Gå til innhold

Presentasjon?


BMS!

Anbefalte innlegg

Lurt tiltak med en presentasjonsrunde!

Jeg er Tango fra trøndelag, har en egenfødt datter på snart tre, venter nå på en lillesøster/bror fra Kina. Bruker VB, registrert i Kina i mai 03.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • BMS!

    4

  • thaimor

    3

  • rao

    2

  • fei1365380229

    2

Mest aktive i denne tråden

Hei, - jeg bor i Buskerud, adopterer som enslig, og venter på mitt første barn fra Kina. Søknaden min er registrert i april, så jeg håper på tildeling i februar! Jeg bruker InorAdopt og er så langt godt fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru grønn

Jeg er fru grønn, og det sier seg selv at min mann er herr grønn, og jenta vår er frk grønn. Hun er fra Kina og snart to og et halvt.

En ting jeg personlig føler, er at jeg ikke vil at noen skal vite hvem jeg er - på nettet. Det har seg slik at enkelte jeg kjenner, forteller så personlige ting om seg selv og barna sine på DOL at jeg skjønner hvem de er ut i fra det. Jeg får vite ting om dem som de ikke har fortalt meg personlig, og det føles litt rart.

Kanskje er det også sånn at mitt barn ikke har lyst til å gjenkjennes i et sånt fora en gang i fremtiden?

Slik tenker jeg...men så er jeg da også ganske grønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fru grønn, og det sier seg selv at min mann er herr grønn, og jenta vår er frk grønn. Hun er fra Kina og snart to og et halvt.

En ting jeg personlig føler, er at jeg ikke vil at noen skal vite hvem jeg er - på nettet. Det har seg slik at enkelte jeg kjenner, forteller så personlige ting om seg selv og barna sine på DOL at jeg skjønner hvem de er ut i fra det. Jeg får vite ting om dem som de ikke har fortalt meg personlig, og det føles litt rart.

Kanskje er det også sånn at mitt barn ikke har lyst til å gjenkjennes i et sånt fora en gang i fremtiden?

Slik tenker jeg...men så er jeg da også ganske grønn.

Du er ikke grønn men fornuftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fru grønn, og det sier seg selv at min mann er herr grønn, og jenta vår er frk grønn. Hun er fra Kina og snart to og et halvt.

En ting jeg personlig føler, er at jeg ikke vil at noen skal vite hvem jeg er - på nettet. Det har seg slik at enkelte jeg kjenner, forteller så personlige ting om seg selv og barna sine på DOL at jeg skjønner hvem de er ut i fra det. Jeg får vite ting om dem som de ikke har fortalt meg personlig, og det føles litt rart.

Kanskje er det også sånn at mitt barn ikke har lyst til å gjenkjennes i et sånt fora en gang i fremtiden?

Slik tenker jeg...men så er jeg da også ganske grønn.

Der fikk vi den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også observert en del nye nick. Det er kjempekoselig selv om det går helt surr for en stakkar :)

Vi er ferdigadopterte, men jeg henger her inne fortsatt jeg. Vi har to sjarmører fra Thailand på hhv. fem og snart åtte.

Selv om det er vemodig at prosessen er over for vår del, er det også kjempestas med selvstendige unger som har oppdaget verden utenfor mammas skjørtekant. Det gir meg tid til hjemmesidesnekring bl.a. ;-)

For nykommerne som har lyst å lese våre historier, er dere velkommen til det her http://home.no/thaiadopt

PS) Jeg har også linker til andre spennende adopsjonshistorier ;-)

Mvh

Heisann. Vi har egenfødte tvillingjenter på 9 år og en liten kinaprinsesse på 22 mnd. som vi hentet hjem i oktober. I dag er det faktisk akkurat ett år siden vi fikk tildeling :o).

Vi er nå såvidt i gang igjen for å adoptere en lillesøster/lillebror fra Korea.

Vi bor på Romerike.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sånn passe irritert

Jeg er fru grønn, og det sier seg selv at min mann er herr grønn, og jenta vår er frk grønn. Hun er fra Kina og snart to og et halvt.

En ting jeg personlig føler, er at jeg ikke vil at noen skal vite hvem jeg er - på nettet. Det har seg slik at enkelte jeg kjenner, forteller så personlige ting om seg selv og barna sine på DOL at jeg skjønner hvem de er ut i fra det. Jeg får vite ting om dem som de ikke har fortalt meg personlig, og det føles litt rart.

Kanskje er det også sånn at mitt barn ikke har lyst til å gjenkjennes i et sånt fora en gang i fremtiden?

Slik tenker jeg...men så er jeg da også ganske grønn.

"En ting jeg personlig føler, er at jeg ikke vil at noen skal vite hvem jeg er - på nettet. Det har seg slik at enkelte jeg kjenner, forteller så personlige ting om seg selv og barna sine på DOL at jeg skjønner hvem de er ut i fra det. Jeg får vite ting om dem som de ikke har fortalt meg personlig, og det føles litt rart."

Du er ikke akkurat ærlig mot bekjentskapene dine, hva? Kan jo virke som om du spionerer her inne for å få vite ting de ikke forteller deg av seg selv.

Innlegget ditt passet godt inni en presentasjonstråd. NOT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvgammel, jobber på deltid (80 %) og mor på heltid... til jente på 7 og gutt på snart 5, fra Kina begge to. Bor på Vestlandet. Drømmer om å reise på ferie til Kina når lillebror blir litt større, men nå skal vi ha håndtverkernes inntogsmarsj i gammelhuset vårt, så det var de pengene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Vi bor i Oslo, og venter på tildeling fra Korea nå i løpet september. Dette blir vårt første barn, og trenger jeg nevne at vi er utålmodig og spente på den store telefonen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fru grønn, og det sier seg selv at min mann er herr grønn, og jenta vår er frk grønn. Hun er fra Kina og snart to og et halvt.

En ting jeg personlig føler, er at jeg ikke vil at noen skal vite hvem jeg er - på nettet. Det har seg slik at enkelte jeg kjenner, forteller så personlige ting om seg selv og barna sine på DOL at jeg skjønner hvem de er ut i fra det. Jeg får vite ting om dem som de ikke har fortalt meg personlig, og det føles litt rart.

Kanskje er det også sånn at mitt barn ikke har lyst til å gjenkjennes i et sånt fora en gang i fremtiden?

Slik tenker jeg...men så er jeg da også ganske grønn.

Og du vet hvem jeg er i følge min presentasjon,eller? Jeg var ikke ute etter og finne ut hvem dere var, kun og slippe og spørre om hvilket land, etc, for 100gangen på rad.

Det er lov og ikke svare også, om du syns hele presentasjons greia var noe tull.

Hvor mye hver og en vil fortelle, må jo selvsagt være opp til hver enkelt. Jeg tror Webmaster klarer og ta seg av den parten, når folk legger ut for personlige ting, som f.eks. navn og telefonnr.

Ha en hygglig dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Vi bor i Oslo, og venter på tildeling fra Korea nå i løpet september. Dette blir vårt første barn, og trenger jeg nevne at vi er utålmodig og spente på den store telefonen......

Vi er ett par fra Sandnes, som skal adoptere fra ICBF, Colombia!

Dette blir vårt første barn, og neste ledd i prosessen er distrikt, og så TELEFONEN:-))

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vivrik, ikke like ativ skriver, men en god leser :o)

Vi har ei nydelig jente på 3 år fra Cali, Colombia (ICBF). Hentet henne i okt 2000, hun var da 4 mnd.

Vi er nå i gang med nr 2, og håper å sende papirene til Colombia sept/okt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Vi bor i Oslo, og venter på tildeling fra Korea nå i løpet september. Dette blir vårt første barn, og trenger jeg nevne at vi er utålmodig og spente på den store telefonen......

Tror nok vi venter nokså likt. Vi er bufagodkjent 24/09, og om jeg ikke husker helt feil, er dere godkjent rett før eller etter?

Lykke til i innspurten til deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei BMS!

Slenger oss på her vi også. Vi er fra Vestfold, og kom hjem fra Korea med en gutt St. Hans-aften. Han var da 3,5 mnd. Er det noen som har lyst på kontakt er det bare å ta kontakt på: [email protected]

Hilsen

Er fra Møre og Romsdal og har en gutt på snart 2 år fra Cran i Colombia. Vi håper å få en ny godkjennelse fra BUFA denne måneden. Det blir Colombia denne gangen også.

Kjenner at spenningen begynner å komme, men vi har en laaang ventetid ennå. Håper på å få adoptere fra Cran men vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Oslo-området og har to jenter fra Kina på 6,5 og 3,5 år. De var hhv 1,5 og 1 år da vi hentet dem. Vi er ferdig med våre adopsjonsprosesser, men det er ikke så lett å bli avvent når man først har blitt DOL-avhengig! Jeg har vært med på forumet i 3 år nå og har i perioder vært skikkelig DOL-'junky' ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok vi venter nokså likt. Vi er bufagodkjent 24/09, og om jeg ikke husker helt feil, er dere godkjent rett før eller etter?

Lykke til i innspurten til deg:)

Hei BMS,

Ja, vi har BUFA dato dagen etter dere. Jeg pratet med VB idag og det har fortsatt ikke kommet noen tildelinger siden jeg pratet med de forrige uke. Sukk!

Lykke til dere også BMS. Det er spennende dager....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...