Gå til innhold

Når får ungene lov til å farge håret sitt ?


Wulfi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var "lur" og spurte eksen om å farge håret til hun som blir 11,- hun hadde SÅ lyst, .men vi tok bare og frisket opp den faregn hun allerede har. Gyllent - ble veldig pent! Han var ALDELES i mot da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Hun blir 9 i oktober og jeg gir snart etter. Herregud, det er jo bare hår.

Jeg forstår at jeg har vært imponerende standhaftig, he he.

*fornøyd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raglan

Hun blir 9 i oktober og jeg gir snart etter. Herregud, det er jo bare hår.

Ikke gi etter - hold ut. Selv om det handler om bare hår denne gangen , hva blir det neste.

La ungene være naturlig når de er små

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raglan

Jeg var "lur" og spurte eksen om å farge håret til hun som blir 11,- hun hadde SÅ lyst, .men vi tok bare og frisket opp den faregn hun allerede har. Gyllent - ble veldig pent! Han var ALDELES i mot da.

"Han var ALDELES i mot da."

Men det ga du en god faen i ??

Og du kaller meg FURIE :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi etter - hold ut. Selv om det handler om bare hår denne gangen , hva blir det neste.

La ungene være naturlig når de er små

Det er lett å si når hun har en mor som ikke har hatt en naturlig hårfarge siden moses slo tærne sine. Dette er ikke noe prinsipp for meg. Hår er gøy og jeg synes det er viktigere at hun tør skille seg ut enn at jeg skal holde på noen prinsipper jeg ikke har.

Vi har inngått en avtale - nei, ikke blått og ikke rødt - men det må bli noe ..... eh ... noe ... naturlig noe. Sa mor, da hun gikk å farget håret asgeir rødt.

Det skal nok gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at jeg har vært imponerende standhaftig, he he.

*fornøyd*

Døh ... nå må du ikke være så gammeldags. Gi ungene hårfarge før Brittney Spiers kommer å tar dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raglan

Det er lett å si når hun har en mor som ikke har hatt en naturlig hårfarge siden moses slo tærne sine. Dette er ikke noe prinsipp for meg. Hår er gøy og jeg synes det er viktigere at hun tør skille seg ut enn at jeg skal holde på noen prinsipper jeg ikke har.

Vi har inngått en avtale - nei, ikke blått og ikke rødt - men det må bli noe ..... eh ... noe ... naturlig noe. Sa mor, da hun gikk å farget håret asgeir rødt.

Det skal nok gå bra :)

Tviler ikke på at det går bra ;-)

Men som mor til en jente kan jeg bare tipse deg om hva du har i vente.

He he det rimte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min på seks fikk noen lyse striper i helgen. Men sånn blir nå stort sett håret hans på naturlig vis, i løpet av sommeren.

Men han hadde veldig lyst til det, og han fikk lov........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tviler ikke på at det går bra ;-)

Men som mor til en jente kan jeg bare tipse deg om hva du har i vente.

He he det rimte

Jeg setter pris på din omtanke men begynner å få litt løs mage etterhvert som advarslene dine begynner å feste seg her.

Kunne du være vennlig å gå nærmere inn på hva du mener? Har mor driti på draget ved å gi dem hårfarge, mener du? *iiik*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Døh ... nå må du ikke være så gammeldags. Gi ungene hårfarge før Brittney Spiers kommer å tar dem :)

Jada, jada, jeg HAR omsider gitt etter. Jenta tråler jo nettet etter konkurranser hvor hun kan vinne hårfarge, og sist uke kom det to stykker i posten. Vips så var mitt vektige prisargument borte. Dessuten fikk jeg litt angst da hun ville bortadopteres. Til Wulfi.

Wulfi fikk også angst, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jada, jeg HAR omsider gitt etter. Jenta tråler jo nettet etter konkurranser hvor hun kan vinne hårfarge, og sist uke kom det to stykker i posten. Vips så var mitt vektige prisargument borte. Dessuten fikk jeg litt angst da hun ville bortadopteres. Til Wulfi.

Wulfi fikk også angst, he he.

*hehehe*

Hvor gammel er hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg setter pris på din omtanke men begynner å få litt løs mage etterhvert som advarslene dine begynner å feste seg her.

Kunne du være vennlig å gå nærmere inn på hva du mener? Har mor driti på draget ved å gi dem hårfarge, mener du? *iiik*

For din egen del - ikke les flere innlegg fra den gærne kjerringa. Jeg hadde diare hele forrige uke. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For din egen del - ikke les flere innlegg fra den gærne kjerringa. Jeg hadde diare hele forrige uke. :-/

Samma det. Jeg har diare nå. Dette skal vi klare sammen.

Hvor gammel sa du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Novembermom

Jeg fikk ALDRI lov til å farge håret. Ikke før jeg ble 18! Herregud sier jeg bare....

Hvis min datter kommer som 8-9 åring og spør om å få farge håret, så skal hun få lov.

I noe naturlig da vel og merke.

Hår er gøy og fargen går jo vekk til slutt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...