Gå til innhold

Den 8/7 kom endelig storken til oss :o))


Noraførr

Anbefalte innlegg

Den hadde flydd langt for å finne oss.....over flere av verdens kontinenter og hav - mange tusen kilometer hadde den distansert. Vi så ikke at den kom - ei heller at den svevde over bilen vår en stund, der vi raste avgårde mot Piteå sentrum. Vi hadde jo ferie:o) Plutselig var den her - som et pust av vinden. Den visket oss i øret, mens øynene våre fyltes av tårer; Det ble en jente :o)

Aldri har vi vel opplevd ei høytidsstemning som det øyeblikket da det gikk opp for oss hva storken hadde fortalt. Vi har fått barn!!! Like vakkert og fullkomment hver gang det skjer rundt om i de tusen hjem....og denne gangen var det altså vi som var de heldige.

Alt vi klarte å si var; TAKK. Verken mer eller mindre, og for første gang i livet kunne vi virkelig kjenne at dette enkle, lille ordet rommer så uendelig mye.........En takk for at livet har skjenket oss det mest verdifulle i verden - et barn! En takk for at vi er så heldige at vi får oppleve å bli foreldre på denne fantastiske måten! Og en takk og en hyllest til vår kjære, lille datter! Måtte livet fare vel med deg, slik at du om noen år kan se deg tilbake og føle at barndommen og oppveksten vi har gitt deg har vært god. Det er med stor ydmykhet vi skal ta fatt på vår livslange foreldregjerning!

Hun er ett av verdens syv undre - og selvfølgelig den vakreste lille datter en mamma og en pappa kan tenke seg. Hun er født i Jiangxi provinsen en svært sen høstedag i 2001. Hun var vel verdt å vente på!!

Er det rart at vi er glade og stolte?!

Gla´hilsen fra oss to

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Noraførr

    2

  • nedtelling

    2

  • ban

    1

  • Asksmommy

    1

Gjest petra

Hurra for jenta! Gratulerer så mye, endelig ble det deres tur. Har fulgt med deg her i over et år, og endelig så er dere blitt foreldre.

Føler liksom at det har gått litt fort også, det var ikke lenge siden du skrev to + to = fire!! Jeg gleder meg sånn til det blir vår tid. Vi har 9 måneders jubileum den 18.juli. Om 5 måneder er det forhåpentligvis vår tur.

Gratulerer igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å si gratulerer masse masse med gulljenta. Så hyggelig og så godt - endelig.

Ja, Noraførr - nå trenger vi ikke telle måneder lenger gjør vi vel?

I morgen kl. 14 drar jeg herfra for å hente datteren vår. På fredag er jeg i Beijing - tenk på det du!

Tiden etter tildeling har gått som en vind. Og nå er vi snart ved målet. Sønnen vår skal bli storebror og vi skal bli tobarnsforeldre.

Gled deg.

Kjempeklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jimma

Det er bare en så utrolig fantastisk følelse.... Ikke sant?

Lykke til med reiseforberedelser og god tur til Kina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med ei ny lita jente i familien. Dette var hyggelig lesing Noraførr, ....men ikke så uventet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, nå ble jeg glad! :o)

Gratulerer masssssevis fra oss i Stavanger!

Og fortsatt god ferie. Måtte tiden fly avgårde fram til henting.

Beste Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med den lille jenta som dere er blitt foreldre til. Er det lenge til dere kan dra til Kina? Håper at tiden fram til da går kjempefort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brilleslangen

Gratulerer så mye med jenta. Jeg må dessuten si jeg falt pladask for måten du fortalte det på. Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

Kjære Noraførr :o)))

Gratulerer sååå masse med den lille jenta !!

Tenk at alle månedene med oppdateringer til oss nå er over, og resultatet for ventingen er blitt klart for dere !!!!

Håper tiden til henting går fort-fort.

Vi kommer forhåpentligvis etter om en måneds tid :o)))

STOOR klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer !!!!!

Hei Noraførr !!

Har fulgt spent med på tildelingene i det siste,...og den optimistiske oppdateringen din , helt siden du startet prosessen.

Endelig ble det deres tur,...og jeg kan ,..som alle de andre her inne, bekrefte at det er vanvittig herlig.

Er selv mamma til ei lita tulle fra Kina,...bor også "noraførr".---og hvem vet,..kanskje vi møtes en dag på et eller annet treff :-)))

PS. Vi har felles bekjente :-))

Enda en gang GRATULERE,..måtte tiden frem til reisen gå fort ( og det gjør den :-)

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vente-Bente

Gratulerer så mye med deres lille datter (sukk)

Vet dere hvor mange som fikk tildeling denne gangen? Det er vel bare dere som har kommet med gladmelingen her på DOL. Hvilken forening bruker dere?

Håper at tiden til avreise går fort og at dere får en travel ventetid med mange koslige forberedelser!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Noraførr

Gratulerer med jenta!

Tusen Millioner Trillioner lykkeønskninger til dere.

Venter spent på reisedato :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer !!!!!

Hei Noraførr !!

Har fulgt spent med på tildelingene i det siste,...og den optimistiske oppdateringen din , helt siden du startet prosessen.

Endelig ble det deres tur,...og jeg kan ,..som alle de andre her inne, bekrefte at det er vanvittig herlig.

Er selv mamma til ei lita tulle fra Kina,...bor også "noraførr".---og hvem vet,..kanskje vi møtes en dag på et eller annet treff :-)))

PS. Vi har felles bekjente :-))

Enda en gang GRATULERE,..måtte tiden frem til reisen gå fort ( og det gjør den :-)

Hilsen fra

Nå ble jeg nysgjerrig, gitt *ler*

Hvis du vil kan du skrive til meg på [email protected].

Felles kjente - hmmmmm - - -

I alle fall; vi koser oss og stirrer snart hull i bildene vi fikk. Mange inntrykk som skal fordøyes - Vi har det heftig og er begeistret!

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...