farløs Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Kashmr 2 skrev (6 minutter siden): Jeg fikk det jeg bestilte 😄 men jeg var så påfallende begeistret for maten, så han tilbød bare. Ål er fisk ja. Tror det er for spesielt interesserte. Den jeg fikk var røkt. Åh så hyggelig da, ja da hadde jeg nok også prøvd🤭 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april farløs skrev (7 minutter siden): Velger ørret over laks som regel om jeg kan, men liker laks på sushi😊 Det hørtes ut som en fin tur! Synes maten ofte smaker bedre "ute i naturen" særlig etter "arbeid". Eller blir mer sulten da kanskje derfor?☺️ Fisking har jeg bare prøvd en gang som barn(tror jeg), og da ble jeg sendt rett hjem etter mye klaging på mygg og knott🤭 Helt enig med laks er godt i sushi! Vi skulle liksom tøffe oss og skaffe mat selv. Men vi ble begge overrasket over at vi likte det så godt, og JA, vi ble ihvertfall mye mer sultne i frisk luft. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erik123 Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april farløs skrev (2 timer siden): Med MYE løk, og hjemmelaget er mye bedre. Og majones på toppen. Knallgodt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
farløs Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Kashmr 2 skrev (46 minutter siden): Helt enig med laks er godt i sushi! Vi skulle liksom tøffe oss og skaffe mat selv. Men vi ble begge overrasket over at vi likte det så godt, og JA, vi ble ihvertfall mye mer sultne i frisk luft. Synes det er litt tøft gjort jeg da, har ikke gjort det selv så☺️ eller plukka bær da🤭 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
farløs Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april erik123 skrev (21 minutter siden): Og majones på toppen. Knallgodt. DU OM DET. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erik123 Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april farløs skrev (3 minutter siden): DU OM DET. Det er jo godt, kan godt ta syltetøy. Det smaker godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
farløs Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april erik123 skrev (Akkurat nå): Det er jo godt, kan godt ta syltetøy. Det smaker godt. Nei slutt da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april farløs skrev (1 time siden): Nei slutt da. Du må prøve det. Det er veldig godt. Bedre en blodpudding. Anonymkode: e1a98...d0b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
farløs Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du må prøve det. Det er veldig godt. Bedre en blodpudding. Anonymkode: e1a98...d0b Nei takk du. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erik123 Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Ei skive med lungemos på skiva er jo bare himmelsk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.