Gå til innhold

Jenter er selv skyld i voldtekt

Anbefalte innlegg

Jeg tror kanskje at du bør lære deg å lese hvis du utifra disse innleggene mine synes jeg er fordomsfull.

Jeg har aldri sagt noe om at jeg generelt tviler på at jentene har blitt voldtatt, bare at jeg ikke har noen tro på tallet til sør (0.2 %) som enhver med litt omløp i skallen MÅ forstå at det er UMULIG å finne.

Du er tydligvis ikke en med såpass omløp i skallen, eller du har rett og slett så dårlige kunnskaper i forhold til norsk, at du ikke forstår hva jeg skriver.

Det er vel egentlig dere andre som er fordomsfulle, mot mennene, når dere dømmer dem selv om saken er blitt henlagt, eller fyren er frikjent.

Jenter kan trossalt lyve de også, og i motsetning til deg og sør, tar jeg verken parti på den ene eller den andre siden. Alt jeg har skrevet i denne tråden har vært veldig objektivt, så å påstå at det er JEG som er fordomsfull her, det faller på sin egen urimelighet.

Det er trossalt ett tall som blir diskutert, og verken jeg eller du vet noe som helst om hvem som lyver når jenta påstår voldtekt mens gutten nekter, og det er da for faen ikke min skyld at voldtekter er svært vanskelig å bevise.

Helvetes idiot, du må jo rett og slett være helt amøbe for å i det hele tatt blande deg inn her og diskutere med de håpløse argumentene du kommer med over her.

Det burde som sagt være en IQ-sperre i forhold til å komme inn her.

*Tjihi*

Hissig i dag, Sdd? ;) *erter*

Ser innom chat'en om få strakser...

Fortsetter under...

• Svar 209
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

37

• SierDuDet

31

• Zirine

14

• leenie

11

Mest aktive i denne tråden

*Tjihi*

Hissig i dag, Sdd? ;) *erter*

Ser innom chat'en om få strakser...

Neida, blir bare pissed når idioter ikke kan klare å lese det jeg skriver, og når den lettere tilbakesteående Syndrella i tillegg framstiller meg som en som omtrent går i 1.mai tog, under parollen "ja til voldtekter", så blir jeg pissed.

Jeg driver å knoter med å få den faens dampkokerern til å funke nå, skal lage biff og gratinerte poteter, vettu :)

Neida, blir bare pissed når idioter ikke kan klare å lese det jeg skriver, og når den lettere tilbakesteående Syndrella i tillegg framstiller meg som en som omtrent går i 1.mai tog, under parollen "ja til voldtekter", så blir jeg pissed.

Jeg driver å knoter med å få den faens dampkokerern til å funke nå, skal lage biff og gratinerte poteter, vettu :)

Hehe...du får roe ned topplokket litt, så funker det, vettu ;))

Hissigpropp ;))

*ler*

Hehe...du får roe ned topplokket litt, så funker det, vettu ;))

Hissigpropp ;))

*ler*

Jeg er rolig og avbalansert, jeg! Men jeg føler selvsagt at jeg engang i blandt må sette på plass disse tullete folkene som skriver her.

Enkelte er jo amøber.

Nå er snart maten ferdig :)

Jeg er rolig og avbalansert, jeg! Men jeg føler selvsagt at jeg engang i blandt må sette på plass disse tullete folkene som skriver her.

Enkelte er jo amøber.

Nå er snart maten ferdig :)

Synes egentlig at ditt innlegg ikke fortjener ett svar engang når man er såpass ufin som du. Svaret ditt viste jo helt tydelig at det er du som har problemer med å lese..

Jeg kommenterte bl. a. din uttalse om medisinsk personell tidligere.

Og når man i en diskusjon har kommet dithen at det eneste man kan er å kalle sine med-debattanter idioter og uintelligente har man vel sloppet opp for gode argumenter..

Du ville vel kanskje gitt meg en ørefik også hvis vi hadde diskutert ansikt til ansikt..

Synes egentlig at ditt innlegg ikke fortjener ett svar engang når man er såpass ufin som du. Svaret ditt viste jo helt tydelig at det er du som har problemer med å lese..

Jeg kommenterte bl. a. din uttalse om medisinsk personell tidligere.

Og når man i en diskusjon har kommet dithen at det eneste man kan er å kalle sine med-debattanter idioter og uintelligente har man vel sloppet opp for gode argumenter..

Du ville vel kanskje gitt meg en ørefik også hvis vi hadde diskutert ansikt til ansikt..

jau, jeg er typen til å slå damer.

De fleste av oss som stiller oss positive til voldtekter gjør det.

Ditt eneste argument var det med at damene ville få rifter, men dette kan damer fint få etter en heftig natt med sex, også, så det beviser ingen verdens ting. Det kalles sårhet, og er overhodet ikke noe bevis for at voldtekt har funnet sted.

Annonse

jau, jeg er typen til å slå damer.

De fleste av oss som stiller oss positive til voldtekter gjør det.

Ditt eneste argument var det med at damene ville få rifter, men dette kan damer fint få etter en heftig natt med sex, også, så det beviser ingen verdens ting. Det kalles sårhet, og er overhodet ikke noe bevis for at voldtekt har funnet sted.

Ja, jeg burde jo skjønne at du har full oversikt over alt, samt medisinsk ekspertise.

Ikke så lett for oss andre amøber å leve opp til et slikt prakteksemplar som deg, vet du. Vi sliter jo med lav IQ samt lese- og skrivevansker.

Ja, jeg burde jo skjønne at du har full oversikt over alt, samt medisinsk ekspertise.

Ikke så lett for oss andre amøber å leve opp til et slikt prakteksemplar som deg, vet du. Vi sliter jo med lav IQ samt lese- og skrivevansker.

Var det motargumentet ditt?

De såkalte ekspertene klarer så godt som aldri å bevise voldtekt, dette av flere grunner:

a) Damene er for treige med å anmelde det, så alle spor er vasket bort.

B) Selv om de anmelder det tidsnok finnes det ikke bevis for at samleie har skjedd med tvang.

Altså har jeg jo rett.

"Ja, jeg burde jo skjønne at du har full oversikt over alt, samt medisinsk ekspertise."

Det her faller jo rett og slett på sin egen urimelighet da ekspertene i nær 100 % av tilfellene ikke klarer å bevise at samleiet ikke har vært frivillig.

Var det motargumentet ditt?

De såkalte ekspertene klarer så godt som aldri å bevise voldtekt, dette av flere grunner:

a) Damene er for treige med å anmelde det, så alle spor er vasket bort.

B) Selv om de anmelder det tidsnok finnes det ikke bevis for at samleie har skjedd med tvang.

Altså har jeg jo rett.

"Ja, jeg burde jo skjønne at du har full oversikt over alt, samt medisinsk ekspertise."

Det her faller jo rett og slett på sin egen urimelighet da ekspertene i nær 100 % av tilfellene ikke klarer å bevise at samleiet ikke har vært frivillig.

Nei, motargument var det ikke men en sarkastisk kommentar.

Ser ingen grunn til å diskutere dette mer - som du selv sa er jeg bare en uintelligent amøbe som ikke kan lese - det blir jo ingen fruktbar diskusjon av det.

Det ser jo også ut som du liker best å diskutere med deg selv, da får du alle de svarene du ønsker fra en som på ditt nivå når det gjelder intelligens og veltalenhet!

God bedring!

Nei, motargument var det ikke men en sarkastisk kommentar.

Ser ingen grunn til å diskutere dette mer - som du selv sa er jeg bare en uintelligent amøbe som ikke kan lese - det blir jo ingen fruktbar diskusjon av det.

Det ser jo også ut som du liker best å diskutere med deg selv, da får du alle de svarene du ønsker fra en som på ditt nivå når det gjelder intelligens og veltalenhet!

God bedring!

Nå skal det som du heldigvis har innsett litt til for å være på mitt nivå når det gjelder intelligens og veltalenhet, men du får ha en koselig helg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...