Gå til innhold

Tør du stole på denne mannen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Nå ja, vi invisterte 1000 kr i T5PC. Vi gikk inn i det med åpne øyne og forventet oss ikke annet enn det som skjedde. Å satse flere hundre tusen er jo direkte dumt.

At Think7 skal være så mye bedre tviler jeg på. Verden vil bedras, enkelte er utrolig naive. Vi har alle lært fra vi var små at pyramidespill er dømt til å rakne. Kommer bare helt an på når du kommer inn i spillet.

Mvh

Annonse

Mannen er underordnet. Konseptet må studeres. Folk som går inn med penger i slikt, fortjener ikke bedre enn å tape dem.

De gråtkvalte reportasjene med folk som har tapt på T5C er patetiske. Jeg hadde gjemt meg vekk, og aldri vist trynet mitt i avisa med en slik story.

Gjest dollargris

Mannen er underordnet. Konseptet må studeres. Folk som går inn med penger i slikt, fortjener ikke bedre enn å tape dem.

De gråtkvalte reportasjene med folk som har tapt på T5C er patetiske. Jeg hadde gjemt meg vekk, og aldri vist trynet mitt i avisa med en slik story.

Helt enig.

Jeg har en kollega som har investert en del penger i dette og som med stjerner i øynene fortalte meg hvor rik jeg kom til å bli hvis jeg ble med. Jeg forsøkte å forklare henne hvem som blir rik, men hun ville rett og slett ikke tro på meg. Hun kunne ikke skjønne at jeg ikke ville tjene penger på en så lettvint måte.

Nå klager og gnåler hun om de svindlerne. Akk ja - ingen skal si at hun ikke ble advart.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...