Gå til innhold

Trening uke 38


Lillemus

Anbefalte innlegg

Denne uka er jeg utrolig fornøyd altså!

Mandag - 30 min styrke med jentungen

Tirsdag - jogget/gikk til og fra jobb 6,5 km / 57-59 min hver vei

Torsdag - 5 km / 38 min joggetur

Fredag: 30 min styrke

Lørdag: 8,3 km / 2 timer gåtur med kameraet

Søndag - 10 km (!) / 1t 21 min joggetur med kjæresten! Vi jogget altså 10 km - 1 MIL! - i strekk! Første gangen vi jogger så langt og vi er kjempestolte av oss selv i dag. :) :wub: Og i disse trådene er det jo lov til å skryte hemningsløst av seg selv så. ;) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Lillemus skrev:

Denne uka er jeg utrolig fornøyd altså!

Mandag - 30 min styrke med jentungen

Tirsdag - jogget/gikk til og fra jobb 6,5 km / 57-59 min hver vei

Torsdag - 5 km / 38 min joggetur

Fredag: 30 min styrke

Lørdag: 8,3 km / 2 timer gåtur med kameraet

Søndag - 10 km (!) / 1t 21 min joggetur med kjæresten! Vi jogget altså 10 km - 1 MIL! - i strekk! Første gangen vi jogger så langt og vi er kjempestolte av oss selv i dag. :) :wub: Og i disse trådene er det jo lov til å skryte hemningsløst av seg selv så. ;) 

 

Veldig sterkt! Man har kommet over en viss terskel når man kan jogge en mil i strekk. Kjennes det bra ut i beina etterpå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Gargamel skrev:

Veldig sterkt! Man har kommet over en viss terskel når man kan jogge en mil i strekk. Kjennes det bra ut i beina etterpå? 

Jeg er jo sliten, men det gikk overraskende greit og beina kjennes helt fine ut nå, 6-7 timer etter. :) Jeg hadde ikke lagt ut på joggetur igjen nå, men de er bare slitne, ikke vonde eller ømme eller noe. Og det er deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syklet til jobb og trente styrke mandag og fredag. 

Jogget 10.5 km tirsdag 

Jogget 6.8 km (4x4 intervall pluss oppvarming) lørdag. Det var tungt å presse seg sånn. 4 minutter er lenge.

Jeg er spent på effekten av å trene såpass mye mer. I fjor jogget jeg 5 km per uke. I høst har det typisk vært 15 km per uke. Jeg trodde jeg lå på et platå hvor det var vanskelig å få stor fremgang, men jeg har følelsen av at formen blir mye bedre. Jeg er litt nervøs for skader siden det kommer når folk trappet opp mengden. Egentlig skal man øke max 10% i måneden for å unngå skader, mens jeg flesker til med 200% økning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok.

Mandag: sykling 14,5 km og 1 time og 10 min badmintontrening 

Tirsdsg: sykling 14,5 km 

Onsdag: jogget 8 km i skogen

Torsdag: gikk/løp etter islandshester 3 km oppover og 3 km ned - 200 meters høydeforskjell.

Lørdag: fjelltur 450 meters høydeforskjell- 8,5 km tur

Søndag: Rusletur 3,5 km 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Xtra skrev:

Var på spinning på mandag og det var var vel det.... denne uken. Vondt i halsen :/.

Du kommer sterkere tilbake vet du! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg har hatt høstferie og vært på fjelltur onsdag, torsdag ,fredag og lørdag. Turene på torsdag og fredag ble lange, men det skal sies at dette ikke var noen krevende fjellturer med klatring. Bare lette bakker, men ble da svett Litt kondisjonstrening var det, men ikke veldig fysisk krevende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist uke greide jeg å gå en tur pluss en time med vekter.  Bedre enn ingenting.  Er i dårlig form psykisk og da greier jeg rett og slett ikke å komme meg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Resultatvarsel : Jeg er inne i en slapp uke. Det har vært noe hver kveld i tillegg elendig vær. Droppet til og med styrketrening i dag pga sosial happening i går (= intens øldrikking) + generelt sliten. Skal også bort i helga.

Vi får se om det blir en tur på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...