Gå til innhold

Er dette en grei tredemølle for en nybegynner ?


Jegensmeg

Anbefalte innlegg

Hei

 

Fant denne http://attract.no/till-webshop/attract-motionsband-hmt-1030/#!prettyPhoto til kr 1995 kr som er introduksjonspris. Ordinær pris er kr 3995.

Dette var en annonse på forsiden av vg.no.

Spørsmålet mitt er om den er egnet til nybegynnere. Jeg er 1.92 høy og veier litt over 100 kr hvis dette er relevant i forholde til design og byggkvalitet.

Fint om det kommer raskt svar da dette tilbudet er under begrenset tid.

Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Fant denne http://attract.no/till-webshop/attract-motionsband-hmt-1030/#!prettyPhoto til kr 1995 kr som er introduksjonspris. Ordinær pris er kr 3995.

Dette var en annonse på forsiden av vg.no.

Spørsmålet mitt er om den er egnet til nybegynnere. Jeg er 1.92 høy og veier litt over 100 kr hvis dette er relevant i forholde til design og byggkvalitet.

Fint om det kommer raskt svar da dette tilbudet er under begrenset tid.

Takk for hjelpen.

Det som hadde gjort meg skeptisk er at teksten er skrevet delvis på norsk og delvis på svensk + at det er noen rare formuleringer der (shipping vil være av kr. 300), det får det til å virke lite seriøst. Jeg skjønner godt at det er fristende, men jeg tror jeg heller hadde lagt i noe mer og handlet et sted der jeg kunne se og prøve tredemølla først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at teksten var merkelig formulert. Det står også best i test på utklippet fra et magasin, men ikke hvem som har testet.

Jeg ville som sagt kjøpt en jeg kunne prøve først. :) Stikk innom noen sportsbutikker og prøv flere, kanskje kan du få til en på avbetaling om den blir i overkant dyr i forhold hva du har råd til nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har googlet nettet mye av kvelden og kommet frem til at det ikke kan være det værste kjøpet. Spesielt i Sverige er det solgt mange av denne modellen. Treffene jeg fikk på forumer og blogger viste et klart flertall med fornøyde kjøpere. Skal man ha en tilsvarende modell med færre funksjoner må man punge ut med 5000 kr vs 1995 kr. Er klar over at det ikke er noen topmodell, men fra å ikke løpe i det hele tatt, fra å være uten trening nesten hele vinteren(sykler mye om våren, sommeren og høsten), så er det høyest sansynlig en bra start. Kan eventuelt selge og opgradere til en senere hvis jeg får smaken.

Takk for innspill Lillemus :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...