Gå til innhold

Presentasjon?


BMS!

Anbefalte innlegg

Hei siden nicklisten nå kun er for medlemmer, tenkte jeg at vi kanskje kunne ta en rask presentasjon. Jeg går i alle fall stadig surr i de forskjellige nicken og landene og hvor i prosessen de forsjellige er.

Hei jeg er BMS! som er gift med BPS! VI venter vårt første barn fra Korea nå i løpet av denne høsten her.

Vi bor i Osloområdet.

Om man vil ha kontakt er jeg og finne på nicklisten og på korealisten.

[email protected]

Ha en god kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • BMS!

    4

  • thaimor

    3

  • fei1365380229

    2

  • kingye

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest vordende mamma

Vordende mamma er meg selv om jeg har fått barna hjem! Kom hjem fra Brasil med tre barn i slutten av juni i år. Alt har gått kjempefint, og vi koser oss alle sammen.

Har brukt Inor Adopt og er fornøyde med det meste, og vi har vel egentlig hatt veldig kort ventetid, selv om det ble endel måneder å vente etter tildeling. Men slikt glemmer man etter hvert.

Lykke til alle andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thuva1365380402

Hei BMS!

Slenger oss på her vi også. Vi er fra Vestfold, og kom hjem fra Korea med en gutt St. Hans-aften. Han var da 3,5 mnd. Er det noen som har lyst på kontakt er det bare å ta kontakt på: [email protected]

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også observert en del nye nick. Det er kjempekoselig selv om det går helt surr for en stakkar :)

Vi er ferdigadopterte, men jeg henger her inne fortsatt jeg. Vi har to sjarmører fra Thailand på hhv. fem og snart åtte.

Selv om det er vemodig at prosessen er over for vår del, er det også kjempestas med selvstendige unger som har oppdaget verden utenfor mammas skjørtekant. Det gir meg tid til hjemmesidesnekring bl.a. ;-)

For nykommerne som har lyst å lese våre historier, er dere velkommen til det her http://home.no/thaiadopt

PS) Jeg har også linker til andre spennende adopsjonshistorier ;-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har adoptert en jente fra Kina, hun var 19 måneder når vi kom hjem med henne 28.feb. i år.

Vi har også tre egenfødte barn 11 år (gutt), 9 år (gutt) og 6 år (jente) + den sistankomne jenta nå 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

peru1365380364

Ja, dette var ikke noen dum ide; og stolt som jeg er av mine to vidundre, må jeg jo henge meg på.............;O)

Har en gutt på 2,5 år og ei jente på 1,5 år som er biologiske søsken. De er fra Peru, men det er jo kanskje ikke noen bombe......

Og selvfølgelig; de er også verdens skjønneste og mest fortryllende barn!!! ;O)

Vi fikk storebror da han var åtte mnd, og seks måneder etterpå, fikk vi lillesøster som bare var ni uker og veide 1900 g....

Men vi kom til Norge med barna først for to måneder siden fordi vi har bodd i Arequipa, Peru i fem år....

Ja, dette ble jo rene livshistorien, det, men det er noe med det hjertet er fullt av, renner munnen over med.......:o)

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fyren1365380423

Ja...så er det oss da...som venter ute ved fyret.....

Har en sønn fra Colombia som nettop er ferdig med tre års feiringen sin...det var stooort...venter veldig på distrikt fra Colombia...og håper å være på hentereise igjen før jul...!!?Gleder oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kinamamsen

Jeg er mamma til to flotte jenter fra Kina på 7 1/2 og 4 1/2 år. Selv om jeg er ferdig med å være i den spennende adopsjonsprosessen, så er jeg her inne, av og til, for å følge med litt på gladnyheter og få med meg gode råd og tips fra andre foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Er fra Sogn og Fjordane.

Som Thaimor er vi også ferdige med adopsjonene våre nå.

Storebror blir 5 i november, han hentet vi i Bangkok i mai 2001. Lillebror ble 2 i mars og vi kom hjem med ham 2. juli i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg startet opp her på Dol i 2000/2001, og har vært litt ' on and off' ;0)

Har en datter på 3,5, som var 15 mnd da vi hentet henne i Nanchang, Jiangxi, Kina i juni 2001.

En ny søknad er hos CCAA og vi håper å reise på hentereise rett etter nyttår, gjerne før :0) Vi er reg. i mars, og AF er 'vår' forening.

Jeg var reg. på nicklisten tidligere, men falt ut, - det er kun sommel som gjør at jeg ikke har fått reg. meg der igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her ikke så mye som i ventetiden, naturlig nok, men jeg er ofte innom. Har to barn fra Thailand.Gutt som snart blir 6, og jente som snart blir 3. Og selvom jeg lengter skrekkelig til Smilets land når jeg leser om tildelinger og hentereiser, så regner vi oss som ferdige.Trur eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har fulgt med her fra tid til annen og har fått mye informasjon på den måten.Kastet meg først innpå for ca. to uker siden.

Vi venter på tildeling fra Kina de nærmeste dagene/ukene.Vi lever i spenning og tiden går saktere og saktere.Vi bor utenfor Oslo.

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gogo1365380358

Hei, jeg er gogo!

Vi er førstegangs adoptanter, og skal adoptere fra Kina. Er registrert i mai. Har fra før en egenfødt datter.

Vi er fra nordland, men er bosatt i det nordligste fylket.

Jeg er reg. på nicklisten.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tobarnsmamma1365380422

Slenger meg på her, jeg også.

- Har to jenter. Den eldste er adoptert fra India og er nå 14 år gammel og den yngste er 2 år idag (!). Den sistankomne hentet vi i Nanchang, Kina i november i fjor.

Vi er (sansynligvis) ferdig med våre adopsjoner, men jeg greier ikke å "slippe" DOL enda.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er mamma til snart tre skjønne Gudegaver fra India. De er storebror på 7,5, som kom hjem fra CWD DElhi i '97, lillesøster på snart 4, som kom hjem for to år siden fra BSSK Pune, og enda ei lillesøster på 1 år som vi venter på å få hente fra BSSK Pune i India.

Vi har adoptert våre barn gjennom VB og bor i Nordland.

Hilsener fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her, jeg også.

- Har to jenter. Den eldste er adoptert fra India og er nå 14 år gammel og den yngste er 2 år idag (!). Den sistankomne hentet vi i Nanchang, Kina i november i fjor.

Vi er (sansynligvis) ferdig med våre adopsjoner, men jeg greier ikke å "slippe" DOL enda.....

Gratulerer så mye med datteren sin 2-års dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Brasilmamma her, er gift med Brasilpappa.Er 33 og 34 år fra Oslo.

Vi er nå godkjent for et barn fra Brasil på 0-3 år. Er i gang med å skaffe alle papirene som skal sendes til Brasil.

Tar bilder som bare det om dagen (c:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også -

jeg er "Puccini". Venter på vårt andre barn - denne gang fra Kina. Min mann og jeg har en egenfødt liten gullgutt på 21/2 år - som venter på lillesøster/bror fra Kina. Vi bor i Bergen.

Sendte papirene til Kina i januar 2003, og håper på tildeling i desember!!!?

Vi bruker VB.

Hilsen fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...