Gå til innhold

Lykken er ei prinsesse i Kina!!!


benie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*grrrmmmf* Det er stygt å prøve å snike i køen. Det er vi som er neste par ut - så desså *ler*

(P.S. skjønner hva du mener)

Ikke-fullt-så-tålmodig-hilsen fra

Bøyer meg dypt i støvet og sier unnskyld.

Selvfølgelig er det din tur nå. Og det er jammen på tide, noraførr!

Jeg venter kjempespent på at det kommer tildelinger til deg og de andre i VB også.

Men det er jo bare det at med KInas sans for køståing og ryktene på de amerikanske listene så er vi i allefall i matcing room nå. og jeg er definitivt allerede i høyspent ventemodus allerede..... selv om jeg har blinket ut at det nok kommer i uke 31 når jeg er på treningsleir. (motivasjonen for 1 uke med Taekwondo = 0 når jeg håper på å få tildeling da)*s*

Men nå er det så sannelig din tur.

Hold ut.... du er snart i mål.

stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var en melding vi har ventet på!

Endelig kom turen til dere også...

Lykke til med den siste vente-etappen,- men nå vet dere i alle fall HVEM dere venter på!

HURRA! Nå er det bare to puljer til som skal få tildeling før det er vår tur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det :o)

Gratulerer massemed prinsessen. Vi drar til Kina om en uke - gled deg - kos deg med bildene og denne tiden frem til reise går med ekspressfart synes jeg.

stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer såååå masse !!!

Må tiden til henting gå fort-fort !!!

Vi gleder oss til det blir vår tur :o)))

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden så hyggelig at tildelingen endelig er kommet. Gratulerer så mye med den vesle jenta, tenk så liten da - bare 8 mnd gammel. Håper at dere får en kjempefin hentereise. Hvilken forening er det forresten dere bruker og er det lenge siden søknaden gikk til Kina - april eller mai i fjor?

Vi bruker AF, og papirene våre ble sendt til Kina 27.april-01.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med prinsessen!

Vi hentet vår tredje datter i Xiàn i oktober 2001, hun kommer også fra Baoji.Hun var 13 månder da vi hentet henne og er en aktiv liten jente som det går veldig fint med.

Hun koser seg sammen med storesøstrene på 5 og 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med prinsessen :-) Det er helt fantastisk, hilsen en som har vært hjemme en liten stund nå med en Kina prinsesse :-)

God sommer og god tur til Kina og prinsessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...