Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ofte nedladende tone😠mange av de gjør seg fryktelig dumme overfor oss med nick! Jeg skal ikke kritisere alle det blir feil🙂liten gruppe av de jeg ikke liker. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Musikk skrev (3 minutter siden):

Ofte nedladende tone😠mange av de gjør seg fryktelig dumme overfor oss med nick! Jeg skal ikke kritisere alle det blir feil🙂liten gruppe av de jeg ikke liker. 

Det samme kan vel muligens sies om deg fra tid til annen? Hva ønsker du å oppnå med denne tråden?

Skrevet
Musikk skrev (21 minutter siden):

mange av de gjør seg fryktelig dumme overfor oss med nick!

Hva mener du med det? Skriver man noe dumt, er det vel like dumt uansett om man bruker nick eller ikke?

stjernestøv
Skrevet

Liker de anonyme jeg og opplever ikke noe negativt med dem :) 

Skrevet (endret)

AB-funksjonen er viktig når det kommer til ting som kan være personlig sårbart. Men må man ty til AB for å si sin mening om generelle ting, så synes jeg det er temmelig kjipt.

Bruker man AB for å gå mot navngitte brukere så synes jeg det er ting man lett kan se bort fra. Det har ingen betydning. Feige meninger gidder jeg ikke bry meg om.

Og jeg svarer generelt sett ikke på tråder startet av AB hvor de ber meg om min mening eller mine tanker om noe. Hvorfor skal jeg dele av meg selv til noen som ikke våger å gjøre det samme?

Endret av Vhanja
Skrevet

Og jeg er nedlatende med nick 😉

Skrevet
Lady HM skrev (3 minutter siden):

😂

Ikkeanonymnok
Skrevet

Fascinerende at det er samme feil i overskriften både i denne og i tråden på Åpen forum. Tenker vi har en luring som troller litt på forumet jeg. 

Skrevet (endret)

Det finnes folk som er enig med meg! stå opp for deg selv. 

Endret av Musikk
Skrevet
stjernestøv skrev (5 timer siden):

Liker de anonyme jeg og opplever ikke noe negativt med dem :) 

Heldig du. 

Skrevet (endret)
Lady HM skrev (3 timer siden):

Ja, mange av de og her. 

Endret av Musikk
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (18 minutter siden):

Fascinerende at det er samme feil i overskriften både i denne og i tråden på Åpen forum. Tenker vi har en luring som troller litt på forumet jeg. 

Anonym brukerprofil👍 

Skrevet
Vhanja skrev (3 timer siden):

AB-funksjonen er viktig når det kommer til ting som kan være personlig sårbart. Men må man ty til AB for å si sin mening om generelle ting, så synes jeg det er temmelig kjipt.

Bruker man AB for å gå mot navngitte brukere så synes jeg det er ting man lett kan se bort fra. Det har ingen betydning. Feige meninger gidder jeg ikke bry meg om.

Og jeg svarer generelt sett ikke på tråder startet av AB hvor de ber meg om min mening eller mine tanker om noe. Hvorfor skal jeg dele av meg selv til noen som ikke våger å gjøre det samme?

Du forstår meg🙂 

Skrevet
frosken skrev (7 timer siden):

Det samme kan vel muligens sies om deg fra tid til annen? Hva ønsker du å oppnå med denne tråden?

Diskusjon. 

Skrevet
laban skrev (7 timer siden):

Hva mener du med det? Skriver man noe dumt, er det vel like dumt uansett om man bruker nick eller ikke?

Det kommer oftere fra de uten nick. 

Skrevet (endret)

Jeg kan telle på en hånd hvem jeg liker😁 nick og uten. 

Endret av Musikk
Skrevet
Musikk skrev (8 timer siden):

Jeg skal ikke kritisere alle det blir feil🙂liten gruppe av de jeg ikke liker. 

Musikk skrev (4 minutter siden):

Jeg kan telle på en hånd hvem jeg liker😁 nick og uten. 

Noen anonyme er lette å kjenne igjen, men de fleste går det jo ikke an å holde fra hverandre på tvers av trådene. 

Så det er kanskje best å ikke anta, like eller mislike så mye rundt disse brukerne. Det kan være samme person som skriver noe du liker i én tråd, som framstår stikk motsatt i en annen. 

Skrevet (endret)
laban skrev (21 minutter siden):

Noen anonyme er lette å kjenne igjen, men de fleste går det jo ikke an å holde fra hverandre på tvers av trådene. 

Så det er kanskje best å ikke anta, like eller mislike så mye rundt disse brukerne. Det kan være samme person som skriver noe du liker i én tråd, som framstår stikk motsatt i en annen. 

Ja, Det er mulig samme person🤷🏼‍♀️

Endret av Musikk
Skrevet
Musikk skrev (1 time siden):

Ja, mange av de og her. 

Ja, men da kan det virkelig ikke spille noen rolle. Kanskje de nedlatende svarene kommer av en grunn?

Og jeg er akkurat like anonym her som "anonym bruker" - det er ingen her som vet hvem jeg er!

Skrevet
Lady HM skrev (4 minutter siden):

Ja, men da kan det virkelig ikke spille noen rolle. Kanskje de nedlatende svarene kommer av en grunn?

Og jeg er akkurat like anonym her som "anonym bruker" - det er ingen her som vet hvem jeg er!

Nå liker jeg de anonym typisk meg🤪

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...