Musikk Skrevet 3. august Forfatter Skrevet 3. august frosken skrev (9 timer siden): Det samme kan vel muligens sies om deg fra tid til annen? Hva ønsker du å oppnå med denne tråden? Jeg har ombestemt meg jeg liker de anonyme😂men ikke alle med nick😉 0 Siter
Crimson Skrevet 11. august Skrevet 11. august stjernestøv skrev (På 3.8.2026 den 14.21): Liker de anonyme jeg og opplever ikke noe negativt med dem Jeg også, det er bra å kunne være anonym for å være helt ærlig, og uten en agenda. Å være anonym for å drive skittkasting er selvsagt noe annet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. august Skrevet 11. august Crimson skrev (28 minutter siden): Jeg også, det er bra å kunne være anonym for å være helt ærlig, og uten en agenda. Å være anonym for å drive skittkasting er selvsagt noe annet. Ja er enig med deg i det. 1 Siter
Musikk Skrevet fredag kl 12:13 Forfatter Skrevet fredag kl 12:13 Jeg og er av og til anonym🤭ikke så ofte holder meg til nick her. 0 Siter
XbellaX Skrevet fredag kl 12:19 Skrevet fredag kl 12:19 Musikk skrev (5 minutter siden): Jeg og er av og til anonym🤭ikke så ofte holder meg til nick her. Stikk motsatt av trådens opprinnelige innlegg altså? Anonymitet er en fin funksjon å ha her inne. Jeg er ikke så sikker på om den er like fin å ha på dagboksidene, der synes jeg godt folk kan vise hvem de er når de svarer. 0 Siter
Musikk Skrevet fredag kl 12:25 Forfatter Skrevet fredag kl 12:25 (endret) XbellaX skrev (9 minutter siden): Stikk motsatt av trådens opprinnelige innlegg altså? Anonymitet er en fin funksjon å ha her inne. Jeg er ikke så sikker på om den er like fin å ha på dagboksidene, der synes jeg godt folk kan vise hvem de er når de svarer. Jeg har tenk meg om💬liker og skrive anonymt av og til🙂liker de anonyme her de er så ærlige. En må holde seg til manus som @psykedeliker Endret fredag kl 12:29 av Musikk 0 Siter
laban Skrevet fredag kl 12:26 Skrevet fredag kl 12:26 (endret) XbellaX skrev (7 minutter siden): Stikk motsatt av trådens opprinnelige innlegg altså? Anonymitet er en fin funksjon å ha her inne. Jeg er ikke så sikker på om den er like fin å ha på dagboksidene, der synes jeg godt folk kan vise hvem de er når de svarer. Jeg tror ikke man får svart dagbokinnlegg som anonym. Tror man må være innlogget for å lese dagbøker også. Endret fredag kl 12:26 av laban 0 Siter
XbellaX Skrevet fredag kl 12:28 Skrevet fredag kl 12:28 (endret) laban skrev (3 minutter siden): Jeg tror ikke man får svart dagbokinnlegg som anonym. Tror man må være innlogget for å lese dagbøker også. Jøss, du har helt rett. Da er det jeg som ikke henger med. Jeg mener da virkelig det ikke var slik i begynnelsen, kanskje det kom etter innføringen av kravet om å ha postet et visst antall innlegg for å få åpna den delen av forumet. Edit: måtte dobbeltsjekke. Dagbøker var åpne for anonyme før, men er det heldigvis ikke lenger Endret fredag kl 12:30 av XbellaX 0 Siter
Musikk Skrevet fredag kl 12:34 Forfatter Skrevet fredag kl 12:34 (endret) XbellaX skrev (6 minutter siden): Jøss, du har helt rett. Da er det jeg som ikke henger med. Jeg mener da virkelig det ikke var slik i begynnelsen, kanskje det kom etter innføringen av kravet om å ha postet et visst antall innlegg for å få åpna den delen av forumet. Folk har svart meg anonymt. Dagboka mi minnet ikke om dagbok🤭 Endret fredag kl 12:35 av Musikk 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet fredag kl 12:36 Skrevet fredag kl 12:36 Musikk skrev (1 minutt siden): Folk har svart meg anonymt. Dagboka mi minnet ikke om dagbok🤭tok litt av nå er den slettet. Det var kanskje ikke så rart det ble sånn heller. Litt selvinnsikt er ikke dumt. 0 Siter
XbellaX Skrevet fredag kl 12:37 Skrevet fredag kl 12:37 (endret) Musikk skrev (2 minutter siden): Folk har svart meg anonymt. Dagboka mi minnet ikke om dagbok🤭tok litt av nå er den slettet. Ja, jeg ser det er mange anonyme i flere dagbøker fra tidligere, men det virker ikke som om det er en mulighet lenger. Det tror jeg er bra. Endret fredag kl 12:37 av XbellaX 0 Siter
Lillemus Skrevet fredag kl 12:38 Skrevet fredag kl 12:38 Musikk skrev (2 minutter siden): Folk har svart meg anonymt. Dagboka mi minnet ikke om dagbok🤭 Men ligger dagboka di i Dagbok-forumet? Jeg kan ikke se at den ligger der. Om den ligger i et annet forum (bortsett fra Åpent form kun med brukernavn) så kan alle lese og svare. 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet fredag kl 12:39 Skrevet fredag kl 12:39 Lillemus skrev (Akkurat nå): Men ligger dagboka di i Dagbok-forumet? Jeg kan ikke se at den ligger der. Om den ligger i et annet forum (bortsett fra Åpent form kun med brukernavn) så kan alle lese og svare. Nei, den er slettet. Det sto også i kommentaren du svarte på men hun redigerte det bort (du ser det i mitt svar til henne f.eks). 1 Siter
laban Skrevet fredag kl 13:12 Skrevet fredag kl 13:12 (endret) Musikk skrev (41 minutter siden): Folk har svart meg anonymt. Dagboka mi minnet ikke om dagbok🤭 Lillemus skrev (37 minutter siden): Men ligger dagboka di i Dagbok-forumet? Jeg kan ikke se at den ligger der. Om den ligger i et annet forum (bortsett fra Åpent form kun med brukernavn) så kan alle lese og svare. Det stemmer at innlegg i forumet som heter Dagbok, ikke er tilgjengelige hvis man ikke er innlogget. Det er enkelt å bevise/teste ut dette - bare ta fram et bilde der f.eks. Stjernestøvs dagbok er synlig, logg ut og se hva som skjer. Endret fredag kl 13:16 av laban 1 Siter
Lillemus Skrevet fredag kl 14:03 Skrevet fredag kl 14:03 Ikkeanonymnok skrev (1 time siden): Nei, den er slettet. Det sto også i kommentaren du svarte på men hun redigerte det bort (du ser det i mitt svar til henne f.eks). Ah, jeg la ikke merke til forskjellen i Musikk sitt svar og ditt. 😀 0 Siter
Musikk Skrevet fredag kl 15:06 Forfatter Skrevet fredag kl 15:06 (endret) Ikkeanonymnok skrev (2 timer siden): Det var kanskje ikke så rart det ble sånn heller. Litt selvinnsikt er ikke dumt. Ja, var ikke den beste dagboka. Endret fredag kl 15:07 av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet fredag kl 15:09 Forfatter Skrevet fredag kl 15:09 Lillemus skrev (2 timer siden): Men ligger dagboka di i Dagbok-forumet? Jeg kan ikke se at den ligger der. Om den ligger i et annet forum (bortsett fra Åpent form kun med brukernavn) så kan alle lese og svare. Den ligger i Åpent forum, er nok slettet i dag. 0 Siter
Musikk Skrevet fredag kl 15:13 Forfatter Skrevet fredag kl 15:13 (endret) laban skrev (2 timer siden): Det stemmer at innlegg i forumet som heter Dagbok, ikke er tilgjengelige hvis man ikke er innlogget. Det er enkelt å bevise/teste ut dette - bare ta fram et bilde der f.eks. Stjernestøvs dagbok er synlig, logg ut og se hva som skjer. Min låg i Åpent forum🙂falt ikke helt i smak hos administrasjon. Måtte roe kraftig ned på dagbok skrivingen. Jeg forstår. Endret fredag kl 15:16 av Musikk 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet fredag kl 15:20 Skrevet fredag kl 15:20 Musikk skrev (5 minutter siden): Min låg i Åpent forum🙂falt ikke helt i smak hos administrasjon. Måtte roe kraftig ned på dagbok skrivingen. Jeg forstår. Nå skal ikke jeg krangle med deg i dag også. Men selve dagboken din lå i Dagbokforumet. Altså ikke på Åpent forum som du påstår her. Men du har rett i at det ble diskusjon der også og at den sikkert derfor ble slettet. Dette var vel like før du ble borte fra forumet noen dager. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.