Gå til innhold

De åndene, de åndene, hva vil de?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Telefonen ringte i ettermiddag to ganger med samsung ringetone, det var ikke registrert at den ringte. Jeg har ikke den ringetonen en gang, de åndene. Det er ikke bare denne som har vært sånn, men alle mine telefoner. Må være noe med energiene/åndene rundt meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, stjernestøv skrev:

Telefonen ringte i ettermiddag to ganger med samsung ringetone, det var ikke registrert at den ringte. Jeg har ikke den ringetonen en gang, de åndene. Det er ikke bare denne som har vært sånn, men alle mine telefoner. Må være noe med energiene/åndene rundt meg. 

Var det bare dunsom hørte ringingen?

Anonymkode: 3d923...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, stjernestøv skrev:

Telefonen ringte i ettermiddag to ganger med samsung ringetone, det var ikke registrert at den ringte. Jeg har ikke den ringetonen en gang, de åndene. Det er ikke bare denne som har vært sånn, men alle mine telefoner. Må være noe med energiene/åndene rundt meg. 

Vi opplever alle å ha telefoner som synes å leve sitt eget liv i mellom. Dette har med elektronikk å gjøre, ikke med ånder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Xtra skrev:

Vi opplever alle å ha telefoner som synes å leve sitt eget liv i mellom. Dette har med elektronikk å gjøre, ikke med ånder.

Ja, plutselig så gjør de noen merkelige sprell - sender om igjen meldinger som er sendt tidligere, eller ringer, uten at noen er der - eller at plutselig noen snakker uten at en har hørt det ringe :D

Det mest "creepye" jeg har opplevd var da en bekjent av meg hadde vært i en alvorlig trafikkulykke og lå i koma, og så var vi samlet noen stykker og snakket om det som hadde hendt, og så plutselig hører jeg at jeg får en melding - og så var det melding fra han som lå i koma... riktignok en melding jeg hadde fått av ham tidligere (noen uker tidligere), men den ble sendt om igjen akkurat da. Veldig rart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var det bare dunsom hørte ringingen?

Anonymkode: 3d923...372

Nei samboeren min og, jeg sa "Nå er det åndene igjen". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Xtra skrev:

Vi opplever alle å ha telefoner som synes å leve sitt eget liv i mellom. Dette har med elektronikk å gjøre, ikke med ånder.

Hm, da er vi uenige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, påskelilje skrev:

Ja, plutselig så gjør de noen merkelige sprell - sender om igjen meldinger som er sendt tidligere, eller ringer, uten at noen er der - eller at plutselig noen snakker uten at en har hørt det ringe :D

Det mest "creepye" jeg har opplevd var da en bekjent av meg hadde vært i en alvorlig trafikkulykke og lå i koma, og så var vi samlet noen stykker og snakket om det som hadde hendt, og så plutselig hører jeg at jeg får en melding - og så var det melding fra han som lå i koma... riktignok en melding jeg hadde fått av ham tidligere (noen uker tidligere), men den ble sendt om igjen akkurat da. Veldig rart!

Ja der ser du, han som lå i koma sendte deg et tegn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ja der ser du, han som lå i koma sendte deg et tegn. 

Vel - jeg tror ikke det. Tror det var helt tilfeldig. Men litt creepy var det, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg er ganske sikker på at åndene ikke slipper gjennom den obligatoriske kredittvurderingen som må til for å få et mobilabonnement.

*flire*

:rolleyes::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, påskelilje skrev:

*flire*

:rolleyes::P

Jeg tenkte kanskje ikke på at man kan være kontantkort-ånd, men også da er det en fordel med et kredittkort, og man må ha registrert adresse (det er lovpålagt nå etter mye misbruk - for ordens skyld - ikke fra ånder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, påskelilje skrev:

Vel - jeg tror ikke det. Tror det var helt tilfeldig. Men litt creepy var det, ja.

Det var nok han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, issomethingwrong skrev:

Jeg er ganske sikker på at åndene ikke slipper gjennom den obligatoriske kredittvurderingen som må til for å få et mobilabonnement.

Bror min ringte meg etter han var død. Stod navnet hans på telefonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh lord, dette er hverken ånder eller elektronikk, men en alvorlig sinnslidelse! Du bør få hjelp, og det asap.

Anonymkode: 60b6e...cb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oh lord, dette er hverken ånder eller elektronikk, men en alvorlig sinnslidelse! Du bør få hjelp, og det asap.

Anonymkode: 60b6e...cb2

Det er ikke innbillning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Bror min ringte meg etter han var død. Stod navnet hans på telefonen. 

Tok du den?  Tidligere ble telefonnumre gjenbrukt i langt større grad enn nå.  Det er vel din telefon som "oversetter" et telefonnummer til navnet du har lagret.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, laban skrev:

Tok du den?  Tidligere ble telefonnumre gjenbrukt i langt større grad enn nå.  Det er vel din telefon som "oversetter" et telefonnummer til navnet du har lagret.   

Nei jeg rakk ikke ta den, lå i senga og var helt fjern. Det var bare et par dager etter han var død. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det var bare et par dager etter han var død. 

Da ryker nok teorien min om gjenbruk av nummeret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, laban skrev:

Da ryker nok teorien min om gjenbruk av nummeret. 

Ja. Det skjer mystiske ting, sånn er det bare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

ånder som kontakter folk via mobil er ikke å være sinnslidende, det har faktisk skjedd, at folk har fått smser etter deres venns død, som en som fikk sms av en venn som døde for en stund siden, rett etter han hadde slått seg og brukket armen og på smsen stod det noe sån som «jeg visste du ville knekke noe, håper det går bra med deg pg at armen vil bli bra». de hadde nemlig smakket om p ikke skate uforsiktig, før vennen døde. telefonene og nummeret var ikke i bruk etter hans bortgang, hva annet er det enn beskjeder fra den andre siden lissom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...