Gå til innhold

Norsk politi merker asylsøkere med tusj


Goliath

Anbefalte innlegg

Du kan forlange at de holder seg innenfor straffeloven - akkurat som for alle andre.

Med vennlig hilsen

Da må jeg bare gjøre deg oppmerksom på at det å merke noen med tusj er innenfor straffeloven.

Du er full av dobbeltmoral og krever tydligvis vesentlig mindre av innvandrer enn du gjør av nordmenn.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 237
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    68

  • Goliath

    63

  • Ulv I Faarikaal

    24

  • Taj Mahal

    17

Mest aktive i denne tråden

Straffeloven ER "vertskapets regler"!

Uansett er det kun utlendinger du kan påstå er "gjester". Ca halvdelen av "innvandrere" er nordmenn (norske statsborgere) og er derfor en del av vertskapet.

Med vennlig hilsen

Og hvor i straffeloven står det at det er straffbart å merke noen med tusj?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke sør vet helt hva han mener jeg...

Det er nok et syndrom han har, hver gang ord som neger, asylsøker, terror eller krig dukker opp, settes det igang en prosess oppe i hodet hans. Jeg tror ikke han greier å være enig med noen i slike tråder...

Hei Spirito,

Gjør oppmerksom på at jeg ikke har noe problem med å forklare hva jeg mener - og det er at man skal behandle folk (enten de er eldre, unge, hvite, mørke) med verdighet.

Var det vanskelig?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei SDD,

Historien er at folk fikk skrevet nummer til egen bagasje direkte på huden med vannfast tusj når de var på vei til et mottak. Dette skaper selvsagt sterke assossiasjoner til slik jødene ble behandlet (fikk nummer skrevet på).

Politiet kunne jo bare ha gitt dem en papirlapp med nummeret til bagasjen - slik at de fikk sine egen bagasje igjen etter bussturen. Det var ingen sjanse/motiv for å "kvitte seg med egen bagasje".

Like lite som f. eks. mennesker på et sykehjem i Norge skulle undergå slik nedvedigende behandling, like lite skulle andre gjøre det.

Med vennlig hilsen

"Dette skaper selvsagt sterke assossiasjoner til slik jødene ble behandlet (fikk nummer skrevet på)."

Det var ikke innvandrerne som fikk sterke assossiasjoner ved dette, men da Silva....og deg:-)

Mvh

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nordboer

Hei Spirito,

Gjør oppmerksom på at jeg ikke har noe problem med å forklare hva jeg mener - og det er at man skal behandle folk (enten de er eldre, unge, hvite, mørke) med verdighet.

Var det vanskelig?

Med vennlig hilsen

bare ikke nordmenn.....???

Dine innlegg tyder på at ekte nordmenn er bånn i bøtta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest folkeskikk

Straffeloven ER "vertskapets regler"!

Uansett er det kun utlendinger du kan påstå er "gjester". Ca halvdelen av "innvandrere" er nordmenn (norske statsborgere) og er derfor en del av vertskapet.

Med vennlig hilsen

Likevel, de er innvandrere og dermed ikke norske. Vil de bo i Norge bør de sette seg inn i norsk kultur.

Lurer på hva de egentlig skal her i det kalde nord, alt er jo så mye bedre der de kommer fra. Vi nordmenn har i deres øyne feil religion, jentene er horer, vi er dumme, teite og lettlurte. Tror alle har det best der hvor røttene er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt må du gjerne skrive alt det våset du orker for meg. :-)

Med vennlig hilsen

Våset er dine teorier som ikke har rot i virkligheten.

Du klarer desverre aldri å forholde deg til livets realiteter - men velger heller å kalle det får vås.

Ditt problem:-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likevel, de er innvandrere og dermed ikke norske. Vil de bo i Norge bør de sette seg inn i norsk kultur.

Lurer på hva de egentlig skal her i det kalde nord, alt er jo så mye bedre der de kommer fra. Vi nordmenn har i deres øyne feil religion, jentene er horer, vi er dumme, teite og lettlurte. Tror alle har det best der hvor røttene er.

Har de norsk statsborgerskap er de norske. Per definisjon.

Vi har ikke noe "apartheid" system her. Enten har man norsk statsborgerskap, eller så har man det ikke. Vi har ikke "halve statsborgere".

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke sør vet helt hva han mener jeg...

Det er nok et syndrom han har, hver gang ord som neger, asylsøker, terror eller krig dukker opp, settes det igang en prosess oppe i hodet hans. Jeg tror ikke han greier å være enig med noen i slike tråder...

Og norsk politi og nordmenn generelt skal det settes strenge moralske krav og regler til - og vi må ikke på noen måte oppføre oss på en måte som kan virke negativt inn overfor asylsøkere/innvandrere (ref merking med tusj f.eks.)

Når det gjelder krav til innvandrere/asylsøkere så svarer Sør: "Du kan forlange at de holder seg innenfor straffeloven - akkurat som for alle andre."

Med andre ord - vi kan ikke kreve på langt nær det samme av innvandrere som av nordmenn.

Jeg vil påstå at Sør oppfører seg svært rassistisk overfor nordmenn....for det er intet i det han skriver som tyder på likebehandling og felles krav til å "oppføre seg" - avhengig om du er etnisk norsk eller innvandrer på en eller annen måte.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest folkeskikk

Har de norsk statsborgerskap er de norske. Per definisjon.

Vi har ikke noe "apartheid" system her. Enten har man norsk statsborgerskap, eller så har man det ikke. Vi har ikke "halve statsborgere".

Med vennlig hilsen

Det er vel det enkelte politikere og fanatikere liker å tro. Sannheten er en annen.

Ingen innvandrere uansett statsborgerskap føler og oppfører seg som norske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de norsk statsborgerskap er de norske. Per definisjon.

Vi har ikke noe "apartheid" system her. Enten har man norsk statsborgerskap, eller så har man det ikke. Vi har ikke "halve statsborgere".

Med vennlig hilsen

Det er du som innfører et apartheid system her.

Kopierer inn mitt innlegg lenger ned:

"Og norsk politi og nordmenn generelt skal det settes strenge moralske krav og regler til - og vi må ikke på noen måte oppføre oss på en måte som kan virke negativt inn overfor asylsøkere/innvandrere (ref merking med tusj f.eks.)

Når det gjelder krav til innvandrere/asylsøkere så svarer Sør: "Du kan forlange at de holder seg innenfor straffeloven - akkurat som for alle andre."

Med andre ord - vi kan ikke kreve på langt nær det samme av innvandrere som av nordmenn.

Jeg vil påstå at Sør oppfører seg svært rassistisk overfor nordmenn....for det er intet i det han skriver som tyder på likebehandling og felles krav til å "oppføre seg" - avhengig om du er etnisk norsk eller innvandrer på en eller annen måte."

At alle skal holde seg innenfor strafferammen er en selvfølge.

Men det er når vi snakker om å sette strengere krav enn det på innvandrer/asylsøkeres oppførsel i Norge som du strutter med piggene og henviser til at kravene kun skal være i henhold til straffeloven.

Samtidig kritiserer du all oppførsel fra etniske nordmenn når det gjelder enhver oppførsel fra denne side som kan oppfattes som negativt for innvandrerne/asylsøkerne.

Kan du forklare meg hvorfor vi ikke skal kunne kritisere innvandrere/asylsøkere for det samme?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor står det "ikke nordmenn"?

Med vennlig hilsen

Underforstått i det meste av det du har skrevet i denne tråden - og en rekke andre.

Det er ikke bare du som leser mellom linjene Sør. Du har ingen enerett til det, selv om det kan synes slik ut ifra innleggene dine.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

"Dette skaper selvsagt sterke assossiasjoner til slik jødene ble behandlet (fikk nummer skrevet på)."

Det var ikke innvandrerne som fikk sterke assossiasjoner ved dette, men da Silva....og deg:-)

Mvh

Mvh

Du må da skjønne at de dumme asylsøkerne må ha hjelp av venstreradikalere og antirasister for å skjønne at de blir tråkka på ? At nazi-klassepurken ikke må få jobbe i fred ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må da skjønne at de dumme asylsøkerne må ha hjelp av venstreradikalere og antirasister for å skjønne at de blir tråkka på ? At nazi-klassepurken ikke må få jobbe i fred ?

De får all den hjelpen de trenger til å finne argumenter de selv aldri ville ha tenkt på, av slike som Sør og andre venstreradikalere.

En form for foræderi eller landssvik - spør du meg....

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nordboer

Hvor står det "ikke nordmenn"?

Med vennlig hilsen

Dine holdninger til etniske nordmenn skinner igjennom i annethvert innlegg undertegnet sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine holdninger til etniske nordmenn skinner igjennom i annethvert innlegg undertegnet sør.

Jeg er sikker på at han også assossierer nicket ditt med rassisme:-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Du skriver: "Gule stjerner var forbeholdt jøder, Sør, og brukes også i dag i overført betydning."

Ja - de hadde f. eks. rosa trekanter for andre...

Å merke mennesker som kveg er under enhver kritikk.

Hvorfor kunne de ikke bare gitt dem en lapp med baggasje-nummeret på?

Med vennlig hilsen

Rosa trekanter...morsomt. Trodde den fargen var forbeholdt kaninene dine, jeg. Men de var kanskje lilla?

Hva blir det neste tro? Masseprotester mot tusjstempel som billett og passerings-ID på diskoteker? De har ikke mer sans for våre verdier enn at ca 3000 av dem er på avveie til enhver tid, men det stilles visse forventninger til Operasjon Advent som kanskje kan taue inn noen av disse luringene.

Hvis denne tusjen hadde hatt en praktisk verdi og lettet arbeidet på en allerede anstrengt stab, så ville ikke jeg hatt noen betenkligheter med det. Det blir for dumt når antirasistene her hjemme hyler og skriker samtidig som de fremmer jødehatet ved å løpe ærend for Arafat & Co.

Det er jo ganske «morsomt» når kompisene dine viser oss bort fra en markering av Krystallnatten, synes du ikke? Antirasistene og antisionistene har monopol på humanitet og nestekjærlighet.

Med hilsen sionisten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa trekanter...morsomt. Trodde den fargen var forbeholdt kaninene dine, jeg. Men de var kanskje lilla?

Hva blir det neste tro? Masseprotester mot tusjstempel som billett og passerings-ID på diskoteker? De har ikke mer sans for våre verdier enn at ca 3000 av dem er på avveie til enhver tid, men det stilles visse forventninger til Operasjon Advent som kanskje kan taue inn noen av disse luringene.

Hvis denne tusjen hadde hatt en praktisk verdi og lettet arbeidet på en allerede anstrengt stab, så ville ikke jeg hatt noen betenkligheter med det. Det blir for dumt når antirasistene her hjemme hyler og skriker samtidig som de fremmer jødehatet ved å løpe ærend for Arafat & Co.

Det er jo ganske «morsomt» når kompisene dine viser oss bort fra en markering av Krystallnatten, synes du ikke? Antirasistene og antisionistene har monopol på humanitet og nestekjærlighet.

Med hilsen sionisten

En liten korreksjon der, Kahn. Etter min husk er det forsvunnet over 4000 bare i år. Borte, gått under jorden. Det er flere tusen som har valgt samme løsning også tidligere, slik at vi sikkert har en middels norsk by av ulovlige, "ikke-eksisterende" borgere i dette landet. Vi kan jo bare tenke oss hva det avstedkommer av kriminalitet.

Samtidig vet vi at over 90% av de såkalte asylsøkerne, tilintetgjør sine id-papirer på grensen, for slik å utnytte vår lemfeldighet til egen fordel.

Denne avsindige menneskehandelen som nå foregår, har mafiose forbindelser over hele verden, også i Norge. Situasjonen er ute av kontroll.

At man i en slik situasjon skal besvære seg over en skarve tusjstrek, virker absurd.

....

Det var forresten hyggelig å se deg i spaltene igjen. Overbring en hilsen til Deres hustru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...