Gå til innhold

Vil så gjerne ha en kjæreste.


Gjest Ung_mann23

Anbefalte innlegg

Gjest Ung_mann23

Hei

Jeg er en gutt på 23 år og jakter på den store kjærligheten. Jeg vil så gjerne oppleve den. Som for eksempel å ta med jenta på kino, være sammen med henne, møte foreldrene hennes og slikt. Jeg har i flere år vært ultrasjenert og hatt lav selvbilde men det har bedret seg krafitg nå. Jeg føler at jeg er klar for den store kjærligheten men finner den ikke. Har ikke jentevenner ellers så hadde det vel løst seg.

Åhh..... (liker plutselig alle jenter jeg ser på- ikke bra.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Dora

    2

  • soleil

    2

  • Ulv I Faarikaal

    2

Gjest Ung_mann 23

"(liker plutselig alle jenter jeg ser på- ikke bra.) "

Jo, veldig bra, for da blir mulighetene for å finne noen mye større! :-)

hm... er det ikke å være desperat da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at du liker plutselig alle jenter.Å er ikke det bra da?

Problemet er oftest at gutter i din alder er altfor kresne,alle er liksom for feite eller for stygge for dem, det er derfor de ofte blir uten damefølge i lange perioder :)

Vær glad du ikke er så kresen, da er det større sjanse for at ønsket ditt går i oppfyllelse innen kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest asosial og stolt!

Nope :-(

Aldri og det er helt sant

Aksepter det først som sist:

Du er som meg, ikke skapt for å få barn. Derfor vil ingen damer ha deg, ettersom de er skapt for å finne menn med status, for å gi barna en bra oppvekst og gener, for å gi sterke barn.

Det er noe hverken du eller jeg kan gjøre noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ung_mann 23

Aksepter det først som sist:

Du er som meg, ikke skapt for å få barn. Derfor vil ingen damer ha deg, ettersom de er skapt for å finne menn med status, for å gi barna en bra oppvekst og gener, for å gi sterke barn.

Det er noe hverken du eller jeg kan gjøre noe med.

Javel, den var litt sterk men ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, den var litt sterk men ok.

Gjør du noe for å møte damer da? Har kompiser som klager seg ihjel over at de ikke har dame, men ikke gjør noe med det heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ung_mann 23

Gjør du noe for å møte damer da? Har kompiser som klager seg ihjel over at de ikke har dame, men ikke gjør noe med det heller!

hva skal jeg gjøre? føler at jeg har prøvd 60% og at det ikke lykkes. forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ugga Bugga

hva skal jeg gjøre? føler at jeg har prøvd 60% og at det ikke lykkes. forslag?

Du møter vel jenter i forbindelse med jobb, studier eller fritidsaktiviteter. Hvis det er noen der du liker, kan du jo invitere henne på kino f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skal jeg gjøre? føler at jeg har prøvd 60% og at det ikke lykkes. forslag?

Hmm.. Har du en jobb hvor du er i kontakt med damer? Da kan du jo be ut ei jente fra jobb. Evt bare begynne aå "henge" med henne.. Kanskje hun har noen venninner.. En mannlig kollega kunne du jo også begynt å omgå.. Han har nok noen jentevenner..

Kan alltids møte folk på byn. Men dette er jo ikke så ofte vellykket!

Har du noen gamle venner/ klassekamerater du kan gjenoppta kontakten med? Kan treffe nye folk (jenter gjennom dem)

Internett? (noe jeg selv ikke tror på)

Det er ikke greit å vere sjenert. Men du får bare ta tyren ved horna og gå for det. Hva har du egentlig å tape?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ung_mann23

Du møter vel jenter i forbindelse med jobb, studier eller fritidsaktiviteter. Hvis det er noen der du liker, kan du jo invitere henne på kino f.eks?

Ja har jo noen på jobben men de vil jeg ikke be med ut. Nei omgangskretsen min består ikke av mange jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ugga Bugga

Ja har jo noen på jobben men de vil jeg ikke be med ut. Nei omgangskretsen min består ikke av mange jenter.

Hmmm, kanskje du burde skaffe deg en større omgangskrets? Begynne med idrett, synge i kor eller gå på tangokurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ung_mann23

Hmm.. Har du en jobb hvor du er i kontakt med damer? Da kan du jo be ut ei jente fra jobb. Evt bare begynne aå "henge" med henne.. Kanskje hun har noen venninner.. En mannlig kollega kunne du jo også begynt å omgå.. Han har nok noen jentevenner..

Kan alltids møte folk på byn. Men dette er jo ikke så ofte vellykket!

Har du noen gamle venner/ klassekamerater du kan gjenoppta kontakten med? Kan treffe nye folk (jenter gjennom dem)

Internett? (noe jeg selv ikke tror på)

Det er ikke greit å vere sjenert. Men du får bare ta tyren ved horna og gå for det. Hva har du egentlig å tape?

Kunne jo ha vært noe dette også men jeg har ikke kontakt med noen gamle klassevenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ung_mann23

Hmmm, kanskje du burde skaffe deg en større omgangskrets? Begynne med idrett, synge i kor eller gå på tangokurs?

jeg spiller aktivt fotball og trener mye på sats. har kanskje ikke tid til å bli med i noe av det du nevner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg spiller aktivt fotball og trener mye på sats. har kanskje ikke tid til å bli med i noe av det du nevner

Hva med å trene et jentelag?

Er det regler mot å date noen på laget så har de alltids noen venninner som ikke spiller fotball!

På sats kan du jo prøve å komme i snakk med noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne jo ha vært noe dette også men jeg har ikke kontakt med noen gamle klassevenner.

Prøv å få en mer positiv innstilling ihvertfall.. Ikke lag unnskyldninger for deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lkke nick

jeg spiller aktivt fotball og trener mye på sats. har kanskje ikke tid til å bli med i noe av det du nevner

Jeg undrer meg over folk som ber om råd, og når de får dem bare er utakknemmelig, og ikke gidder å la "rådene" få en sjangs engang!!!

Hvorfor ber du om råd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg undrer meg over folk som ber om råd, og når de får dem bare er utakknemmelig, og ikke gidder å la "rådene" få en sjangs engang!!!

Hvorfor ber du om råd??

For å få kontakt med ei jente her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...