Gå til innhold

Asylmottak:Store problemer over hele landet!


Gjest mye negativt

Anbefalte innlegg

Du kan ikke tas seriøst.

Med vennlig hilsen

Jeg forklarer i det minste hvorfor du ikke kan tas seriøst.

Men av deg derimot - useriøs som du er - kan man vel ikke forvente all verden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 315
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    119

  • Ulv I Faarikaal

    41

  • petter smart

    37

  • SierDuDet

    25

At de reiser hjem viser at de ikke er forfulgte i hjemlandet og frykter for sitt liv.

De som dro tilbake til Norge under 2.verdenskrig dro ikke på ferie. De var motstandsfolk som kjempet mot tyskerne.

I tillegg dro de fleste hjem etter at krigen var slutt. Ikke fikk de masse penger og hjelp i Sverige heller.

Intet av det du skriver er relevant til innlegget du besvarte.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har du ikke fortjent.

Med vennlig hilsen

Tror du jeg bryr meg?

Jeg tenkte mer på hvordan du fremstår jeg.

Men på den annen side - det bryr meg vel ikke så mye det heller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du vise meg hvor jeg har påstått noe slikt om meg selv?

Og forklare litt nærmere hva det har med saken å gjøre?

ps: vær vennlig å les hele undertråden før du svarer - slik at du muligens vil klare å gi et relevant svar for en gangs skyld...

Altså:

Du bryter straffeloven.

Enkelte av dem bryter straffeloven, og er derfor i samme klasse som deg.

En del av dem bryter ikke straffeloven.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså:

Du bryter straffeloven.

Enkelte av dem bryter straffeloven, og er derfor i samme klasse som deg.

En del av dem bryter ikke straffeloven.

Med vennlig hilsen

Forenklet forlegg er ikke det samme som straff for tyveri Sør.

Men du sidestiller vel gjerne de nordmenn som bryter trafikkloven ved å kjøre for fort, med de innvandrere som bryter straffeloven gjennom grov voldskriminalitet også da?

Jeg mener - hvor ønsker du å trekke grensene?

Litt nyskjerrig siden du alltid har så mange "relevante" eksempler å komme med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forenklet forlegg er ikke det samme som straff for tyveri Sør.

Men du sidestiller vel gjerne de nordmenn som bryter trafikkloven ved å kjøre for fort, med de innvandrere som bryter straffeloven gjennom grov voldskriminalitet også da?

Jeg mener - hvor ønsker du å trekke grensene?

Litt nyskjerrig siden du alltid har så mange "relevante" eksempler å komme med?

Så hva var poenget med "Og selv det klarer svært mange av dem ikke."

Selvsagt ikke - akkurat som mange nordmenn ikke klarer det.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva var poenget med "Og selv det klarer svært mange av dem ikke."

Selvsagt ikke - akkurat som mange nordmenn ikke klarer det.

Med vennlig hilsen

Den STORE forskjellen var at det er den eneste plikten de har når de kommer til Norge.

Nordmenn flest har forholdsvis mange andre plikter.

Poenget er da at når de ikke en gang klarer å forholde seg til den ENE plinkten - hvordan kan vi da forvente at de skal kunne forholde seg til alle de andre pliktene man må forholde seg til når man er/blir norsk?

Forstår du nå - eller skal jeg forsøke å forklare det e n d a enklere for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svar til deg

Hvorfor er du så mye på nett da?

Og hvorfor tvinger du deg selv til å lese mine innlegg hvis du ikke liker dem?

Med vennlig hilsen

Jeg stikker innom i småturer,men burde selvsagt ikke sjekke svarene du skriver til meg.Men så lenge de står på listen min her(svar til meg),så har det blitt naturlig at jeg har gått igjennom den lista.Jeg vet jo ikke hva det står i svarinnleggene, men selvsagt burde jeg skygget unna så lenge det står "sør" som avsender.Forøvrig, så avslutter jeg nå denne barnslige diskusjonen for godtnå.Så vennligst la vær og svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den STORE forskjellen var at det er den eneste plikten de har når de kommer til Norge.

Nordmenn flest har forholdsvis mange andre plikter.

Poenget er da at når de ikke en gang klarer å forholde seg til den ENE plinkten - hvordan kan vi da forvente at de skal kunne forholde seg til alle de andre pliktene man må forholde seg til når man er/blir norsk?

Forstår du nå - eller skal jeg forsøke å forklare det e n d a enklere for deg?

Hvilke "plikter" er det nordmenn har som ikke asylsøkere har?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stikker innom i småturer,men burde selvsagt ikke sjekke svarene du skriver til meg.Men så lenge de står på listen min her(svar til meg),så har det blitt naturlig at jeg har gått igjennom den lista.Jeg vet jo ikke hva det står i svarinnleggene, men selvsagt burde jeg skygget unna så lenge det står "sør" som avsender.Forøvrig, så avslutter jeg nå denne barnslige diskusjonen for godtnå.Så vennligst la vær og svar!

Du står selvsagt fritt til selv å velge hvilke innlegg du vil svare på, akkurat som meg.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke "plikter" er det nordmenn har som ikke asylsøkere har?

Med vennlig hilsen

Jeg gjentar heller det som tråden startet med, så kan du jo fortsette fra start en gang til....men desverre denne gang uten meg, siden jeg begynner å bli sulten nå:-)

Det er kun asylsøkere som har Rettigheter, vi andre har kun plikter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

"overbelastet" *S*

I HELE Etiopia har til - til sammen - 3 (tre) kvalifiserte psykologer!

Med vennlig hilsen

Med 16000 asylsøkere må vi får inn Jesus som konsulent, han mettet 5000 med 5 pølsebrød og et par bokser makrell i tomat.

Her skal en håndfull psykiatere behandle et par tusen spredd over hele landet. Det blir som musa pissa i havet. Eneste vi kan gjøre er å låse de verste inne og be en stlle bønn om at vi har nok celler. Eller så får vi skyte dem når de går beserk. Folk får flytte vekk mens de enda lever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 16000 asylsøkere må vi får inn Jesus som konsulent, han mettet 5000 med 5 pølsebrød og et par bokser makrell i tomat.

Her skal en håndfull psykiatere behandle et par tusen spredd over hele landet. Det blir som musa pissa i havet. Eneste vi kan gjøre er å låse de verste inne og be en stlle bønn om at vi har nok celler. Eller så får vi skyte dem når de går beserk. Folk får flytte vekk mens de enda lever.

Eventuelt kan du slutte å mobbe dem?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Eventuelt kan du slutte å mobbe dem?

Med vennlig hilsen

Eventuelt kunne vi prøve å behandle skikkelig og følge opp de som allerede er her, og ikke ta inn fler og fler og la dem gå for lut og kaldt vann ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...