Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
frosken skrev (9 timer siden):

Det samme kan vel muligens sies om deg fra tid til annen? Hva ønsker du å oppnå med denne tråden?

Jeg har ombestemt meg jeg liker de anonyme😂men ikke alle med nick😉 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
stjernestøv skrev (På 3.8.2026 den 14.21):

Liker de anonyme jeg og opplever ikke noe negativt med dem :) 

Jeg også, det er bra å kunne være anonym for å være helt ærlig, og uten en agenda. Å være anonym for å drive skittkasting er selvsagt noe annet.

stjernestøv
Skrevet
Crimson skrev (28 minutter siden):

Jeg også, det er bra å kunne være anonym for å være helt ærlig, og uten en agenda. Å være anonym for å drive skittkasting er selvsagt noe annet.

Ja er enig med deg i det. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg og er av og til anonym🤭ikke så ofte holder meg til nick her.   

Skrevet
Musikk skrev (5 minutter siden):

Jeg og er av og til anonym🤭ikke så ofte holder meg til nick her.   

Stikk motsatt av trådens opprinnelige innlegg altså?

Anonymitet er en fin funksjon å ha her inne. Jeg er ikke så sikker på om den er like fin å ha på dagboksidene, der synes jeg godt folk kan vise hvem de er når de svarer. 

Skrevet (endret)
XbellaX skrev (9 minutter siden):

Anonymitet er en fin funksjon å ha her inne. Jeg er ikke så sikker på om den er like fin å ha på dagboksidene, der synes jeg godt folk kan vise hvem de er når de svarer. 

Jeg har tenk meg om💬liker og skrive anonymt av og til🙂liker de anonyme her de er så ærlige. En må holde seg til manus som @psykedeliker

Endret av Musikk
Skrevet (endret)
XbellaX skrev (7 minutter siden):

Jeg tror ikke man får svart dagbokinnlegg som anonym. Tror man må være innlogget for å lese dagbøker også. 

Endret av laban
Skrevet (endret)
laban skrev (3 minutter siden):

Jeg tror ikke man får svart dagbokinnlegg som anonym. Tror man må være innlogget for å lese dagbøker også. 

Jøss, du har helt rett. Da er det jeg som ikke henger med. Jeg mener da virkelig det ikke var slik i begynnelsen, kanskje det kom etter innføringen av kravet om å ha postet et visst antall innlegg for å få åpna den delen av forumet.

Edit: måtte dobbeltsjekke. Dagbøker var åpne for anonyme før, men er det heldigvis ikke lenger

Endret av XbellaX
Skrevet (endret)
XbellaX skrev (6 minutter siden):

Jøss, du har helt rett. Da er det jeg som ikke henger med. Jeg mener da virkelig det ikke var slik i begynnelsen, kanskje det kom etter innføringen av kravet om å ha postet et visst antall innlegg for å få åpna den delen av forumet.

Folk har svart meg anonymt. Dagboka mi minnet ikke om dagbok🤭

Endret av Musikk
Ikkeanonymnok
Skrevet
Musikk skrev (1 minutt siden):

Folk har svart meg anonymt. Dagboka mi minnet ikke om dagbok🤭tok litt av nå er den slettet. 

Det var kanskje ikke så rart det ble sånn heller. Litt selvinnsikt er ikke dumt.

Skrevet (endret)
Musikk skrev (2 minutter siden):

Folk har svart meg anonymt. Dagboka mi minnet ikke om dagbok🤭tok litt av nå er den slettet. 

Ja, jeg ser det er mange anonyme i flere dagbøker fra tidligere, men det virker ikke som om det er en mulighet lenger. Det tror jeg er bra. 

Endret av XbellaX
Skrevet
Musikk skrev (2 minutter siden):

Men ligger dagboka di i Dagbok-forumet? Jeg kan ikke se at den ligger der. Om den ligger i et annet forum (bortsett fra Åpent form kun med brukernavn) så kan alle lese og svare.

Ikkeanonymnok
Skrevet
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Men ligger dagboka di i Dagbok-forumet? Jeg kan ikke se at den ligger der. Om den ligger i et annet forum (bortsett fra Åpent form kun med brukernavn) så kan alle lese og svare.

Nei, den er slettet. Det sto også i kommentaren du svarte på men hun redigerte det bort (du ser det i mitt svar til henne f.eks).

Skrevet (endret)
Musikk skrev (41 minutter siden):

Lillemus skrev (37 minutter siden):

Det stemmer at innlegg i forumet som heter Dagbok, ikke er tilgjengelige hvis man ikke er innlogget. Det er enkelt å bevise/teste ut dette - bare ta fram et bilde der f.eks. Stjernestøvs dagbok er synlig, logg ut og se hva som skjer. 

Endret av laban
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (1 time siden):

Nei, den er slettet. Det sto også i kommentaren du svarte på men hun redigerte det bort (du ser det i mitt svar til henne f.eks).

Ah, jeg la ikke merke til forskjellen i Musikk sitt svar og ditt. 😀

Skrevet (endret)
Ikkeanonymnok skrev (2 timer siden):

Det var kanskje ikke så rart det ble sånn heller. Litt selvinnsikt er ikke dumt.

Ja, var ikke den beste dagboka. 

Endret av Musikk
Skrevet
Lillemus skrev (2 timer siden):

Den ligger i Åpent forum, er nok slettet i dag. 

Skrevet (endret)
laban skrev (2 timer siden):

Det stemmer at innlegg i forumet som heter Dagbok, ikke er tilgjengelige hvis man ikke er innlogget. Det er enkelt å bevise/teste ut dette - bare ta fram et bilde der f.eks. Stjernestøvs dagbok er synlig, logg ut og se hva som skjer. 

Min låg i Åpent forum🙂falt ikke helt i smak hos administrasjon. Måtte roe kraftig ned på dagbok skrivingen. Jeg forstår. 

Endret av Musikk
Ikkeanonymnok
Skrevet
Musikk skrev (5 minutter siden):

Min låg i Åpent forum🙂falt ikke helt i smak hos administrasjon. Måtte roe kraftig ned på dagbok skrivingen. Jeg forstår. 

Nå skal ikke jeg krangle med deg i dag også. Men selve dagboken din lå i Dagbokforumet. Altså ikke på Åpent forum som du påstår her. Men du har rett i at det ble diskusjon der også og at den sikkert derfor ble slettet. Dette var vel like før du ble borte fra forumet noen dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...