Gå til innhold

Vil så gjerne ha en kjæreste.


Gjest Ung_mann23

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Dora

    2

  • soleil

    2

  • Ulv I Faarikaal

    2

Gjest Ung_mann 23

Du var jo ikke homo jo..;) Eller var du kanskje ikke sikker på det...:P

Eh.... er du mann? Jeg trodde hele tiden at du var dame jeg!

Nei da er det ikke aktuelt, ikke misfordtå meg, jeg har ingenting imot homofile men det er ikke min legning. Men til dere andre damer, hint hint.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strandhai

Eh.... er du mann? Jeg trodde hele tiden at du var dame jeg!

Nei da er det ikke aktuelt, ikke misfordtå meg, jeg har ingenting imot homofile men det er ikke min legning. Men til dere andre damer, hint hint.... :-)

he heh he...18 r er jeg..mann, og mann...:P Jaja, lykke til hvertfall dah!^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ung_mann 23

he heh he...18 r er jeg..mann, og mann...:P Jaja, lykke til hvertfall dah!^_^

takker :-)

Og lykke til du også (i tilfelle du ikke har funnet kjærligheten din)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hadde ikke vært så ille det da. Er jo fra Oslo så her er det vel mange jenter som kunne tenke seg å være med ut?

Prøv i beste sendetid på fredag og lørdag. Du rekker sikkert å legge ut epostadressen din før de sletter det. Vær forberedt og skeptisk til du er sikker på at det ikke er fleip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Du møter vel jenter i forbindelse med jobb, studier eller fritidsaktiviteter. Hvis det er noen der du liker, kan du jo invitere henne på kino f.eks?

alkohold er noe du bør dra nytte av. ta å drikk litt. Jeg gjentar LITT før du går i et festlig lag. da blir du mer gira på å prate samtidig som du

ikke er så full at det er motbydelig å se på deg. ingen jenter synes det er tiltrekkende med stupfulle gutter med mindre de er stupfulle selv. og er du stupfull er du ikke i stand til å se om de du møter er stupfulle eller ikke. og for all del ikke jakt så veldig. hun dukker nok opp når du minst venter det. lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ugga Bugga

alkohold er noe du bør dra nytte av. ta å drikk litt. Jeg gjentar LITT før du går i et festlig lag. da blir du mer gira på å prate samtidig som du

ikke er så full at det er motbydelig å se på deg. ingen jenter synes det er tiltrekkende med stupfulle gutter med mindre de er stupfulle selv. og er du stupfull er du ikke i stand til å se om de du møter er stupfulle eller ikke. og for all del ikke jakt så veldig. hun dukker nok opp når du minst venter det. lykke til!

Eh, var denne ment til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...