Gå til innhold

TELEFONEN ringte på mandagen


peetmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • peetmor

    6

  • ketty

    3

  • vivrik

    2

  • gogo1365380358

    2

Mest aktive i denne tråden

Jeg sliter noe fryktelig med å få sendt mailer men det ser ut som at en mail er sendt til deg nå(c:

Skriver mere i kveld!

Tenker veldig på dere og håper at dere får gladmeldingen snart.

Klem fra

Har mottatt mailen.

Hun er aldeles nydelig, peetmor! En ordentlig hjerteknuser. Jammen er dere heldige. Synes hun ligner litt på storebror, jeg.

Gled dere til Medellin...skulle gjerne reist sammen med dere, men vi venter fortsatt (det går bra, enn så lenge).

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med den lille jenta! God tur til det vakre landet!

Jeg har vært i Bogota to ganger, og fått de nydeligste barn som tenkes kan.Hvor skal dere forresten? Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren1365380423

GRATULEREER!!!!!

TÅRENE PRESSSSSER SEG PÅ-...DET ER JO BARE HERLIG!!!!!

KOOOOS DERE!!!med et stiiille håp..om at det snart er vår tur!

God reise til vakre Colombia!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhh! GRATULERER SÅ MYE!

Er det vanligvis forutsigbar tid til avreise? Kan det bli snart? Dette var en flott nyhet, peetmor!

Selv reiser jeg i morgen. Gleder meg og er samtidig så spent at det føles ut som nerver og god gammeldags gruing!

Jeg kommer nok ikke på neste treff - men gangen etter - og da ser vi vel deg også!

Ha en flott forberedelse og kos dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Peetmor.

Gratulerer så mye med prinsessa.

Har ikke vert på nettet på noen dager.Fordi jeg er enkelt dritt lei av all ventingen. Og at det ikke skjer noe med tildelinger her inne.

Derfor var det kjempe kjekt å lese at du endelig har fått ei lita tulle i fra Colimbia.

Hadde vert kjekt å få se den lille prinsessa. Vet du hva tid dere skal reise nedover eller? Lykke til

en stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...