Musikk Skrevet 3. august Skrevet 3. august Ofte nedladende tone😠mange av de gjør seg fryktelig dumme overfor oss med nick! Jeg skal ikke kritisere alle det blir feil🙂liten gruppe av de jeg ikke liker. 0 Siter
frosken Skrevet 3. august Skrevet 3. august Musikk skrev (3 minutter siden): Ofte nedladende tone😠mange av de gjør seg fryktelig dumme overfor oss med nick! Jeg skal ikke kritisere alle det blir feil🙂liten gruppe av de jeg ikke liker. Det samme kan vel muligens sies om deg fra tid til annen? Hva ønsker du å oppnå med denne tråden? 7 Siter
laban Skrevet 3. august Skrevet 3. august Musikk skrev (21 minutter siden): mange av de gjør seg fryktelig dumme overfor oss med nick! Hva mener du med det? Skriver man noe dumt, er det vel like dumt uansett om man bruker nick eller ikke? 5 Siter
stjernestøv Skrevet 3. august Skrevet 3. august Liker de anonyme jeg og opplever ikke noe negativt med dem 2 Siter
Vhanja Skrevet 3. august Skrevet 3. august (endret) AB-funksjonen er viktig når det kommer til ting som kan være personlig sårbart. Men må man ty til AB for å si sin mening om generelle ting, så synes jeg det er temmelig kjipt. Bruker man AB for å gå mot navngitte brukere så synes jeg det er ting man lett kan se bort fra. Det har ingen betydning. Feige meninger gidder jeg ikke bry meg om. Og jeg svarer generelt sett ikke på tråder startet av AB hvor de ber meg om min mening eller mine tanker om noe. Hvorfor skal jeg dele av meg selv til noen som ikke våger å gjøre det samme? Endret 3. august av Vhanja 5 Siter
Vhanja Skrevet 3. august Skrevet 3. august Lady HM skrev (3 minutter siden): Og jeg er nedlatende med nick 😉 😂 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 3. august Skrevet 3. august Fascinerende at det er samme feil i overskriften både i denne og i tråden på Åpen forum. Tenker vi har en luring som troller litt på forumet jeg. 0 Siter
Musikk Skrevet 3. august Forfatter Skrevet 3. august (endret) Det finnes folk som er enig med meg! stå opp for deg selv. Endret 3. august av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 3. august Forfatter Skrevet 3. august stjernestøv skrev (5 timer siden): Liker de anonyme jeg og opplever ikke noe negativt med dem Heldig du. 0 Siter
Musikk Skrevet 3. august Forfatter Skrevet 3. august (endret) Lady HM skrev (3 timer siden): Og jeg er nedlatende med nick 😉 Ja, mange av de og her. Endret 3. august av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 3. august Forfatter Skrevet 3. august Ikkeanonymnok skrev (18 minutter siden): Fascinerende at det er samme feil i overskriften både i denne og i tråden på Åpen forum. Tenker vi har en luring som troller litt på forumet jeg. Anonym brukerprofil👍 0 Siter
Musikk Skrevet 3. august Forfatter Skrevet 3. august Vhanja skrev (3 timer siden): AB-funksjonen er viktig når det kommer til ting som kan være personlig sårbart. Men må man ty til AB for å si sin mening om generelle ting, så synes jeg det er temmelig kjipt. Bruker man AB for å gå mot navngitte brukere så synes jeg det er ting man lett kan se bort fra. Det har ingen betydning. Feige meninger gidder jeg ikke bry meg om. Og jeg svarer generelt sett ikke på tråder startet av AB hvor de ber meg om min mening eller mine tanker om noe. Hvorfor skal jeg dele av meg selv til noen som ikke våger å gjøre det samme? Du forstår meg🙂 0 Siter
Musikk Skrevet 3. august Forfatter Skrevet 3. august frosken skrev (7 timer siden): Det samme kan vel muligens sies om deg fra tid til annen? Hva ønsker du å oppnå med denne tråden? Diskusjon. 0 Siter
Musikk Skrevet 3. august Forfatter Skrevet 3. august laban skrev (7 timer siden): Hva mener du med det? Skriver man noe dumt, er det vel like dumt uansett om man bruker nick eller ikke? Det kommer oftere fra de uten nick. 0 Siter
Musikk Skrevet 3. august Forfatter Skrevet 3. august (endret) Jeg kan telle på en hånd hvem jeg liker😁 nick og uten. Endret 3. august av Musikk 0 Siter
laban Skrevet 3. august Skrevet 3. august Musikk skrev (8 timer siden): Jeg skal ikke kritisere alle det blir feil🙂liten gruppe av de jeg ikke liker. Musikk skrev (4 minutter siden): Jeg kan telle på en hånd hvem jeg liker😁 nick og uten. Noen anonyme er lette å kjenne igjen, men de fleste går det jo ikke an å holde fra hverandre på tvers av trådene. Så det er kanskje best å ikke anta, like eller mislike så mye rundt disse brukerne. Det kan være samme person som skriver noe du liker i én tråd, som framstår stikk motsatt i en annen. 1 Siter
Musikk Skrevet 3. august Forfatter Skrevet 3. august (endret) laban skrev (21 minutter siden): Noen anonyme er lette å kjenne igjen, men de fleste går det jo ikke an å holde fra hverandre på tvers av trådene. Så det er kanskje best å ikke anta, like eller mislike så mye rundt disse brukerne. Det kan være samme person som skriver noe du liker i én tråd, som framstår stikk motsatt i en annen. Ja, Det er mulig samme person🤷🏼♀️ Endret 3. august av Musikk 0 Siter
Lady HM Skrevet 3. august Skrevet 3. august Musikk skrev (1 time siden): Ja, mange av de og her. Ja, men da kan det virkelig ikke spille noen rolle. Kanskje de nedlatende svarene kommer av en grunn? Og jeg er akkurat like anonym her som "anonym bruker" - det er ingen her som vet hvem jeg er! 0 Siter
Musikk Skrevet 3. august Forfatter Skrevet 3. august Lady HM skrev (4 minutter siden): Ja, men da kan det virkelig ikke spille noen rolle. Kanskje de nedlatende svarene kommer av en grunn? Og jeg er akkurat like anonym her som "anonym bruker" - det er ingen her som vet hvem jeg er! Nå liker jeg de anonym typisk meg🤪 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.