Gå til innhold

Den 8/7 kom endelig storken til oss :o))


Noraførr

Anbefalte innlegg

bart1365380352

Gratulerer så mye dere to. Så fantastisk. Gleder oss veldig til å se bildene og beundre skatten deres.

Stooor klem

fra Bart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Noraførr

    2

  • nedtelling

    2

  • ban

    1

  • Asksmommy

    1

Gjest Melis

Så fantastisk! Endelig er ventetiden over og dere har fått en liten jente! Jeg er kjempeglad på deres vegne og håper den siste, fantastiske ventetiden går fort (det gjorde den for oss - jeg kan nesten ikke tro at vi reiser om 15,5 time!)

Nyt denne tiden og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med den lille jenta. Håper dere ikke må vente for lenge før dere får hente henne.

God tur til Kina.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Noraførr!!

Endlig ble det deres tur! Gratulerer med ei lita jente, du hyller henne med så vakkre ord:-)

Lykke til med forberedelsene

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer kjære Nordaførr!

Velkommen etter.....hi,hi.

Nå er det bare innspurten igjen før vi sitter her med hver vår tulle.

Er du kommet hjem,... eller er du på tur enda?

Jeg gleder meg masse på deres vegne, kos "dåkker" masse i tiden fremover.

Varm klæm fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå sitter jeg her og griner på morran! Gratulerer og tusen takk for at du delte dine tanker og takknemmelighet med oss ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lengtende colombiamamma

Gratulerer så masse med jenta! Det var en nydelig måte å fortelle oss DOL`ere nyheten på.

Lykke til på reisen og med oppholdet:-)når det skal skje!

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye !!!

Ordene virker så små i denne sammenheng. Tårene kom da jeg leste nyheten din. Så vakkert formidlet !

Alt godt for fremtiden ønsker jeg dere! Hilsen meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Noraførr!!

Endlig ble det deres tur! Gratulerer med ei lita jente, du hyller henne med så vakkre ord:-)

Lykke til med forberedelsene

Hilsen

Gratulerer med storkeleveringen :-))

En fin fortelling du kom med. Morsom vinkling. Vil anbefale deg å ta vare på den til datteren din, gøy for henne å se hva du skrev da dere fikk tildelingen av henne.

Lykke til videre!

Med vennlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Noraførr!

GRATULERER MED GULLJENTA! Sitter her med tårer i øynene... Dine flotte ord beskriver så godt følelsene man har i en slik stund. Helt utrolig herlig, ikke sant? :-))) Endelig var det deres tur! Gleder meg med deg/dere og håper dere får reise snart!

Gratulasjonsklem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... så glad jeg ble på deres vegne! GRATULERE så mye med den lille tulla! Har fulgt deg og alle dine små historier under veis og nå er endelig ventetiden over! Ha det godt så lenge....alle 3!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...eller hva, Noraførr? *knis* Syntes du nevnte den 10/7 her for en tid siden, men det er jo bare hyggelig at beskjeden kommer tidligere enn forventet;-)

Gratulerer så mye med en liten datter fra Kina!!! Lykke til med hentereise og alt som senere skal skje.

Masse hilsener fra en annen noraførr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...