Gå til innhold

Vil så gjerne ha en kjæreste.


Gjest Ung_mann23

Anbefalte innlegg

Gjest lkke nick

Jeg undrer meg over folk som ber om råd, og når de får dem bare er utakknemmelig, og ikke gidder å la "rådene" få en sjangs engang!!!

Hvorfor ber du om råd??

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Dora

    2

  • soleil

    2

  • Ulv I Faarikaal

    2

Gjest 25-30 år

Du skal være glad for at du liker alle jenter du ser på :-) Tar du intiativ når du møter ei kjekk jente? Hvis ikke, så gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ung_mann23

Hei på deg!:-) Jeg veit om en ting du kan gjøre for å bli kvitt det problemet..he heh he...men sånn er du kanskje ikke?;)

Heheheh

Mener du at jeg skal date deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ung_mann23

Du skal være glad for at du liker alle jenter du ser på :-) Tar du intiativ når du møter ei kjekk jente? Hvis ikke, så gjør det.

Tja, hva skal man si da? Kommer i mangel på ord jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ung_mann23

Du skriver at du liker plutselig alle jenter.Å er ikke det bra da?

Problemet er oftest at gutter i din alder er altfor kresne,alle er liksom for feite eller for stygge for dem, det er derfor de ofte blir uten damefølge i lange perioder :)

Vær glad du ikke er så kresen, da er det større sjanse for at ønsket ditt går i oppfyllelse innen kort tid.

Er ikke kresen, det viktige er at jenta er snill og at jeg kan trives sammen med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ung_mann23

"(liker plutselig alle jenter jeg ser på- ikke bra.) "

Jo, veldig bra, for da blir mulighetene for å finne noen mye større! :-)

Men er ikke fallgruvene også større da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ung_mann23

Gjør du noe for å møte damer da? Har kompiser som klager seg ihjel over at de ikke har dame, men ikke gjør noe med det heller!

hva skal man gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ung_mann23

Jeg undrer meg over folk som ber om råd, og når de får dem bare er utakknemmelig, og ikke gidder å la "rådene" få en sjangs engang!!!

Hvorfor ber du om råd??

kanskje fordi jeg innerst inne tror at jeg kan klare det men at jeg trenger alternativer å velge mellom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ung_mann23

Hva med å trene et jentelag?

Er det regler mot å date noen på laget så har de alltids noen venninner som ikke spiller fotball!

På sats kan du jo prøve å komme i snakk med noen?

det høres jo bra ut da men jeg er 23 år gammel og å trene et jentelag på min alder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det høres jo bra ut da men jeg er 23 år gammel og å trene et jentelag på min alder?

Tja, jeg vet ikke?

Sikkert stas med en ung, kjekk trener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strandhai

Heheheh

Mener du at jeg skal date deg?

hihi...veeeeel, pleier ikke å date 23-åringer jeg dah..:P Men en gang må vel være den første..*rødme*

Nei, tenkte mer på det at hvis du syns det er vanskelig med jenter, så har vi jo alltids en hel del kjekke gutter rundt omkring!:-) Men for eksempel...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eh...23

hihi...veeeeel, pleier ikke å date 23-åringer jeg dah..:P Men en gang må vel være den første..*rødme*

Nei, tenkte mer på det at hvis du syns det er vanskelig med jenter, så har vi jo alltids en hel del kjekke gutter rundt omkring!:-) Men for eksempel...;)

HEY!!!!!!!!!

Jeg er ikke homofil, søren døtte.

Nei, det blir nok en dame, ikke mann.

Men du kunne ikke tenke deg å date da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QuePasta

Men er ikke fallgruvene også større da?

Det synes jeg ikke du skal bekymre deg om nå. Fallgruvene er det uansett, om du har 100 eller 10 å velge mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ung_mann 23

For å få kontakt med ei jente her?

Hadde ikke vært så ille det da. Er jo fra Oslo så her er det vel mange jenter som kunne tenke seg å være med ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strandhai

HEY!!!!!!!!!

Jeg er ikke homofil, søren døtte.

Nei, det blir nok en dame, ikke mann.

Men du kunne ikke tenke deg å date da?

Jeg kunne ikke tenke meg å date hvem? Deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...