Gå til innhold

Presentasjon?


BMS!

Anbefalte innlegg

Vordende mamma er meg selv om jeg har fått barna hjem! Kom hjem fra Brasil med tre barn i slutten av juni i år. Alt har gått kjempefint, og vi koser oss alle sammen.

Har brukt Inor Adopt og er fornøyde med det meste, og vi har vel egentlig hatt veldig kort ventetid, selv om det ble endel måneder å vente etter tildeling. Men slikt glemmer man etter hvert.

Lykke til alle andre

Hei, Vi er Pairry (26) og Guardian(30). Bor i Bergen. Holder på med sosialrapporten. Skal adoptere ifra Sri Lanka. Vi synes det er veldig nyttig å ha en så pass oppegående forum i denne lange ventetiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • BMS!

    4

  • thaimor

    3

  • rao

    2

  • fei1365380229

    2

Mest aktive i denne tråden

Har også observert en del nye nick. Det er kjempekoselig selv om det går helt surr for en stakkar :)

Vi er ferdigadopterte, men jeg henger her inne fortsatt jeg. Vi har to sjarmører fra Thailand på hhv. fem og snart åtte.

Selv om det er vemodig at prosessen er over for vår del, er det også kjempestas med selvstendige unger som har oppdaget verden utenfor mammas skjørtekant. Det gir meg tid til hjemmesidesnekring bl.a. ;-)

For nykommerne som har lyst å lese våre historier, er dere velkommen til det her http://home.no/thaiadopt

PS) Jeg har også linker til andre spennende adopsjonshistorier ;-)

Mvh

Har bare lyst til å si takk (!), tusen hjertelig takk, for at jeg fikk lov til å se inn i deres lille verden. Måtte lese alt med det samme, og vil nok vende tilbake ved en senere anledning.

Kjente meg godt igjen, har tenkt mange av de samme tankene om f. eks er hjertet stort nok til å romme to el. flere barn? Diktet til I.Apelthun har jeg "stjålet" og sirlig limt inn i lillegullet på 4 sin bok. Håper dette er greitt (?) Hvem er forresten I.Apelthun?

Historien din var ekte, den var godt skrevet. Humoren din, og evnen til å se og beskrive de mange episoder og dagligdags epistler er glitrende. (misunnelig? ok, da-, men bare ørlite grann)

Lykke til med skriveriene!!

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget DOL for noen måneder siden. Ser innom ganske ofte, men kan neppe kalle meg en aktiv skribent her.

Har en fargerik, sprudlende, deilig jente på 4 fra Colombia, venter "nr.2" i løpet av høsten.

Vi gleder oss helt ubeskrivelig til nok en gang å oppleve å få et lite barn til låns.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare lyst til å si takk (!), tusen hjertelig takk, for at jeg fikk lov til å se inn i deres lille verden. Måtte lese alt med det samme, og vil nok vende tilbake ved en senere anledning.

Kjente meg godt igjen, har tenkt mange av de samme tankene om f. eks er hjertet stort nok til å romme to el. flere barn? Diktet til I.Apelthun har jeg "stjålet" og sirlig limt inn i lillegullet på 4 sin bok. Håper dette er greitt (?) Hvem er forresten I.Apelthun?

Historien din var ekte, den var godt skrevet. Humoren din, og evnen til å se og beskrive de mange episoder og dagligdags epistler er glitrende. (misunnelig? ok, da-, men bare ørlite grann)

Lykke til med skriveriene!!

MVH

Tusen takk for de fine ordene!

Adopsjonene var for meg (som for alle andre) opplevelser uten sidestykke. Å prøve å lage en hjemmeside var også en utfordring (om enn på en annen måte) At innholdet ble det som lå hjertet nærmest er kanskje ikke så rart :)

Diktforfatteren er ei venninne av meg. Hun har gitt ut egen diktsamling, tror det var i fjor. Er du interessert i tittel osv. kan jeg finne ut det raskt (?)

Lykke til med en spennende høst! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sirka1365380541

Oppdaget ikke denne tråden før nå...

Uansett: Vi er fra Buskerud, 33 og 42 år. Skal adoptere fra Kina, søknaden vår er reg. i des.02 - så vi regner med tildeling i oktober og forhåpentligvis reiser vi før jul.

Kjekt å ha litt "facts" på andre her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Jeg er ikke en aktiv skribent her inne, men innom nesten daglig for å lese...

Vi har en datter fra Colombia, som snart blir 2 år, og har på ny papirer hos BUFA!

Med hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen skal adoptere fra kina, og er registrert der januar 2003. Vi bruker AF. Bor i Oslo. Jeg er ikke så aktiv på skriving, men er her ofte og følger med!!

klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke jeg er for sen...men henger meg altså på presentasjonen. Nicket mitt røper vel det meste - er mor til en jente på 4 1/2 fra Kina. Hun var nesten 2 år når vi var så heldige å bli hennes foreldre. Hun kommer fra Tianjin, Kina`s 3. største by.

Nå venter vi veldig på godkjenningen fra BUFA, og håper ventetiden i Kina holder seg stabil slik at vi i løpet av neste høst/vinter (2004/2005) kan hente hjem en lillesøster/bror.

Ellers er å si at vi bor på Sørlandet, og bruker Inor Adopt som formidler - og vi er kjempefornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

NICKLISTEN:

BMS skrev: "Hei siden nicklisten nå kun er for medlemmer..."

Er det noen som opplever det vanskelig etter at jeg begrenset tilgangen til databasen med nick (Nicklisten)? Lenkene til nickene ligger nå i den menyen dere får opp når dere logger dere inn. Det er gratis å registrere seg på Nicklisten og det eneste som kreves er at dere registrerer et brukernavn og legger igjen en epostadresse. Epostadressen brukes kun til å sende passordet etter registrering. Epostadressen er ikke tilgjengelig for andre.

Årsaken til at jeg begrenset tilgangen var at jeg ønsket litt mer kontroll med hvem som fikk tilgang. Det var "litt" urolig her på DOL - Og det er ikke alle jeg ønsker der...

PRESENTASJON:

Vi har to flotte gutter fra Medellin i Colombia. Vi hentet dem i desember 1987. De var da henholdsvis 7 måneder og 7 år og er i dag 16 og 22 år gamle. Vi bor på Romerike. Dere finner meg på http://www.nicklisten.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Slenger meg på med en kort presentasjon.

Vi er registrert i Kina i mai-03. Bosatt i Oslo-området. Hyggelig å ha så mange å dele ventetids-spenningen med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

NICKLISTEN:

BMS skrev: "Hei siden nicklisten nå kun er for medlemmer..."

Er det noen som opplever det vanskelig etter at jeg begrenset tilgangen til databasen med nick (Nicklisten)? Lenkene til nickene ligger nå i den menyen dere får opp når dere logger dere inn. Det er gratis å registrere seg på Nicklisten og det eneste som kreves er at dere registrerer et brukernavn og legger igjen en epostadresse. Epostadressen brukes kun til å sende passordet etter registrering. Epostadressen er ikke tilgjengelig for andre.

Årsaken til at jeg begrenset tilgangen var at jeg ønsket litt mer kontroll med hvem som fikk tilgang. Det var "litt" urolig her på DOL - Og det er ikke alle jeg ønsker der...

PRESENTASJON:

Vi har to flotte gutter fra Medellin i Colombia. Vi hentet dem i desember 1987. De var da henholdsvis 7 måneder og 7 år og er i dag 16 og 22 år gamle. Vi bor på Romerike. Dere finner meg på http://www.nicklisten.com

Hei og god helg til deg.

Jeg er den typiske Olebrum typen, ja takk begge deler:-)

Jeg vet at det er mange som meg (mister passord i hytt og pine *ler*), og mange som ikke vil. Selvsagt her også, men det er jo vært ett forsøk, ikke sant?

Nicklisten er ett kjempe godt "verktøy" med mange fungsjoner, og jeg oppfordrer alle til og ta del i det felleskapet. Min favoritt er chatten (selvsagt), men på en soleklar andreplass kommer presentasjonene. Godt jobba, Colpappa. Og nå når jeg har skjønt dette med IM, beggynner jeg og få litt "dilla" på det. *s*

Nei, nå må jeg vel snart begynne og pakke. Skal på torpet, og pakkingen skjer ikke akuratt av seg selv.

Igjen god helg fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for de fine ordene!

Adopsjonene var for meg (som for alle andre) opplevelser uten sidestykke. Å prøve å lage en hjemmeside var også en utfordring (om enn på en annen måte) At innholdet ble det som lå hjertet nærmest er kanskje ikke så rart :)

Diktforfatteren er ei venninne av meg. Hun har gitt ut egen diktsamling, tror det var i fjor. Er du interessert i tittel osv. kan jeg finne ut det raskt (?)

Lykke til med en spennende høst! :)

Hils venninna di for deilige ord!

Og ja,- jeg vil gjerne ha navnet på diktsamlingen. Gode dikt er som blomster for sjelen.

beste hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...