Gå til innhold

Dere mødre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

"Humoristisk tilsnitt" er ikke vanskelige ord for de aller fleste altså. Det betyr jo at man sier det på en humoristisk måte og ikke mener noe vondt med det, men gjør det med kjærlighet. :) 

Jeg er ikke de med i de aller fleste har du da skjønt. 

Anonymkode: 6e087...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er ikke de med i de aller fleste har du da skjønt. 

Anonymkode: 6e087...28c

Det har jeg skjønt for lenge siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Det har jeg skjønt for lenge siden...

Hvordan tror du det skal gå med meg i livet? Vil jeg ende opp på nav tror du? 

Anonymkode: 6e087...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mamma sa aldri slike kosenavn til meg. Skulle ønske hun gjorde det. Pappa sa en gang» vennen min» til meg. Det var så fint å høre at jeg husker det som et godt minne. Når jeg sier vennen min, skatten min og lignende til mine døtre er det fordi jeg kjenner en så varm og inderlig omsorg og kjærlighet til de. Kanskje du opplever det ubehagelig fordi du ikke er komfortabel med å ta imot kjærlighet? At det blir for nært og flaut? Eller kanskje du har en irritasjon mot din mor? 

Anonymkode: 66d58...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mamma sa aldri slike kosenavn til meg. Skulle ønske hun gjorde det. Pappa sa en gang» vennen min» til meg. Det var så fint å høre at jeg husker det som et godt minne. Når jeg sier vennen min, skatten min og lignende til mine døtre er det fordi jeg kjenner en så varm og inderlig omsorg og kjærlighet til de. Kanskje du opplever det ubehagelig fordi du ikke er komfortabel med å ta imot kjærlighet? At det blir for nært og flaut? Eller kanskje du har en irritasjon mot din mor? 

Anonymkode: 66d58...aad

Jeg er det er veldig omringet av kjærlighet. Men jeg synes det er irriterende flaut å jeg føler meg liten, og jeg er voksen derfor trenger jeg ikke lenger sånne navn. Kommer aldri til og si det til egne barn. Når de er voksen da er de voksen. 

Anonymkode: 6e087...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er det er veldig omringet av kjærlighet. Men jeg synes det er irriterende flaut å jeg føler meg liten, og jeg er voksen derfor trenger jeg ikke lenger sånne navn. Kommer aldri til og si det til egne barn. Når de er voksen da er de voksen. 

Anonymkode: 6e087...28c

Har du egen barn?

Anonymkode: 66d58...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har du egen barn?

Anonymkode: 66d58...aad

Ja syv stykker 

Anonymkode: 6e087...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er det er veldig omringet av kjærlighet. Men jeg synes det er irriterende flaut å jeg føler meg liten, og jeg er voksen derfor trenger jeg ikke lenger sånne navn. Kommer aldri til og si det til egne barn. Når de er voksen da er de voksen. 

Anonymkode: 6e087...28c

To av mine voksne barn liker at jeg sier kosenavn. De er trygge og klarer seg veldig bra i livet. En av jentene mine har en diagnose og strever litt med selvbildet sitt. Hun er veldig følsom for om vi møter henne med respekt. Jeg er mer oppmerksom på måten jeg snakker til henne på. Så folk opplever dette forskjellig og din mor vil sikkert forstå hvis du forklarer henne hvorfor du opplever det ubehagelig. 

Anonymkode: 66d58...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

To av mine voksne barn liker at jeg sier kosenavn. De er trygge og klarer seg veldig bra i livet. En av jentene mine har en diagnose og strever litt med selvbildet sitt. Hun er veldig følsom for om vi møter henne med respekt. Jeg er mer oppmerksom på måten jeg snakker til henne på. Så folk opplever dette forskjellig og din mor vil sikkert forstå hvis du forklarer henne hvorfor du opplever det ubehagelig. 

Anonymkode: 66d58...aad

Hvordan mener du trygghet har relevans for tråden? Eller diagnose? Eller selvbilde? 

Anonymkode: 6e087...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

To av mine voksne barn liker at jeg sier kosenavn. De er trygge og klarer seg veldig bra i livet. En av jentene mine har en diagnose og strever litt med selvbildet sitt. Hun er veldig følsom for om vi møter henne med respekt. Jeg er mer oppmerksom på måten jeg snakker til henne på. Så folk opplever dette forskjellig og din mor vil sikkert forstå hvis du forklarer henne hvorfor du opplever det ubehagelig. 

Anonymkode: 66d58...aad

Nei jeg kan ikke ta det opp med henne da hun må forstå det selv. Dette er naturlig bare at man ikke gjør. Svært uhøflig og nedgradere andre på den måren. Uhørt og uhøflig. 

Anonymkode: 6e087...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...