Gå til innhold

Lykken er ei prinsesse i Kina!!!


benie

Anbefalte innlegg

Endelig ble det vår tur.....

Jeg vil i all ydmykhet få meddele dere alle at vi har fått tildelt ei lita jente fra Kina.

Hun er fra Baoji i Shaanxi provinsen. Det ligger midt i Kina.

Hun er 8 måneder, glad i musikk og glad i å leke. Som min mamma så godt sa: Da vil hun passe godt inn i vår familie!

Er ikke livet helt vidunderlig, eller skal jeg kanskje si underlig?

Hilsen ei rørt og takknemlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tai Chi

Gratulerer så mye med tildelinga. Livet blir aldri som før - mye bedre!!

Sjelden jeg er innom nå - livet er ganske hektisk og spennende med ei lita frøken fra Kina i huset!!

Lykke til. Håper dere får reise snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden så hyggelig at tildelingen endelig er kommet. Gratulerer så mye med den vesle jenta, tenk så liten da - bare 8 mnd gammel. Håper at dere får en kjempefin hentereise. Hvilken forening er det forresten dere bruker og er det lenge siden søknaden gikk til Kina - april eller mai i fjor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest petra

Hurra! Endelig begynner tildelingene å strømme til Norge også. Gratulerer så mye med den lille datteren. Og vi selv rykker heldigvis stadig lengre framover i køen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Melis

Gratulerer så mye, benie! Endelig var det deres tur. Jeg er kjempeglad på deres vegne. Nyt den kommende tiden og lykke til med reisen om noen uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med den lille prinsessa!!! Er det ikke en helt herlig følelse? ;-)

Håper tiden til henting går fort!

Gratulasjonsklem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære, kjære benie,

GRATULERER så masse med vesle-jenta!

...Endelig kom dagen til dere - Dagen som dere har sett fram til i laaaang tid.

Ohoi - hvor det går....Nå er det vår tur snart ... snart ... snart. Gleder meg noe helt vannvittig!

Måtte sjarmøretappen fram til henting få bein å gå på!

1000-vis av lykkeønskninger fra ho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinabarn

Gleder oss villt til det blir vår tur! Alle tildelinger er så vidunderlige - sitter her og sutrer på jobb når jeg leser dem. Mine kollegaer tror sikkert jeg er helt gal..

God reise og de beste ønsker for dere og den lille!

Klem fra,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattulerer med tildelingen. Det er godt å se at det skjer noe igjen. Jeg tenkte akkurat på vei til jobben at i dag er det akkurat 1 måned siden forrige tildeling fra Kina, så det gikk jo an å håpe å noen tildelinger denne uken.

Nå har vi kommet en gruppe lenger fram, så det er kjekt å se at det går framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!!! Nyt tildelingsfølelsen og stirr hull i bildene. Håper reisedato ikke lar vente på seg.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så herlig!!!

Gratulerer med datteren. Håper dere får reise fort. jeg er helt rørt.

Kjenner at det kribler i kroppen her.

Vi er neste par ut.

Stor gratulasjonsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annesophie

Gratuelerer så mye med tildelinga. :)

Gratulerer så mye. Mindre enn en måned siden sist. Gode nyheter for de som venter. Jeg er i "april-gruppen" og vi reiser til Beijing neste torsdag. Dere har masse aktiviteter foran dere de neste ukene. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så herlig!!!

Gratulerer med datteren. Håper dere får reise fort. jeg er helt rørt.

Kjenner at det kribler i kroppen her.

Vi er neste par ut.

Stor gratulasjonsklem fra

*grrrmmmf* Det er stygt å prøve å snike i køen. Det er vi som er neste par ut - så desså *ler*

(P.S. skjønner hva du mener)

Ikke-fullt-så-tålmodig-hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...