Musikk Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Ofte nedladende tone😠mange av de gjør seg fryktelig dumme overfor oss med nick! Jeg skal ikke kritisere alle det blir feil🙂liten gruppe av de jeg ikke liker. 0 Siter
frosken Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Musikk skrev (3 minutter siden): Ofte nedladende tone😠mange av de gjør seg fryktelig dumme overfor oss med nick! Jeg skal ikke kritisere alle det blir feil🙂liten gruppe av de jeg ikke liker. Det samme kan vel muligens sies om deg fra tid til annen? Hva ønsker du å oppnå med denne tråden? 6 Siter
laban Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Musikk skrev (21 minutter siden): mange av de gjør seg fryktelig dumme overfor oss med nick! Hva mener du med det? Skriver man noe dumt, er det vel like dumt uansett om man bruker nick eller ikke? 5 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Liker de anonyme jeg og opplever ikke noe negativt med dem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.