Gå til innhold

TELEFONEN ringte på mandagen


peetmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • peetmor

    6

  • ketty

    3

  • nedtelling

    2

  • flosshatt

    2

Mest aktive i denne tråden

Gogo

Et lite spørsmål til deg! -Betyr GOGO noe spesielt.. Kanskje det er kjelenavn på hund???

Du skjønner,, sønnen vår løp etter hunder og ropte GOGO da vi vari Colombia, og han sier gogo om hunder nå!! Så vi lurer jo litt,, kanskje du kan gi oss svaret

hei nedtelling!

Jeg ble kaldt gogo i barndommen pga. navnet mitt. Synes det var litt koselig derfor bruker jeg det som nick. Kan dessverre ikke gi noe annet svar enn det.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tre(tidligere to)barnmamsen

kjære peetmor!

Så HERLIG, endelig kan dere sette nesen sørover, dere også. Dere har jo så mye å glede dere til. Nyt det fra første sekund, det gjorde vi og er nå så full av minner og opplevelser og gode følelser fra våre hentereiser at jeg kan ikke få sagt det!

Lykke til, tenk en liten jente denne gangen!

beste hilsner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse peetmor,far og storebror!!!

Tenk så fantastisk - en liten jente vente på dere i Colombia...Håper der får reise snart!!!

Ønsker dere all lykke!!!

Hilsen fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle gratulasjons og lykkehilsningene vi har fått fra dere ifm tildelingen av datteren vår.

Vi er rørt. (Peetfar er innom og leser) (c:

Storebror er veldig fornøyd, første han sa da han fikk se bilde var: hun er søt! Og at han ville ha bilde av henne på rommet sitt (c:

Det er mulig at det kan ta noe lenger tid for å få reisebeskjed fra dette distriktet, Medellin enn ellers så vi vet ikke helt når vi kan få reise. Håper og tror innen en mnd så er vi hos jenta vår.

I dag går startskuddet for innkjøp (c:

Men innrømmer gjerne at det allerede er ROSA klær i huset.

Vennlig hilsen fra hele peetmorfamilie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det går "troll i ord" så vi IKKE sees på neste Romerikstreff!!! Tipper dere har mest lyst til å reise i morgen?

Grattis igjen!

Varm hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...