Gå til innhold

200 armhevinger om dagen


Dr.Paul

Anbefalte innlegg

Da har man tatt for seg en liten utfordring de neste 30 dagene. Har nemlig bestemt meg for å ta 200 armhevinger om dagen. Tar først 25 armhevinger, og så en pause på ca. 2 minutter. Etterhvert minsker antall repetisjoner, og pausene øker. Alt i alt bruker jeg rundt 1 time og 30 minutter. Noen med erfaringer som kan gi meg tips?

Endret av Dr.Paul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Dr.Paul skrev:

Da har man tatt for seg en liten utfordring de neste 30 dagene. Har nemlig bestemt meg for å ta 200 armhevinger om dagen. Tar først 25 armhevinger, og så en pause på ca. 2 minutter. Etterhvert minsker antall repetisjoner, og pausene øker. Alt i alt bruker jeg rundt 1 time og 30 minutter. Noen med erfaringer som kan gi meg tips?

Jeg synes du overdriver. :) 50 om morgenen og 50 om kvelden holder. Du kommer muligens til å bli så stiv og støl i armene at du ikke har sjanse til å gjennomføre det der, men det er jo bare å prøve. Men kroppen har ikke godt av en sånn sjokk-trening med mindre du er ganske godt trent fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg hadde et prosjekt på din alder med 50 om dagen. Jeg er usikker på treningseffekten. Det hadde nok vært mer effektivt både å løfte tyngre og ta noen pausedager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...