Gå til innhold

En liten skatt fra Kina!!!!!


Gjest Melis

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye Melis. Dette var bare så utrolig kjekt å lese. Har vært innom her daglig denne uken og ventet på denne gladmeldingen. Må innrømme at jeg måtte tørke noen tårer jeg. :o)

Fulgte med deg da du var aktiv på UFB forumet. Da dere valgte å hoppe av prøverørskarusellen. Tipper dere ikke angrer et sekund i dag.

Gratulerer nok en gang med veslejenta. Jeg ble nesten litt misunnelig jeg. :o)

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei Melis,

dette har jeg virkelig ventet på - åsså på min bursdag da *ler*

Gratulerer så masse med prinsessa - Ventetiden forsvant sikkert som dugg for solen. Håper at tiden fram til henting går fort.

Lurer på om hun skal få ta i bruk Batman-pysjamasen (?) *ler igjen*

Nå er det vi som venter på tildeling - Tralla-la!

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig! Jeg får helt gåsehud av å lese dette, det er en så fantastisk opplevelse! Kos dere med bildene og forberedelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melis

Hvilken dato var dere registrert i CCAA?

Har nemlig så smått begynt å tenke på oss som er registrert sist i august - vi kommer vel kanskje ikke med før i septembergruppen..?

Hei! Takk for gratulasjon! :o)

Papirene ble sendt 20/4-01og senere fikk vi vite av AF at vi var registrert i CCAA 29/4.

Håper dere er registrert i august! Vi var registrert 9 dager etter, men det vanligste tror jeg er ca. en uke. Noen har kortere tid mellom DTC og login.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære "Melis-familien"!

Så var dere alikevel med på april-tildelingene...

For en lykke å bli foreldre til ei lita fin jente!

Denne gangen fikk jeg ikke "bare gåsehud", nå trillet faktisk tårene...

Gleder meg med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tobarnmamsen

så rørende lesing, meliz!

GRATULERER så masse med verdens mest dyrebare skatt. Håper dere får reise og hente henne kjempesnart.

Lykke til med spennende forberedelser.

beste hilsner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Micro

Jeg er kjempe glad på deres vegne ! Sitter nesten bare og skjelver og tenker på at vi også kan få nå i juni, fordi vi har samme dato som dere, men i VB.

Kanskje jeg skal ringe foreningen som du gjorde. Veldig fristende..............

I alle fall: TIL LYKKE MED DEN LILLE SKATTEN !

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med tildelingen. For en herlig følelse dette er!!!

Gled dere til turen og oppholdet. Kina er et spennede land!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krabben

Åååå!

Endeleg!

Så fantastisk kjekt å lesa, etter å ha vore bortreist eit par dagar.

No har de sikkert fått bilete og er i ferd med å planleggja reisa - eg ynskjer dykk lukke til på turen, og ikkje minst: Tusen gongar til lukke med den vesle skatten!

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og GRATULERER så masse!!!! Har følgt litt med deg frå sidelinja og vore spent på når du fekk gladmeldinga... :-))

Lukke til!!!!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

Husker deg fra UFB sidene her på DOL. En tåre lurer seg i øyenkroken her jeg sitter og leser. Gratulere så mye med tulla - må vel føye til ordet - endelig!! Nå blir livet aldri mere det samme, dere har blitt foreldre og det er helt fantastisk kan dere tro!!!

Jeg er så glad på deres vegne!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Melis

Nå har vi svevd på skyer i en uke. Bilder av lille gullet henger over alt, så vi trenger ikke å gå langt mellom hver gang vi ser hennes nydelige lille ansikt. Vi har bilder på nattbordet også, så hun er det siste vi ser før vi sovner og det første vi ser når vi våkner. Og av og til lyser vi litt med vekkerklokken som har lys på, etter at vi har slukket lyset. :o)

Vi har ikke kjøpt noe ennå. Rart, for jeg hadde regnet med å gå amok samme dag. Det er en uke siden tildeling i dag og vi har ikke kjøpt annet enn et lite teppe. Vi har sett litt på vogn på nettet, det er alt. Men i helgen regner jeg med vi begynner så smått. Vi har hatt nok å tenke på. Alle bitene som faller på plass. Vi vet ca. når vi kommer til å reise nå, og når vi skal ha ferie og permisjon. Det er en deilig følelse å endelig ha noe konkret å forholde seg til og vite at den lange ventingen er over.

Tusen takk for alle gratulasjoner. Det var kjempekoselig å lese. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellan

Hei Melis og Glasur!

Gratulerer med veslejenta! Det er en stund siden jeg har vært på DOL, og i mellomtiden har det tydeligvis strømmet på med Kina-tildelinger. Vet dere når dere får reise? Det blir vel i allefall sommerferie i Kina, og det er jo supert! Lykke til på hentereisen og med jenta.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...