Gå til innhold

Hva med de som er halvt "utlending"?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

23

• muriel

9

• mrxx

7

• laguna1365380434

4

Mest aktive i denne tråden

Fordi det var 17. Mai (nasjonaldag) leker, og der passer jo ikke "svarte" mennesker.

Med vennlig hilsen

Hæ??? Har det tilta helt nå? Fått hetta siden du ikke lenger kan kranle med UiF?

For det første er det tydelig at du misforstår med overlegg.

For det andre er det ikke riktig det du påstår morsk mente med det innlegget.

For det tredje er sitatet av morsk tatt mer ut av sin sammenheng enn det et gjennomsnittlig jehovas vitne klarer å ta ut av sin sammenheng i bibelen i løpet av en uke.......

Makan!

Hæ??? Har det tilta helt nå? Fått hetta siden du ikke lenger kan kranle med UiF?

For det første er det tydelig at du misforstår med overlegg.

For det andre er det ikke riktig det du påstår morsk mente med det innlegget.

For det tredje er sitatet av morsk tatt mer ut av sin sammenheng enn det et gjennomsnittlig jehovas vitne klarer å ta ut av sin sammenheng i bibelen i løpet av en uke.......

Makan!

Hvorfor kan jeg ikke krangle med UiF?

Med vennlig hilsen

Annonse

Det der er jo å misforstå med vilje....

Er det noe vits i det da?

Hei Laguna,

Hvorfor tror du han sammenligner et "negeransikt" med en "besj"?

De fleste mener at besj er noe ekkelt, og ødelegger pizzaen - på samme måte som han mener at "negeransiktet" ikke passer på 17. Mai-leker.

Med vennlig hilsen

laguna1365380434

Hei Laguna,

Hvorfor tror du han sammenligner et "negeransikt" med en "besj"?

De fleste mener at besj er noe ekkelt, og ødelegger pizzaen - på samme måte som han mener at "negeransiktet" ikke passer på 17. Mai-leker.

Med vennlig hilsen

Passer det så godt med negeransikt på leketrommer da?;)(ikke det at jeg ikke gir faen..)

Er ikke det litt sånn som sukkerkulør flaska "negro" eller konseptet negerboller?

Skulle jo tro dere var på samme side her?

Jeg personelig gir blanke, jeg tror ikke "negerboller" er stigmatiserende, med mindre man er spesielt interessert i at de skal være det, og jeg tror det har zipp betydning hvem som er avbildet/tegnet på 17 mai leketøy.

Det verken passer eller ikke passer.

Jeg synes bare du er vrang, og jeg tror du gjør det med vilje;)

Gjest knockers

Idiot ! Stikk og heng og ta både nye og gamle forvrengte løsrevne sitat med en deg !

Som Churchill sa

-Min verste fiende er mine gamle taler!-

Journalistene og politikere tok opp talene hans på bånd og klippet dem til slik det passet dem sjøl. Han ble ganske grinete av det.

Det var ikke det som ble sagt. Det er noe du har fått for deg. Det var ikke slik jeg oppfattet uttalelsen.

Det er vel nettopp det som ble sagt.

Som jeg skriver under: De fleste mener at besj er noe ekkelt, og ødelegger pizzaen - på samme måte som han mener at "negeransiktet" ikke passer på 17. Mai-leker.

Med vennlig hilsen

Annonse

Det er vel nettopp det som ble sagt.

Som jeg skriver under: De fleste mener at besj er noe ekkelt, og ødelegger pizzaen - på samme måte som han mener at "negeransiktet" ikke passer på 17. Mai-leker.

Med vennlig hilsen

Tro hva du vil da. Og det er det verste hver gang, selvsagt.Du VIL at folks uttalelser skal være rasistiske. Uten den oppfatningen, tror jeg rett og slett du hadde krepert av kjedsomhet, Sør. Du ville ikke hatt noen å kverulere og krangle med.

Stakkars deg.

Men adjøss for i kveld. Nå skal jeg se på "CSI" og gumle iskrem! :-)

Tro hva du vil da. Og det er det verste hver gang, selvsagt.Du VIL at folks uttalelser skal være rasistiske. Uten den oppfatningen, tror jeg rett og slett du hadde krepert av kjedsomhet, Sør. Du ville ikke hatt noen å kverulere og krangle med.

Stakkars deg.

Men adjøss for i kveld. Nå skal jeg se på "CSI" og gumle iskrem! :-)

Nei, jeg er bare ikke så naiv at jeg tror på alle mulige bortforklaringer.

God TV-kveld.

Med vennlig hilsen

Som Churchill sa

-Min verste fiende er mine gamle taler!-

Journalistene og politikere tok opp talene hans på bånd og klippet dem til slik det passet dem sjøl. Han ble ganske grinete av det.

Idioten har jo tilta helt i det siste.

Det er ikke mer enn tre dager siden ei hel remse liknende grums måtte slettes.

Jeg leser det andre du skriver også.

Du har bevist at du IKKE kan lese. Kun bevist at du har en skitten fantasi for det bizarre, ekstreme og perverse.

For deg er antagelig Henriette Schønberg Erkens «Store kokebok» et nazistisk manigfest pga. sin favorisering av norske mattradisjoner.

Du har bevist at du IKKE kan lese. Kun bevist at du har en skitten fantasi for det bizarre, ekstreme og perverse.

For deg er antagelig Henriette Schønberg Erkens «Store kokebok» et nazistisk manigfest pga. sin favorisering av norske mattradisjoner.

Du kan da bedre enn dette?

*skuffet*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...