Gå til innhold

Når får ungene lov til å farge håret sitt ?


Wulfi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Samma det. Jeg har diare nå. Dette skal vi klare sammen.

Hvor gammel sa du?

Jeg sa 13 år. Et annet sted i denne surrete tråden, som forøvrig Wulfi satte i gang for å hevne seg for at jeg ga ungene hennes caps i går.

*Flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun blir 9 i oktober og jeg gir snart etter. Herregud, det er jo bare hår.

Her ble jeg stilt overfor et slags valg mellom blått eller langt hår. Blått hår var bare ikke aktuelt i det hele tatt.

11-åringen fikk derfor spare ganske lenge og ble råkul. Men så kom mai og varmen, da var det nok ingen bønn lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa 13 år. Et annet sted i denne surrete tråden, som forøvrig Wulfi satte i gang for å hevne seg for at jeg ga ungene hennes caps i går.

*Flire*

Det var jeg som blingsa her. Jeg trodde jeg svarte lengre ned i tråden.

oioi, nå begynner det å tordne her - regnet er ikke langt unna. Jeg må ut å handle *poff*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke lov da jeg var 18, min nevø i første klasse har forlengst farget året. Så det er nye tider................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg som blingsa her. Jeg trodde jeg svarte lengre ned i tråden.

oioi, nå begynner det å tordne her - regnet er ikke langt unna. Jeg må ut å handle *poff*

fyfaen - her driver du og reklamerer for regn og så kjem det ikkje noko! eg tok inn ting & tang fra balkongen etter å ha lest innlegget ditt, og stod utålmodig og forventningsfull og glante på dei mørke skyene. men ikkje ein eineste dråpe har falt.

slikt går ikkje an!

så eg fann ut at den riktige personen å rette klagen til var deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Han var ALDELES i mot da."

Men det ga du en god faen i ??

Og du kaller meg FURIE :-)

Nei -han sa ja under tvil når jeg sa at det ikke ville syntes. Han aner jo ikke noe om glansvask/farging, så jeg kalte det glansvask! er det rart en er skilt? *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyfaen - her driver du og reklamerer for regn og så kjem det ikkje noko! eg tok inn ting & tang fra balkongen etter å ha lest innlegget ditt, og stod utålmodig og forventningsfull og glante på dei mørke skyene. men ikkje ein eineste dråpe har falt.

slikt går ikkje an!

så eg fann ut at den riktige personen å rette klagen til var deg :)

Det regna neuni, helt sikkert - æresord. Kanskje du var en tur på do akkurat da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder klær og utseende forøvrig synes jeg de kan se som de vil.

Det eneste jeg ville nektet er piercing i tunga og et unevnelig sted. Men tror ikke hun er så interessert i noen av tingene.

Disse tingene hadde jeg nok hylt på selv om hun var fyllt 18 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det regna neuni, helt sikkert - æresord. Kanskje du var en tur på do akkurat da?

vel, det regna ikkje _da_. men det har no regna i mellomtida da, så du er tilgitt - riktignok under sterk tvil, men dog - tilgitt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å inngå et kompromiss med ungen om for eksempel at h*n ikke får ha knall grønt eller knall blått hår og sånt....? Heller ha en litt mer naturlig farge...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får ikke lov. Det får være måte på tragedier jeg som forelder skal legitimere og bidra til. Med andre ord må de _ta_ seg lov når den tid kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 13 år første gang jeg farget håret mitt, uten lov vel og merke, det skulle bli kastanjebrunt og ble orange.

Etter noen uker farget jeg det mørkebrunt men det ble for tungvint med ettervekst siden jeg var lys blond så jeg dro til frisørlinja for å få de til å avfarge, bleke og farge det igjen. Det tok 8 timer (en lærer og to avgangselever gjorde det) og jeg var sår i hodebunnen i over en mnd. etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rusle

9 åringen har spurt, men jeg har sagt nei. Farging inneholder sterke kjemikalier som er for sterke for en 9 åring, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...