Gå til innhold

Trenger hjelp til ribbemiddag. ( logistikken )


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida skrev (25 minutter siden):

Må fortelle at sønnen min ringte nå. Kompisen hans hadde likt seg så godt at han hadde spurt om å få lov til å bli med oss i påsken også. Han hadde visst hatt det helt fantastisk og var helt fra seg av begeistring 😃

Han skal få lov til å være med i påska, men en ting er sikkert. Det skal satses på enkle middager og  de skal få lov til å stå for middagslaginga et par dager :)

Hvordan gikk det med logistikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
påskelilje skrev (3 minutter siden):

Hvordan gikk det med logistikken?

Alt gikk fint bortsett fra eplebitene som jeg la sammen med ribba litt for tidlig.  De måtte jeg kaste, men ingen krise det. Sviskene gikk det fint med. Potetene og stappa smakte bra, svoren ble sprø. Andre gangen jeg prøver å lage ribbe, så jeg var fornøyd med at svoren ble sprø. 

Jeg holdt meg inne for å passe maten, men ble jo litt stresset når jeg skulle passe på alt og sørge for at alt er varmt og ferdig samtidig. Både ribbe, pinnekjøtt og vossakorv, saus, rødkål, stappe osv. 

Konklusjonen på det hele: At jeg stresset unødvendig og at jeg tror guttene hadde kost seg akkurat like mye om de fikk servert taco :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (44 minutter siden):

Alt gikk fint bortsett fra eplebitene som jeg la sammen med ribba litt for tidlig.  De måtte jeg kaste, men ingen krise det. Sviskene gikk det fint med. Potetene og stappa smakte bra, svoren ble sprø. Andre gangen jeg prøver å lage ribbe, så jeg var fornøyd med at svoren ble sprø. 

 

Jeg fikk forresten tips i dag fra en venninne at hvis svoren ikke ble sprø så kunne man putte den i airfyeren og dermed poppet den opp.  Sånn i tilfelle du ikke får den sprø under stekingen neste gang 😀.

Endret av Dorthe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...