke ligger noe mer bak enn at du ikke liker dine foreldres nye kjærester og deres familier og det gjør det enda mer underlig for meg. 

Jeg tror kanskje det er sånn at du føler at ingen av foreldrene dine ser deg eller har tid til deg lengre, kan det være noe der? Kan du snakke med dem om det i så fall? Uten å brøle eller kritisere, men snakke rolig om det og prøve å forklare dem hvordan du føler det?

Jeg har ikke tid til de… eller det de driver med som å tvinge meg inn i noe de kjærlighetiserer. Får hodepine av og føle meg presset inn det. Kan de ikke godta at jeg ikke ønsker det? Jeg klarer ikke å snakke rolig om det… fordi jeg sint og irritert. Klarte ikke annet enn å skrive fuck off i dag. (Vet jeg er fryktelig barnslig).. men det får bare være. 

Anonymkode: e28ed...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke tid til de… eller det de driver med som å tvinge meg inn i noe de kjærlighetiserer. Får hodepine av og føle meg presset inn det. Kan de ikke godta at jeg ikke ønsker det? Jeg klarer ikke å snakke rolig om det… fordi jeg sint og irritert. Klarte ikke annet enn å skrive fuck off i dag. (Vet jeg er fryktelig barnslig).. men det får bare være. 

Anonymkode: e28ed...347

Bor du for deg selv eller bor du hos en av foreldrene dine? Så lenge du bor hos en av dem må du jo innordne deg litt etter husets regler. Bor du for deg selv gjør du jo som du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (15 minutter siden):

Bor du for deg selv eller bor du hos en av foreldrene dine? Så lenge du bor hos en av dem må du jo innordne deg litt etter husets regler. Bor du for deg selv gjør du jo som du vil.

Hvorfor? Bestemmer over meg selv. 

Anonymkode: e28ed...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvorfor? Bestemmer over meg selv. 

Anonymkode: e28ed...347

Er du myndig?

Anonymkode: cf1bf...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er du myndig?

Anonymkode: cf1bf...677

Jeg mistenker at vedkommende troller med oss, hen vil i alle fall ikke si hvor gammel hen er, det har vært spurt om flere ganger. Umulig å si om dette er et troll, en bortskjemt drittunge eller en tenåring som føler seg oversett og glemt av både mor og far etter et samlivsbrudd med påfølgende nye kjærester. Vi får bare svar som "Jeg bryr meg ikke" og "Jeg liker dem ikke", ikke noe mer informasjon slik at vi kan forstå reaksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (22 minutter siden):

Jeg mistenker at vedkommende troller med oss, hen vil i alle fall ikke si hvor gammel hen er, det har vært spurt om flere ganger. Umulig å si om dette er et troll, en bortskjemt drittunge eller en tenåring som føler seg oversett og glemt av både mor og far etter et samlivsbrudd med påfølgende nye kjærester. Vi får bare svar som "Jeg bryr meg ikke" og "Jeg liker dem ikke", ikke noe mer informasjon slik at vi kan forstå reaksjonen.

Herregud troller ikke. Skriver i frustrasjon om en frustrende situasjon!!!!!!! 

Anonymkode: e28ed...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Herregud troller ikke. Skriver i frustrasjon om en frustrende situasjon!!!!!!! 

Anonymkode: e28ed...347

Problemet er bare at du gjør en frustrerende situasjon vanskeligere for alle parter, inkludert deg selv, med å være såpass lite fleksibel og lite villig til å kommunisere. 

Anonymkode: 0ae2b...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Problemet er bare at du gjør en frustrerende situasjon vanskeligere for alle parter, inkludert deg selv, med å være såpass lite fleksibel og lite villig til å kommunisere. 

Anonymkode: 0ae2b...651

Jeg kommuniserer jo???? Dessuten har jeg INGEN ROLLE i det DE driver med!!! Jeg har gått med på èn gang i maksimum 30 minutter da møtes jeg på midten!!! 

Anonymkode: e28ed...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg kommuniserer jo???? Dessuten har jeg INGEN ROLLE i det DE driver med!!! Jeg har gått med på èn gang i maksimum 30 minutter da møtes jeg på midten!!! 

Anonymkode: e28ed...347

Jeg vil ikke kalle det midten hvis de ønsker at du skal ha et forhold til dem. Men du virker såpass aggressiv og lite fleksibel i måten du skriver på at jeg tror ikke vi kommer noe videre. Så lenge du ikke har noen innsikt i din egen rolle i denne situasjonen, så er jeg redd den vil forbli fastlåst og vanskelig for dere alle.

Anonymkode: 0ae2b...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vil ikke kalle det midten hvis de ønsker at du skal ha et forhold til dem. Men du virker såpass aggressiv og lite fleksibel i måten du skriver på at jeg tror ikke vi kommer noe videre. Så lenge du ikke har noen innsikt i din egen rolle i denne situasjonen, så er jeg redd den vil forbli fastlåst og vanskelig for dere alle.

Anonymkode: 0ae2b...651

Herregud du skjønner jo ingenting. Hvilken rolle mener du jeg skal ha egentlig? Det er et svært ømt tema med mange følelser. Du skjønner kanskje ikke det? Hvilken innsikt skal jeg ha mener du? 

Anonymkode: e28ed...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg vil ikke kalle det midten hvis de ønsker at du skal ha et forhold til dem. Men du virker såpass aggressiv og lite fleksibel i måten du skriver på at jeg tror ikke vi kommer noe videre. Så lenge du ikke har noen innsikt i din egen rolle i denne situasjonen, så er jeg redd den vil forbli fastlåst og vanskelig for dere alle.

Anonymkode: 0ae2b...651

De kan ikke forvente kreve eller mene jeg skal ha en rolle jeg ikke ønsker eller har interesse av……!!!!!

Anonymkode: e28ed...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Herregud du skjønner jo ingenting. Hvilken rolle mener du jeg skal ha egentlig? Det er et svært ømt tema med mange følelser. Du skjønner kanskje ikke det? Hvilken innsikt skal jeg ha mener du? 

Anonymkode: e28ed...347

Du har allerede en rolle, og den gjør situasjonen mer fastlåst. 

Ja, jeg har forstått at det er et ømt tema, derfor jeg spurte deg hvorfor du ikke ønsker å bli kjent med dem. Det svarte du ikke på.

Med innsikt så mener jeg forståelse for hvordan din holdning til dette er så fastlåst at det er sårende for dine foreldre, og bidrar til å opprettholde konflikten. 

Anonymkode: 0ae2b...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du har allerede en rolle, og den gjør situasjonen mer fastlåst. 

Ja, jeg har forstått at det er et ømt tema, derfor jeg spurte deg hvorfor du ikke ønsker å bli kjent med dem. Det svarte du ikke på.

Med innsikt så mener jeg forståelse for hvordan din holdning til dette er så fastlåst at det er sårende for dine foreldre, og bidrar til å opprettholde konflikten. 

Anonymkode: 0ae2b...651

Hvilken rolle har jeg? Det svarte ikke du på som mener jeg har en rolle. Hvorfor skal jeg bry meg om det sårer de når de ikke bryr seg om hvordan det sårer meg? 

Anonymkode: e28ed...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...