Gå til innhold

En liten skatt fra Kina!!!!!


Gjest Melis

Anbefalte innlegg

Gjest Melis

Vi også har fått tildeling i dag! Kl. 13.56 ringte de endelig. Da hadde vi ventet på telefonen hjemme på terrassen i 4 1/2 time fordi vi ringte AF i morges for å høre om de kunne si om vi var med i denne puljen. De sa at det var vi, og at vi kunne vente oss en telefon i løpet av dagen. Fra da av var alt bare fryd, for da visste vi jo at vi var med. Det var min kjære som måtte ta telefonen, for jeg stolte ikke helt på meg selv. Og det var bra, for tårene rant som en fontene på meg. Det var utrolig stort! Champagnen ble åpnet og resten av dagen har gått med til å ringe rundt.

Vi har fått en jente som er 7 mnd og 3 uker, fra Guangxi. Vi skal til Nanning. Hun er frisk og sunn, er utadvendt og smiler. I følge papirene kan hun visst stå og gå med hjelp.

For en dag! Tenk at vi skulle få oppleve dette. Vi er bare helt målløse og ydmyke. Lille vennen vår....

Vi får 3 bilder og resten av papirene i morgen i posten. Gjett om vi skal sitte på trappen og vente på postmannen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med jenta, Melis og gratulerer som mamma.... Dette var stort og ei meldig jeg har kikka etter og gledet meg til kom. Har jo fulgt deg gjennom både ene og andre prosessen om enn noe på sidelinjen siste tiden.

Gleder meg med dere!

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiger+Slange+Okse+?

Gratulerer så mye, kjenner meg godt igjen, reine niagare begge gangene.

Vi kom hjem fra Guanxi provinsen, Nanning 10.04 med vår andre prinsesse, hun ble nettopp ett år, og trener nå på å LØPE skikkelig, og å gå i trapper, en skikkelig virvelvind med ett lurt glimt i øyet.

Dere kan bare glede dere til turen, Nanning er ett fint og rolig sted å hente barn (ikke for mye turer, det blir lett slitsomt).

Det er nok varmt der nå, men ta med litt varmt, for aircondition er ikke å spøke med.

God tur!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha fri i morgen også eller :o)

Kjøpe klær kanskje?

Skal hente bilder i morgen tidlig - rakk ikke i dag.

Klem fra din følgesvenn :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen gratulasjoner !!.

Kom akkurat fra bursdag hos Noraførr, gjett om hun blir glad når hun leser dettte !

kos dere

hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var hyggelig, Melis! Vet sååå godt hvordan dere har det akkurat nå :)

Mange gratulasjoner fra

Kjære Melis :o)))

Dette var gøy å lese. Tenkte så masse på dere og om dere kom med denne gangen, og det gjorde dere altså :o)))). Gratulerer sååååå masse med gulljenta. Håper dere får hente henne snart !!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en Guangxi frøken!. Vi var i Nanning i fjor og hentet vår datter. Nanning var en fin by og vi gleder oss til å kunne reise tilbake på ferie. I Nanning fikk vi besøke et barnehjem, men det var ikke "vårt". Byen lilletulla vår kommer fra lå så langt i fra at det ikke var mulig å komme der på hentereisen. Hvis du eller andre har spørsmål om Nanning, så kan jeg kontaktes på: [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Melis :o) Endelig er dere i mål...dere er mamma og pappa :o))))

Håper det ikke er lenge å vente før dere får prinsessen deres i armene!!!

Svev på rosa skyer en stund fremover nå, det er dere vel undt !!

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere så mye med jenta, Melis - det var på tide at noe begynte å skje med kinatildelinger . Jeg har fulgt litt ekstra med for å se om det kom en gladmelding fra deg snart:-)

Det måtte vært noen utrolig spenningsfyllte timer frem til Telefonen ringte, og nå svever dere, tenker jeg?;-)

Lykke til videre i ventetiden, håper dere snart kan reise for å hente prinsessen!!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilja

Hvilken dato var dere registrert i CCAA?

Har nemlig så smått begynt å tenke på oss som er registrert sist i august - vi kommer vel kanskje ikke med før i septembergruppen..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så stort å få tildeling. Jeg gleder meg med dere.

Vi var i Nanning og hentet lillesøster på 1 år i mars i fjor (VB). Hun kom fra Guilin. Du kan gjerne ta kontakt med meg hvis det er noe du ønsker å snakke om i forbindelse med hentereisen: [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dere!!

Gratulerer så masse med den lille skatten!!

Tenk for en lykke å få et så lite barn. Jeg blir helt matt. Ble kanskje litt skuffet over at vi ikke har fått noen telefon, men nå vet jeg at det blir vår tur neste gang!!

Ønsker dere lykke til, og kos dere masse i tiden framover.

Varm klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Melis,

Gratulerer så mye med den lille tulla! Endelig er målet virkelig i sikte ;-)

Gratulasjonsklem fra ei som venter utålmodig på reisebeskjed,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kinamamsen

Endelig ble det deres tur, og det første bildet kan snart settes på plass i adopsjonsboken ;-))))))) Jeg håper det går raskt til hentereise for dere, og ønsker dere lykke til og riktig god tur!

Ventetiden går nå raskt mot slutten, og dere kan snart holde den lille prinsessen i armene; er det ikke en fantastisk lykkefølelsen ?!

Masse klemmer og lykkeønskninger fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...