Gå til innhold

Trening uke 31


påskelilje

Anbefalte innlegg

Super uke!

 

Mandag: Syklet frem og tilbake til jobb - 14,4 km

Tirsdag: Løp i skogen 1 time og 20 min, ca 8,5 km

Onsdag: Syklet frem og tilbake til jobb + 1 time badminton

Fredag: Sykle til jobb, 7,2 km

Søndag: Rask gåtur - 1 time og 45 min, ca 8 km + 35 min stryketrening hjemme.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Har økt på litt med jogging nå :

Mandag: styrketrening og 16 km sykling

Onsdag: 6 km joggetur, ca 75 høydemeter.

Torsdag: 10,3 km joggetur, ca 200 høydemeter 

Fredag 16 km sykling

Søndag: 10,6 km joggetur, ca 200 høydemeter.

Dett var dett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 x løping, 7 og 5 km.

I tillegg: Det teller sikkert ikke, men ble støl nok av det i alle fall. Bære 4000 liter vann ut av kjelleren hos foreldrene mine lørdag. Ble forsåvidt en lang og tung økt med å bære tunge fat med vann opp trapper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Flott innsats :)

Denne uka skulle liksom bli så bra, men ikke helt fornøyd.

Mandag : Gikk ned Akerseva og løp opp igjen. 1 mil til sammen.

Onsdag : I time på treningstudio. Oppvaming 15 min i oppoverbakke på tredemølla.

Fredag : Det samme.

Så reiste jeg bort i helga og svetta mye da jeg dansa, men trening kan jeg vel ikke kalle det.

Ble altså ikke noe mer på meg. Får satse på at denne uka blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, issomethingwrong skrev:

2 x løping, 7 og 5 km.

I tillegg: Det teller sikkert ikke, men ble støl nok av det i alle fall. Bære 4000 liter vann ut av kjelleren hos foreldrene mine lørdag. Ble forsåvidt en lang og tung økt med å bære tunge fat med vann opp trapper

Det høres tungt ut - og som trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, cilie skrev:

Det høres tungt ut - og som trening!

Ja, kjenner at jeg har brukt noen muskler i alle fall. 

Men får satse på å trene litt mer systematisk denne uka - håper bare været bedrer seg snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 turer gå/løp i skogen og 2000m svøm før jeg reiste på ferie torsdag. Her har jeg svømt 3 ganger a 45 minutter før frokost. Deilig! Det er nok mer trening m løping, selv om jeg svømmer alt jeg kan, men orket ikke pakke m løpetøy denne gangen...☀️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er kjempeflinke alle samme! :) Her ble det tre joggeturer sist uke:

onsdag - 3 km / 22 min med kjæresten

torsdag - 5 km / 36:19 alene

søndag - 3 km / 22 min med kjæresten, han var "i mål" 35-40 sekunder før meg, men tatt i betraktning at jeg drakk i overkant mye vin (til meg å være!) kvelden før (som den gamle barnesangen sier - "Verden snurrer rundt og rundt med barn på alle kanter...") så var jeg storfornøyd med bare å komme meg ut og ikke minst å fullføre 3 km jogging!

søndag kveld - 3 km / 50 min rusletur med kameraet :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
16 minutter siden, Lillemus skrev:

men tatt i betraktning at jeg drakk i overkant mye vin (til meg å være!) kvelden før (som den gamle barnesangen sier - "Verden snurrer rundt og rundt med barn på alle kanter...") 

 

:D det er det morsomste innlegget jeg har sett på lenge, og særlig når det kommer fra deg!

Ikke ta det ille opp, men noen ganger har jeg lurt på om navnet ditt i RL er "frøken tante Sofie". Det er herved avkreftet. Godt å se at du tar en kjeft vin i blant. Jeg er sikker på at det er ganske moderat. Hadde jeg mistenkt at du var fyllik ville det ikke vært like sjarmerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Gargamel skrev:

:D det er det morsomste innlegget jeg har sett på lenge, og særlig når det kommer fra deg!

Ikke ta det ille opp, men noen ganger har jeg lurt på om navnet ditt i RL er "frøken tante Sofie". Det er herved avkreftet. Godt å se at du tar en kjeft vin i blant. Jeg er sikker på at det er ganske moderat. Hadde jeg mistenkt at du var fyllik ville det ikke vært like sjarmerende.

*haha* Hadde jeg drukket ett glass til hadde noen vært nød til å bære meg hjem... Seriøst. Men svoger og svigerinne hevdet at det ikke var noe problem, et bagasjerom eller en trillebår skulle de alltids oppdrive. ;) Det er faktisk 12 år siden jeg drakk så mye, men det er ikke snakk om mye - det er bare jeg som aldri drikker mer enn ett glass vin om gangen ellers. :) På veien hjem lurte kjæresten meg med en snarvei og da måtte vi ned en mur på 70 cm (?), han måtte løfte meg ned... Da vi kom hjem ville jeg fylle på mat til småfuglene utenfor kjøkkenvinduet, men fikk streng beskjed om å vente til dagen etter, var ikke aktuelt å la meg klatre opp på en stol like ved rekkverket, han så vel ikke helt for seg å fiske meg opp fra hekken etterpå. *haha* Bra det ikke er gullbryllupsfeiring hver helg! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...