Gå til innhold

Norsk politi merker asylsøkere med tusj


Goliath

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 237
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    68

  • Goliath

    63

  • Ulv I Faarikaal

    24

  • Taj Mahal

    17

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Ja til ulv, nei til sau, sier jeg bare :)

Jeg har diskutert slikt med innvandrere, og etter mange friske runder funnet ut at vi stort sett er enige. Jeg tror ikke noen har sagt de har fått dårlig behandling. En sa at nordmenn er dumsnille, utilnærmlige og redde for busemenner. Han syns også vi skulle slutte å snakke stygt om nordlendinger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har diskutert slikt med innvandrere, og etter mange friske runder funnet ut at vi stort sett er enige. Jeg tror ikke noen har sagt de har fått dårlig behandling. En sa at nordmenn er dumsnille, utilnærmlige og redde for busemenner. Han syns også vi skulle slutte å snakke stygt om nordlendinger :-)

"...... Han syns også vi skulle slutte å snakke stygt om nordlendinger :-) "

*hehe*

For guds skyld - ikke gjør DET :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har diskutert slikt med innvandrere, og etter mange friske runder funnet ut at vi stort sett er enige. Jeg tror ikke noen har sagt de har fått dårlig behandling. En sa at nordmenn er dumsnille, utilnærmlige og redde for busemenner. Han syns også vi skulle slutte å snakke stygt om nordlendinger :-)

Det er ganske interessant at det ikke er innvandrere, sjelden også innvandrergrupper som klager på behandlingen asylsøkere får. Det er PK nordmenn som prøver å slå politiske poeng på det.

Har de så fælt som de hevder der de kommer fra, med tortur, voldtekt, vilkårlig fengsling osv, så tåler de litt sprittusj på armen.

I tillegg sier de fleste innvandrere at reglene i Norge er alt for slappe og vi er alt for dumsnille.

Det er pussig mange innvandrere som støtter FRPs innvandringsplitikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

"...... Han syns også vi skulle slutte å snakke stygt om nordlendinger :-) "

*hehe*

For guds skyld - ikke gjør DET :)

Mora mi er finnmarking, nåde meg om jeg sier at finnmarkinger er noe dårligere enn andre. Dama blir rasende når jeg sier de er gjerrige. Men pssst: taxisjåfører sier de "aldri" får tips av nordlendinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A pro pos det:

kan jeg forlange at innvandrere behandler meg og mitt land med respekt og ter seg høflig, ærlig og anstendig ?

Du kan forlange at de holder seg innenfor straffeloven - akkurat som for alle andre.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Det er ganske interessant at det ikke er innvandrere, sjelden også innvandrergrupper som klager på behandlingen asylsøkere får. Det er PK nordmenn som prøver å slå politiske poeng på det.

Har de så fælt som de hevder der de kommer fra, med tortur, voldtekt, vilkårlig fengsling osv, så tåler de litt sprittusj på armen.

I tillegg sier de fleste innvandrere at reglene i Norge er alt for slappe og vi er alt for dumsnille.

Det er pussig mange innvandrere som støtter FRPs innvandringsplitikk.

Jeg var på kurs om skolepolitikk, der var kun tre innvandrere en mørk og to lyse, og alle var FrP medlem, med gullmerke og greier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du kan forlange at de holder seg innenfor straffeloven - akkurat som for alle andre.

Med vennlig hilsen

Kan jeg ikke forlange at en innvandrer er høflig, ærlig og anstendig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mora mi er finnmarking, nåde meg om jeg sier at finnmarkinger er noe dårligere enn andre. Dama blir rasende når jeg sier de er gjerrige. Men pssst: taxisjåfører sier de "aldri" får tips av nordlendinger.

Hvorfor i all verden skal man tipse taxisjåfører??? Fordi de er så snill å loppe meg for 450 kroner for å kjøre meg hjem?

Ære være mora di - hun har skjønt det. Og nei, jeg er ikke fra Finnmark :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Conan

Folk har ikke problemer med å forstå at man få en "kvittering med nummer på" for baggasjen sin, når den settes inn i en buss. Slik fungerer det da i de fleste land.

Med vennlig hilsen

Ja, infrastrukturen er jo velfungerende i Sierra Leone, Afghanistan og Somalia... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler tilbake*

Og med det mente du å si hva?

Mvh

Jeg tror ikke sør vet helt hva han mener jeg...

Det er nok et syndrom han har, hver gang ord som neger, asylsøker, terror eller krig dukker opp, settes det igang en prosess oppe i hodet hans. Jeg tror ikke han greier å være enig med noen i slike tråder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg ikke forlange at en innvandrer er høflig, ærlig og anstendig ?

Du kan ikke forlange mer av en tilfeldig innvandrer enn du kan av en tilfeldig nordmann.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spirito,

Du kommer med irrelevante "poeng" (Sitat: "Daaaakar kua, skal vi ikke sette igang en aksjon?") i innlegg etter innlegg.

Jeg repeterer det jeg skriver fordi diverse personer forsøker å spore av debatten, ved å snakke om "antall asylsøkere" og annet tull som ikke har noe med saken å gjøre.

Med vennlig hilsen

Hvis det er synd på menneskene, er det ikke da også synd på de stakkars kyrne? De blir brennemerket, og DET er vondt det!

(Jeg håper virkelig du skjønner at jeg er litt sarkastisk?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest folkeskikk

Du kan ikke forlange mer av en tilfeldig innvandrer enn du kan av en tilfeldig nordmann.

Med vennlig hilsen

Jovisst, like mye som man kan forlange at andres barn oppfører seg bedre hjemme hos oss en hjemme hos seg selv. Er man gjest så er man gjest og følger vertskapets regler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hvorfor i all verden skal man tipse taxisjåfører??? Fordi de er så snill å loppe meg for 450 kroner for å kjøre meg hjem?

Ære være mora di - hun har skjønt det. Og nei, jeg er ikke fra Finnmark :)

Alltid morsomt å komme med unyanserte påstander og dra alle over en kam for å høre dem forsvare seg :-)

En skulle overbevise meg om at politifolk ikke var generelt dumme, hun har en bror som er det. Jeg visste at en lommetyv rappa lommeboka til broren på Svinesund. Den som stakk opp av baklomma som på en bryggesjauer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du kan ikke forlange mer av en tilfeldig innvandrer enn du kan av en tilfeldig nordmann.

Med vennlig hilsen

Jeg skrev ikke _mer_.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det ingen begrunnelse.

Og om din bestemor var asylsøker eller ei er selvsagt irrelevant - alle mennesker har krav på å bli behandlet med respekt.

Med vennlig hilsen

"Her var det ingen begrunnelse"

Nei vel? Da forstår jeg ikke hvorfor det skulle gjøres - og ei heller hvordan det da har med denne saken å gjøre?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jovisst, like mye som man kan forlange at andres barn oppfører seg bedre hjemme hos oss en hjemme hos seg selv. Er man gjest så er man gjest og følger vertskapets regler.

Straffeloven ER "vertskapets regler"!

Uansett er det kun utlendinger du kan påstå er "gjester". Ca halvdelen av "innvandrere" er nordmenn (norske statsborgere) og er derfor en del av vertskapet.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...