Gå til innhold

Er det normalt at man savner å gå på skole?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så vandt med å strate på skolen igjen etter sommeren, og for å være helt ærlig savner jeg dette. Jeg liker faste rutiner i livet mitt, og det får jeg da. Nå er jeg ferdig på skolen, og jeg savner det sånn. Da alle andre er glade for dette, er jeg ikke det. 

Anonymkode: 18424...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så vandt med å strate på skolen igjen etter sommeren, og for å være helt ærlig savner jeg dette. Jeg liker faste rutiner i livet mitt, og det får jeg da. Nå er jeg ferdig på skolen, og jeg savner det sånn. Da alle andre er glade for dette, er jeg ikke det. 

Anonymkode: 18424...993

Det er normalt både å savne og å ikke savne livet på skolen når det er ferie. Dersom savnet er så sterkt at det ødelegger dagene dine når du ikke er der er det imidlertid mer uvanlig. Hvor gammel er du, og forstår jeg deg rett i at du ikke begynner på skole nå i høst? I såfall; hvorfor ikke?

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18 år (98-er). Jeg har gått musikk linja, og sitter her å angrer på at jeg droppa å ta påbygg.. Nå er det for sent. Så jeg er rimelig deppa, jeg vil på skolen, skjønner ikke hva jeg tenkte på.

Anonymkode: 18424...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Kayia skrev:

Det er normalt både å savne og å ikke savne livet på skolen når det er ferie. Dersom savnet er så sterkt at det ødelegger dagene dine når du ikke er der er det imidlertid mer uvanlig. Hvor gammel er du, og forstår jeg deg rett i at du ikke begynner på skole nå i høst? I såfall; hvorfor ikke?

Jeg er 18 år (98-er). Jeg har gått musikk linja, og sitter her å angrer på at jeg droppa å ta påbygg.. Nå er det for sent. Så jeg er rimelig deppa, jeg vil på skolen, skjønner ikke hva jeg tenkte på. Er det noe jeg kan gjøre? 

Anonymkode: 18424...993

Anonymkode: 18424...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 18 år (98-er). Jeg har gått musikk linja, og sitter her å angrer på at jeg droppa å ta påbygg.. Nå er det for sent. Så jeg er rimelig deppa, jeg vil på skolen, skjønner ikke hva jeg tenkte på. Er det noe jeg kan gjøre? 

Anonymkode: 18424...993

Anonymkode: 18424...993

Du kan ringe opptakskontoret i kommunen og be om oversikt over restplasser. Om de tilbyr plass på noe du i utgangspunktet ikke prioriterte høyt vil jeg anbefale deg å være åpen og ta i mot det du får tilbudt. Har du foreldre som kan hjelpe deg med dette? 

Hva er årsaken til at du ikke søkte videre skoleplass? Hadde du andre planer? I såfall; er det en ide å gjennomføre disse planene det kommende året?

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 18 år (98-er). Jeg har gått musikk linja, og sitter her å angrer på at jeg droppa å ta påbygg.. Nå er det for sent. Så jeg er rimelig deppa, jeg vil på skolen, skjønner ikke hva jeg tenkte på. Er det noe jeg kan gjøre? 

Anonymkode: 18424...993

Anonymkode: 18424...993

Evt ta påbyggingen privat, sjekk priser på de ulike skolene på nett

Anonymkode: 503eb...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så vandt med å strate på skolen igjen etter sommeren, og for å være helt ærlig savner jeg dette. Jeg liker faste rutiner i livet mitt, og det får jeg da. Nå er jeg ferdig på skolen, og jeg savner det sånn. Da alle andre er glade for dette, er jeg ikke det. 

Anonymkode: 18424...993

Situasjonen er litt uklar for meg. Har du fullført vgs ( selv om du er født i 98) eller har du ikke fullført ? Om du ikke har fullført, hvorfor tenker du at påbygg er løsningen og ikke vg3 musikk?

Dersom du ikke har fullført, så synes jeg du snarest skal ta kontakt med oppfølgningstjenesten. 

Hvilke muligheter som nå finnes, avhenger av hvor i landet fu bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...