Gå til innhold

Trening uke 46


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Da ble det 2 treningsøkter denne uken. Men jeg er kjempegodt fornøyd med det. Jeg løp i ca 22 minutter og gikk i ca 40 minutter i tillegg på en av øktene, og på en av øktene så gikk og løp jeg en tur i ca 2 timer. Jaja, kun to treninger denne uken. Burde vært mer, men jeg er fornøyd for jeg holder iallefall treningen ved like, og jeg føler meg veldig motivert til å trene videre utover vinteren :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Jeg er også kjempefornøyd.

Hadde to runder med styrketrening, og det ser ut som jeg har hentet meg inn etter sommerferien. Jeg har vært i like bra styrke-form, men ikke bedre og det får man nesten være fornøyd med i min alder. (Neida, jeg er så klart ikke fornøyd med det ;))

Tok en første joggetur på snøføre, med pigger. Det var en liten, rolig prøvetur.

Var også med på et løp denne uken. Tok ny PR med god margin. (Da snakker vi om PR i moderne tid. Kan bare glemme å løpe like raskt som i yngre år)

I går var det sesongens første skitur med kona. Helt supert blåswixføre og blå himmel. Det ble en kort tur klemt inne mellom alle mulige aktiviteter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er passe fornøyd med innsatsen, kunne vært bedre, men også verre.

Onsdag : knebøy og mage øvelser  (30 min)

Fredag : styrke  (90 min) 15 min til oppvarming og 15 min til tøying

Søndag: knebøy og mage øvelser (20 min)

Søndag var planen å dra på treningssenteret, men her var det speilblank is. Kjører uten piggdekk, så det var uaktuelt å kjøre. Og buss går det nesten ikke her på søndagene.  Fredag fikk jeg spørsmål om jeg kunne jobbe en dag til i uka (fra nyttår) og det sa jeg selvfølgelig ja til. Skal da ha gruppa alene. Til fredag skal jeg prøve meg å ha gruppa alene for første gang, det bli spennende. Håper jeg greier det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble tre turer denne uka. En løpetur med litt gåing innimellom mandag - 8 km, en gåtur onsdg kveld på 6,4 km og en gåtur med mannen i går på 5 km.

Er litt for lite. Lurer på om jeg skal begynne å svømme igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...