AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Grendel skrev (25 minutter siden): Du får gjøre som du vil, men bryr du deg så mye om en enkelt kommentar? Da synes jeg du gir andre mye makt over deg. Når man er relativt ny på et forum så er det vel ikke så rart at man blir både såret og lei seg av en slik kommentar, og dermed føler seg uvelkommen. Spesielt ikke siden mange av de faste ikke reagerer men forholder seg tause, og dermed kanskje også synes kommentaren var "helt grei". Anonymkode: 62bf1...3ed 2 Siter
morsan Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Krisebærblomsten skrev (1 time siden): Nå har jeg meldt ut av dette forumet! Krisebærblomsten skrev (1 time siden): Pu-forum kommentaren Dette har jeg ikke fått med meg (og vet ikke hva det betyr heller), men det er synd at du melder deg ut pga en kommentar som du ikke liker. 1 Siter
Everybody Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Når man er relativt ny på et forum så er det vel ikke så rart at man blir både såret og lei seg av en slik kommentar, og dermed føler seg uvelkommen. Spesielt ikke siden mange av de faste ikke reagerer men forholder seg tause, og dermed kanskje også synes kommentaren var "helt grei". Anonymkode: 62bf1...3ed Jeg så kommentaren, men skjønte ikke helt hva han mente. Sa han ikke bare at det kunne vært fint med et PU forum? Var den kommentaren rettet mot noen? 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Everybody skrev (1 minutt siden): Jeg så kommentaren, men skjønte ikke helt hva han mente. Sa han ikke bare at det kunne vært fint med et PU forum? Var den kommentaren rettet mot noen? Selvfølgelig var den rettet mot noen, men fordi navn ikke skrives så kan han "komme unna med det" og skylde på at andre overtolker. Kjent triks. Jeg synes det var trist. Og så synes jeg det er trist når ingen av de kjente nickene tar avstand fra det, med unntak av to tre stykker. Det var litt leit å se. Anonymkode: 62bf1...3ed 2 Siter
slabbedask Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Just now, AnonymBruker said: Selvfølgelig var den rettet mot noen, men fordi navn ikke skrives så kan han "komme unna med det" og skylde på at andre overtolker. Kjent triks. Jeg synes det var trist. Og så synes jeg det er trist når ingen av de kjente nickene tar avstand fra det, med unntak av to tre stykker. Det var litt leit å se. Anonymkode: 62bf1...3ed Nå er uansett hele tråden slettet... 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden slabbedask skrev (Akkurat nå): Nå er uansett hele tråden slettet... Bra. Anonymkode: 62bf1...3ed 1 Siter
slabbedask Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 8 minutes ago, morsan said: Dette har jeg ikke fått med meg (og vet ikke hva det betyr heller), Eget forum for de med psykisk utviklingshemming. Upassende å svare slik i den tråden. 3 Siter
laban Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og så synes jeg det er trist når ingen av de kjente nickene tar avstand fra det, med unntak av to tre stykker. Det var litt leit å se. Husk at det er påskeferie og at ikke alle henger her hele døgnet. Jeg er kanskje et "kjent nick", men jeg aner ikke hva dette handler om. Jeg tror kanskje jeg kan gjette hvilken tråd det kom i - i så fall leste jeg starten på den i dag tidlig. Hva som skjedde senere, vet jeg ikke. 1 Siter
Vhanja Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jeg leste hele tråden før den forsvant, men holder meg litt på gjerdet angående den kommentaren. Jeg vil gi nachnoo sjansen til å forklare hva han mente før jeg hopper til konklusjoner. I tillegg setter jeg ikke pris på å bli moralsk presset til å måtte uttale meg i en bestemt retning om noe. Hvis kommentaren var ment slik mange tror, så var det selvsagt dårlig stil. Men jeg har heller ikke spesielt sansen for tråder som er opprettet bare for å fiske etter "Neeei, du må bli her!"-kommentarer. Jeg synes vel egentlig det også er dårlig stil. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden laban skrev (8 minutter siden): Husk at det er påskeferie og at ikke alle henger her hele døgnet. Jeg er kanskje et "kjent nick", men jeg aner ikke hva dette handler om. Jeg tror kanskje jeg kan gjette hvilken tråd det kom i - i så fall leste jeg starten på den i dag tidlig. Hva som skjedde senere, vet jeg ikke. Selvfølgelig, det forstår jeg. Tenkte mer på de som var aktive akkurat da. Det var noen stykker, slabbedask var en som stoppet opp og akkurat det var veldig fint. Anonymkode: 62bf1...3ed 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Vhanja skrev (1 minutt siden): Jeg leste hele tråden før den forsvant, men holder meg litt på gjerdet angående den kommentaren. Jeg vil gi nachnoo sjansen til å forklare hva han mente før jeg hopper til konklusjoner. I tillegg setter jeg ikke pris på å bli moralsk presset til å måtte uttale meg i en bestemt retning om noe. Hvis kommentaren var ment slik mange tror, så var det selvsagt dårlig stil. Men jeg har heller ikke spesielt sansen for tråder som er opprettet bare for å fiske etter "Neeei, du må bli her!"-kommentarer. Jeg synes vel egentlig det også er dårlig stil. Å stå opp for seg selv og si tydelig at dette gidder jeg ikke bli med på denne kommentaren her var ikke hyggelig - synes jeg er fint, fordi det setter søkelys mot hva som faktisk skjedde. Å bare trekke seg ut ut noe som helst forklaring synes jeg er forståelig men leit. Det var faktisk en grunn, og om den ikke adresseres kan det gi signaler om at slik oppførsel er helt greit her inne. Her kan noen få brukere oppføre seg akkurat slik man vil mot andre, og så dilter resten etter. Jeg tror nok ikke det er slik, men tråden kan lett gi inntrykk av det. Den er heldigvis slettet. Anonymkode: 62bf1...3ed 0 Siter
Grendel Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Når man er relativt ny på et forum så er det vel ikke så rart at man blir både såret og lei seg av en slik kommentar, og dermed føler seg uvelkommen. Spesielt ikke siden mange av de faste ikke reagerer men forholder seg tause, og dermed kanskje også synes kommentaren var "helt grei". Anonymkode: 62bf1...3ed Umiddelbart virker kommentaren så langt ute og jeg blir usikker på om jeg misforstår noe. Det får være opp til moderator å bedømme. Det er uansett mange krangler jeg ikke blander meg inn i. De fleste faktisk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Grendel skrev (Akkurat nå): Umiddelbart virker kommentaren så langt ute og jeg blir usikker på om jeg misforstår noe. Det får være opp til moderator å bedømme. Det er uansett mange krangler jeg ikke blander meg inn i. De fleste faktisk. Og det er lov det. Jeg får la vær å bry meg jeg og, det er kanskje det beste å la folk styre på. Anonymkode: 62bf1...3ed 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Selvfølgelig, det forstår jeg. Tenkte mer på de som var aktive akkurat da. Det var noen stykker, slabbedask var en som stoppet opp og akkurat det var veldig fint. Anonymkode: 62bf1...3ed Det samme syns jeg, det viser at noen faktisk har integritet og våger og stå opp mot det de mener er feil. Anonymkode: bc1ff...e77 0 Siter
Vhanja Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det samme syns jeg, det viser at noen faktisk har integritet og våger og stå opp mot det de mener er feil. Anonymkode: bc1ff...e77 Du mener på samme måte som man viser integritet og at man våger å stå opp for det man mener når man moraliserer over navngitte brukere bak anonymbruker? 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Vhanja skrev (2 minutter siden): Du mener på samme måte som man viser integritet og at man våger å stå opp for det man mener når man moraliserer over navngitte brukere bak anonymbruker? Angrep er ikke alltid det beste forsvar for egen tilkortkommenhet. Anonymkode: bc1ff...e77 0 Siter
Vhanja Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Angrep er ikke alltid det beste forsvar for egen tilkortkommenhet. Anonymkode: bc1ff...e77 Jeg tenker bare man skal være forsiktig med å kaste stein i glasshus. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Grendel skrev (2 timer siden): Du får gjøre som du vil, men bryr du deg så mye om en enkelt kommentar? Da synes jeg du gir andre mye makt over deg. Nei, jeg bryr meg ikke. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Everybody skrev (1 time siden): Jeg så kommentaren, men skjønte ikke helt hva han mente. Sa han ikke bare at det kunne vært fint med et PU forum? Var den kommentaren rettet mot noen? PU forum hvorfor ikke🙂 0 Siter
Everybody Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Krisebærblomsten skrev (20 minutter siden): Nei, jeg bryr meg ikke. Krisebærblomsten skrev (10 minutter siden): PU forum hvorfor ikke🙂 Du har ombestemt deg nå eller? 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.