Gå til innhold

TELEFONEN ringte på mandagen


peetmor

Anbefalte innlegg

og vi ble foreldre til verdens nydligste jente på 17 mnd som er født i Colombia (c:

Og fra før har vi verdens skjønneste sønn på snart 5 år(c:

Vi er bare sååå glad!

Vennlig hilsen verdens lykkligste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • peetmor

    6

  • ketty

    3

  • vivrik

    2

  • gogo1365380358

    2

Mest aktive i denne tråden

WOW.-- så herlig!! Åååå jeg ble så glad på deres vegne!!! MANDAG! - og du har først tid til å annonsere det nå!!!!! Sikker på at hun er nydelig... Jeg sender deg en mail!!!

Gratulasjonsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lengsel1365380312

Kjempe, kjempegratulerer til dere!! Jeg fikk nesten ikke sove i går kveld - bildet av henne var boret fast i hodet mitt! Dere må da ha en utrolig, fantastisk følelse!! Og som du sier - hun er såååååååå nydelig!

Alt det beste for dere ønsker jeg!!

Varm klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så masse. Dette var kjempegøy.

Håper dere får reise snart å hente den lille jenta.

Har sendt mail til pappa'n og bedt pent om å få ta en titt :o)

Klem

Heia

Pappan er hjemme med sykt barn i dag, vi sendte skrytebilde til deg i går (c:

Gi meg et hint hvis du ikke fikk mailen. Vi hadde store problemmer med å få sendt mailen i gårkveld....fikk den i retur flere ganger før den gikk ut.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

WOW.-- så herlig!! Åååå jeg ble så glad på deres vegne!!! MANDAG! - og du har først tid til å annonsere det nå!!!!! Sikker på at hun er nydelig... Jeg sender deg en mail!!!

Gratulasjonsklem fra

sjekk alle adressene dine, men jeg mener jeg sendte den på frisurfadr. (c:

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thuva1365380402

Gratulerer så mye som tobarnsforeldre. Håper dere kan reise å hente henne om ikke så altfor lenge. Lykke til i den siste innspurten.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med ei lita datter og søster til foreldre og storebror!

mvh

Gogo

Et lite spørsmål til deg! -Betyr GOGO noe spesielt.. Kanskje det er kjelenavn på hund???

Du skjønner,, sønnen vår løp etter hunder og ropte GOGO da vi vari Colombia, og han sier gogo om hunder nå!! Så vi lurer jo litt,, kanskje du kan gi oss svaret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når fikk dere distrikt?

Så ting kan gå fort også(c:

sendte papirer i 2/12-02, godkjent 17/2-03, distrikt 6/9-03 og tildeling 15/9-03.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...