Vhanja Skrevet 22 timer siden Forfatter Skrevet 22 timer siden Jeg fortsetter med flere eksempler på hverdagslykke for meg: - Se ut stuevinduet om morgenen når jeg har hjemmekontor, og se hvordan dagen starter med folk som kjører til jobb og barn som går til skole, og vite at jeg kan være hjemme hele dagen. - Høre på True Crime-podcast de dagene jeg kjører til kontoret. - Komme på kontoret før alle andre, sette meg foran PCen og nyte en kopp kaffe og stillhet før dagen starter - Glede meg til helgen fredag ettermiddag - En helg uten planer - Legge meg fredag og lørdag kveld, vel vitende om at jeg kan sove så lenge jeg vil dagen etter Også en ny fra i går: - Lage ekte, italiensk Pasta Carbonara for første gang også ble det vellykket (relatert til det jeg skrev i første innlegget). 3 Siter
Glitter Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Jeg sliter med å finne hverdagslykke. Hm. Første kaffekoppen. God mat En god serie Er vel det jeg kommer på. Blir nok mer når jeg har flyttet inn i ny leilighet og er friskere. 3 Siter
Lillemus Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Blondi skrev (På 2.6.2026 den 1.49): Fint å lese andres lykke ❤️ Selv ser jeg ikke noe lykke! Det var litt trist å høre, men kanskje du kan finne noen innspill i denne tråden? Kanskje noe du ikke har tenkt på at kan være lykke og som også kan gi deg litt gledesfølelse om du kjenner etter. 1 Siter
Sjø Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Jeg er enig i alt som er blitt listet opp. Spesielt det med å være i naturen, lese en god bok med en varm kopp te og sitte ved sjøen. Andre ting jeg kan komme på som ikke alt er nevnt er: - Å ta en varm dusj etter å ha vært ute i dårlig vær - Å få latterkrampe sammen med noen andre der man til slutt bare ler fordi den andre ler - Å endelig skrive ferdig et dikt etter å ha jobbet med det en stund Jeg skriver også takknemlighetsdagbok og forsøker skrive 3 ting hver dag. Jeg har blitt bedre på å se hverdagslykke etter at jeg begynte med det. 1 Siter
Blondi Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Lillemus skrev (50 minutter siden): Det var litt trist å høre, men kanskje du kan finne noen innspill i denne tråden? Kanskje noe du ikke har tenkt på at kan være lykke og som også kan gi deg litt gledesfølelse om du kjenner etter. Tusen takk! 1 Siter
Musikk Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Hverdagslykke lese bøker, høre på musikk, ute i naturen, sommeren. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.