Singularity Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 ...to 20 pk med Prince mild, den, en lighter, en leppestift, en lepomade, en Ibux og en Paracet, noen halvfulle tyggegummi pakker og en sånn kode-dings til nettbank. "den" ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 19. august 2002 Forfatter Del Skrevet 19. august 2002 Godt spørsmål! Det har jeg ikke tenkt over igrunnen. *iler ned og sjekker* -------------- - To penner - Tannstikker - X antall lebestifter - Bind - Ørti kvitteringer og uidentifiserbare papirlapper - To puslespill - Noen brett med klistremerker type "sau" og "giraff" - Et par lightere - Kindereggting - Plaster - Eyeliner -Lommebok (som også er full av skrot) - Mobiltelefon - Og en pakke kriserøyk Hmm! Den veska er ikke stor heller.. Hehe "kriserøyk" Sluttet å røyke og må ha noe tilgjengelig sånn at du ikke blir desperat? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singularity Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Du, hvor får man kjøpt pepperspray forresten?? :-) Skal du kjøpe det (lovlig) i Norge må du ha en dispensasjon som du ikke får uten videre. De fleste som har det kjøper det ulovlig eller smugler det inn fra land med mer liberal lovgivning (som f.eks. Tyskland). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyco Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Hehe "kriserøyk" Sluttet å røyke og må ha noe tilgjengelig sånn at du ikke blir desperat? :-) Nei på ingen måte! Men jeg er sånn passe stressa innimellom, og hvis jeg skulle forlate huset uten å få med meg røykpakka....AAHHRRFHHH!! Dermed har jeg "kriserøyk" i veska, i bilen, i jakkelomma, og litt rundt om... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bratsj Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Du, hvor får man kjøpt pepperspray forresten?? :-) Man får vel ikke kjøpt det i Norge - tror det går under kategori "våpen" - jeg har fått min av broren min som kjøpte den i statene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSophie Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 "den" ? ...det var en trykkfeil som jeg overhodet ikke vet hvor kom fra.....;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 19. august 2002 Forfatter Del Skrevet 19. august 2002 Skal du kjøpe det (lovlig) i Norge må du ha en dispensasjon som du ikke får uten videre. De fleste som har det kjøper det ulovlig eller smugler det inn fra land med mer liberal lovgivning (som f.eks. Tyskland). Jøss, det visste jeg ikke. Har lenge tenkt på å kjøpe en sånn med tanke på selvforsvar, men det har vel blitt misbrukt da. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyco Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Man får vel ikke kjøpt det i Norge - tror det går under kategori "våpen" - jeg har fått min av broren min som kjøpte den i statene. Men det er ikke dermed sakt at man ikke kan lage seg sin egen! Man tager en passende sprayflaske, skrur av korken og heller i en pen blanding av eddik, sitron, pepper og hjortetakksalt. Bruser den godt opp med kullsyre, og voila! Virker bra på katter i affall... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 19. august 2002 Forfatter Del Skrevet 19. august 2002 Man får vel ikke kjøpt det i Norge - tror det går under kategori "våpen" - jeg har fått min av broren min som kjøpte den i statene. Ja, det er vel noen idioter som har sprayet noen som ikke skulle vært sprayet. Og dermed kan ikke vi andre få ha det. Molboland. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 *Stønn*.....der sa du det igjen....... Forklar ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 19. august 2002 Forfatter Del Skrevet 19. august 2002 Men det er ikke dermed sakt at man ikke kan lage seg sin egen! Man tager en passende sprayflaske, skrur av korken og heller i en pen blanding av eddik, sitron, pepper og hjortetakksalt. Bruser den godt opp med kullsyre, og voila! Virker bra på katter i affall... *noterer* :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSophie Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Forklar ? ...sjekk meldinger! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Ser for meg sjokoladen hennes! *gapskratter* hihihi :-)) Namnam. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanya1365380060 Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Har sett det. Og så skiftet du ikke truse? Ærlig talt. Rakk du ikke dusje før du ble kastet ut, kanskje? *erter* Du din ertekrok.. Nei, jeg bare glemte at jeg hadde lagt den der rett og slett, oppdaget det ikke igjen før jeg skulle sjekke vesken min igår..så du tar meg ikke på den heller.. Rakk forresten også å dusje, og lånte en truse av en venninne, som, slapp av nå tufsa, var helt ren..Aner egentlig ikke hvorfor jeg sitter her å forklarer meg akkurat som om jeg har gjort noe galt, men du gir det vel ikke før jeg gjør det uansett..;9 Mer på lager nå? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Du din ertekrok.. Nei, jeg bare glemte at jeg hadde lagt den der rett og slett, oppdaget det ikke igjen før jeg skulle sjekke vesken min igår..så du tar meg ikke på den heller.. Rakk forresten også å dusje, og lånte en truse av en venninne, som, slapp av nå tufsa, var helt ren..Aner egentlig ikke hvorfor jeg sitter her å forklarer meg akkurat som om jeg har gjort noe galt, men du gir det vel ikke før jeg gjør det uansett..;9 Mer på lager nå? Låner dere damer truser av hverandre? Det kunne aldri falt meg inn å låne en boxer av en kompis. Aldri i livet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Låner dere damer truser av hverandre? Det kunne aldri falt meg inn å låne en boxer av en kompis. Aldri i livet! Hvis jeg hadde måttet låne en truse (har gjort av beste venninne et par ganger for noen år siden), hadde jeg hvertfall ikke gitt den tilbake. "Her er trusa di", liksom... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanya1365380060 Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Hvis jeg hadde måttet låne en truse (har gjort av beste venninne et par ganger for noen år siden), hadde jeg hvertfall ikke gitt den tilbake. "Her er trusa di", liksom... Hun har lånt av meg før, og da har hun kjøpt en ny, det er jo bare småtterier når det kommer til pris og sånn, så jeg gjør vel det samme jeg og:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanya1365380060 Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Låner dere damer truser av hverandre? Det kunne aldri falt meg inn å låne en boxer av en kompis. Aldri i livet! Nei du låner vel heller av venninnene dine du..*smiler lurt* Nei det er ikke noe jeg pleier å gjøre heller for å si det sånn:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Hun har lånt av meg før, og da har hun kjøpt en ny, det er jo bare småtterier når det kommer til pris og sånn, så jeg gjør vel det samme jeg og:) Ja, da er vi hvertfall enige om at man ikke leverer tilbake en lånt truse. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanya1365380060 Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Ja, da er vi hvertfall enige om at man ikke leverer tilbake en lånt truse. ;-) Ja endelig! Trodde aldri jeg skulle høre det fra kverulanten/ertekroken selv, så det var en overraskelse... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.