Gå til innhold

Nå er jeg sjokkert!

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

*LOL*

Mye enig med deg

I en annen tråd på Samliv skriver jeg at jeg ikke hadde likt å få vite nå at min mann hadde vært bifil -hva mener du om det?

Hadde det ikke vært greit å få vært med å velge dette fra starten av? -

Det er mest fortielsen man blir sjokkert av, tror jeg - enn selve det at man er si eller sånn.

Og jeg, for min del hadde taklet en fetisj - men ikke at han var bifil.

Mulig jeg er rar

"Det er mest fortielsen man blir sjokkert av, tror jeg - enn selve det at man er si eller sånn"

Men du Flisa, hvis du hadde fått vite dette helt i starten av et forhold at mannen du var i ferd med å starte et forhold til, hadde en trang til å sminke seg å kle seg i kvinneklær, hadde det vært helt greit da?

Jeg hadde takket for meg.

Jeg begynner å lure på om jeg er grusomt firkanta eller slem jeg, siden jeg er så mye mer bestemt enn alle andre her.

Jeg har ingen oppskrift på hvordan en mann skal være altså. Det kan være så forskjellig fra person til person hva man faller for ved vedkommende.

Men jeg vet ihvertfall hva jeg absolutt ikke vil ha.

Jeg er ikke slik at jeg ikke vil omgås mennesker som ikke er A-4. Jeg sier som Dorthe at det er morro med folk som skiller seg ut.

Men når det gjelder egen ektemann som det er meningen man skal holde sammen med hele livet og helst ha et sexliv med så lenge fysikken holder, så synes jeg det må være lov til å si at: Nei jeg liker ikke at en mann kler seg i BH og blondetruser. Jeg ville faktisk fått litt problemer med å tenne da.

• Svar 207
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

32

• flisa

25

• ShitDiddelyDo

19

• Dorthe

16

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli
Skrevet

En transseksuell er forresten ikke en som "kler seg ut" . . det er en som vil skifte kjønn. Kjenner godt en slik mann.

En transvestitt er en som "kler seg ut"

(denne var ikke til deg, prozac)

Dette visste til og med jeg:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har registrert at det stadig vekk er noen som spør etter han. Lurer fælt på hvem det kan være:)

Hehe, da er vi to. :)

Gjest tror jeg
Skrevet

hvorfor skulle det ta slutt ?

For di at når noen vet så er det ikke spennende lengre.

Skrevet

Ja og jeg blir ekstremt fyllesyk, jeg kjenner ingen som blir så dårlig som meg. Jeg kaster opp, får skallebank og skjelver hele dagen.

Det er faktisk et under at jeg er så mye ute som jeg er - men jeg har det gøy da ;)

Det er psykosomatisk. Og det er din egen skyld. Nå som jeg har sagt det, så skulle du bli enda sykere, siden skyldfølelse er en viktig faktor. Spesielt hvis du ikke husker hva du har sagt eller gjort, da vil angsten for det forsterke det hele.

Hilsen Tante Grusom's assistent

Gjest Flisa
Skrevet

"Det er mest fortielsen man blir sjokkert av, tror jeg - enn selve det at man er si eller sånn"

Men du Flisa, hvis du hadde fått vite dette helt i starten av et forhold at mannen du var i ferd med å starte et forhold til, hadde en trang til å sminke seg å kle seg i kvinneklær, hadde det vært helt greit da?

Jeg begynner å lure på om jeg er grusomt firkanta eller slem jeg, siden jeg er så mye mer bestemt enn alle andre her.

Jeg har ingen oppskrift på hvordan en mann skal være altså. Det kan være så forskjellig fra person til person hva man faller for ved vedkommende.

Jeg er ikke slik at jeg ikke vil omgås mennesker som ikke er A-4. Jeg sier som Dorthe at det er morro med folk som skiller seg ut.

Men når det gjelder egen ektemann som det er meningen man skal holde sammen med hele livet og helst ha et sexliv med så lenge fysikken holder, så synes jeg det må være lov til å si at: Nei jeg liker ikke at en mann kler seg i BH og blondetruser. Jeg ville faktisk fått litt problemer med å tenne da.

#Men du Flisa, hvis du hadde fått vite dette helt i starten av et forhold at mannen du var i ferd med å starte et forhold til, hadde en trang til å sminke seg å kle seg i kvinneklær, hadde det vært helt greit da?#

Ja, det hadde ikke gjort meg noe - fetisjer er greit så lenge han er homofil.

Nå har han jo ikke andre fetisjer enn meg da så...*S*

Gjest Flisa
Skrevet

#Men du Flisa, hvis du hadde fått vite dette helt i starten av et forhold at mannen du var i ferd med å starte et forhold til, hadde en trang til å sminke seg å kle seg i kvinneklær, hadde det vært helt greit da?#

Ja, det hadde ikke gjort meg noe - fetisjer er greit så lenge han IKKE er homofil.

Nå har han jo ikke andre fetisjer enn meg da så...*S*

Skrevet

Opplevd noe lignende? Tja, eksen min likte å kle seg i dameundertøy... Og brukte ofte sminke ute på byen. Men det var aldri noe han skjulte, og han var dessuten bifil. Jeg reagerer nesten aldri på folks legninger, eller diverse særheter, og synes folk, så lenge de ikke gjør noe galt som går utover andre, skal få lov til å gjøre akkurat det de vil, og hvis en slik hemmelighet blir avslørt, burde de nærmeste vise støtte, og ikke avsky. Personen er fortsatt den samme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...