Gå til innhold

Trening uke 36


Lillemus

Anbefalte innlegg

Dette ble en knalluke!

Tirsdag - 2x6,5 km joggegåtur til og fra jobb, 1 time hver vei

Torsdag - 3 km / 23 min, rolig joggetur med kjæresten

Lørdag - 3 km / 60 min + 10 km / 135 min gåturer på hytta, førstnevnte langs sti med veldig variert terreng, sistnevnte med ca. 8,5 km langs vei, resten i terrenget

Søndag - 6,5 km / 50 min joggetur med kjæresten, ny pers for oss begge når det gjleder å jogge i ett strekk :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, Lillemus skrev:

Dette ble en knalluke!

Tirsdag - 2x6,5 km joggegåtur til og fra jobb, 1 time hver vei

Torsdag - 3 km / 23 min, rolig joggetur med kjæresten

Lørdag - 3 km / 60 min + 10 km / 135 min gåturer på hytta, førstnevnte langs sti med veldig variert terreng, sistnevnte med ca. 8,5 km langs vei, resten i terrenget

Søndag - 6,5 km / 50 min joggetur med kjæresten, ny pers for oss begge når det gjleder å jogge i ett strekk :) 

 

Wow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste uka: klatre opp klipper og hoppe ut i havet, dykking, basing/padling på luftmadrass, svømming, dykking og svetting i sola. Ganges med tallet 7. Beste treningsuka evner 🙃

Anonymkode: 2241f...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Lillemus! Så flink du er til å jogge!

Min uke har også vært god, selv om jeg måtte roe litt ned nå i helga (hadde tenkt å ha en løpetur, men fikk ikke lov av kiropraktoren). Deilig å ha kommet inn i en hverdagsrytme der jeg prøver å være aktiv hver dag!

Mandag: Syklet til og fra jobb: 14,6 km. Badmintontrening 1 time

Tirsdag: gikk tur med venninne: 8 km

Onsdag: badmintontrening 1 time og 10 min

Torsdag: Syklet til og fra jobb: 14,6 km

Fredag: som torsdag + en liten tur i skogen

Lørdag: svømte 2000 meter på 60 min + gikk tur 3 km.

Søndag: syklet 6 km + gikk tur 2,5 km

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, påskelilje skrev:

Så bra Lillemus! Så flink du er til å jogge!

Min uke har også vært god, selv om jeg måtte roe litt ned nå i helga (hadde tenkt å ha en løpetur, men fikk ikke lov av kiropraktoren). Deilig å ha kommet inn i en hverdagsrytme der jeg prøver å være aktiv hver dag!

Mandag: Syklet til og fra jobb: 14,6 km. Badmintontrening 1 time

Tirsdag: gikk tur med venninne: 8 km

Onsdag: badmintontrening 1 time og 10 min

Torsdag: Syklet til og fra jobb: 14,6 km

Fredag: som torsdag + en liten tur i skogen

Lørdag: svømte 2000 meter på 60 min + gikk tur 3 km.

Søndag: syklet 6 km + gikk tur 2,5 km

Wow! Du har da hatt en knalluke du også! :) Jeg har fått helt dilla på å jogge og ettersom formen har blitt stadig bedre så er det jo bare morsommere og morsommere også. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag - Styrketrening + 16 km sykling 

Tirsdag - rolig joggetur 9 km

Onsdag - Styrketrening + 16 km sykling 

Fredag - Styrketrening + 8 km sykling 

Lørdag - kjappere joggetur 5 km

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flinkinger! Blir inspirert! Løping er topp i gode perioder :)

Jeg er fortsatt syk og har null treninger. Mål om noen rolige turer kommende uke. På tide å få igjen formen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Det ble null trening. Tenkte jeg skulle prøve å få til trening i begynnelsen av uka, men hele uka har gått med til konfirmasjonsforberedelser.

Likevel kjennes det ut som jeg har vært gjennom et maratonløp i dag. Så utmattet som jeg har vært i dag, er det lenge siden jeg har vært. 

Tror det må være fordi jeg har anstrengt meg mer enn hva som er sunt for å smile og snakke hyggelig til x - svigerfamilien. 

Fy, søren det er slitsomt å måtte være så falsk:(

Men nå er det over og konfirmanten er strålende fornøyd.

Endret av Nicklusheletida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Xtra skrev:

Ble 1 x cardio+styrke

1 x spinning intervall

2 x sykkeltreningstur i kuppert terreng, 1 t.

Alt i alt ikke så verst til konfirmasjonsuke å være :)

Oi, har du også hatt konfirmasjon? Gratulerer med konfirmant!  Håper dagen var fin!

Ja, det var ikke verst med treninger i en sånn hektisk uke. Jeg hadde mareritt en natt om at plutselig minstejenta skulle konfirmeres samme dag, og jeg stresset verre med bunad og mat, og kunne ikke fatte hvorfor det så fort var hennes tur når vi akkurat hadde hatt konfirmasjon for søstera i mai.... herlig å våkne da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, påskelilje skrev:

Oi, har du også hatt konfirmasjon? Gratulerer med konfirmant!  Håper dagen var fin!

Ja, det var ikke verst med treninger i en sånn hektisk uke. Jeg hadde mareritt en natt om at plutselig minstejenta skulle konfirmeres samme dag, og jeg stresset verre med bunad og mat, og kunne ikke fatte hvorfor det så fort var hennes tur når vi akkurat hadde hatt konfirmasjon for søstera i mai.... herlig å våkne da!

Ja, har vært mye styr med konfirmasjon, men hjelper godt at vi (les: jeg) har tatt de 1000 detaljene ganske tidlig. Hjalp jo selvfølgelig også godt at vi hadde både kokk og servitør, som også tok med seg det meste av oppvasken. Men er jo en del jobb er det jo å dekke og pynte (og ikke minst rydde..)  hjemme til 35 personer uansett, Har følt et spesielt behov for å trene litt nesten hver dag i denne perioden.

 

Det viktigste: Konfirmanten var veldig fornøyd :)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...