Gå til innhold

Burde det være forbud mot burka?


hidi

Anbefalte innlegg

Jeg har litt sans for svenskekongen, nettopp fordi han stadig vekk er ute i hardt vær! Og noen ganger setter de munnkurv på han...

Innavl er ikke bra! Men det regner jeg med at alle mennesker vet...? Dyr blir jo behandlet mer forsiktig, når det gjelder innavl, enn mennesker...

Så noen vet!

Jeg har sansen for svenskekongen selv. Naturligvis fordi han hele tiden tråkker i baret og mest av alt minner litt om John Cleese i Fawlty Towers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 410
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi

    64

  • Prozak

    56

  • ylvali1365381015

    55

  • keinstein

    48

tror ikke vi overbeivser dem ved å nekte dem å kle seg som de vil.

det blir bare en ytterligere tilspisseing av forholdene. aldri vil så mange være oppsatt på å velge side og demonstrere sin tilhørighet ved å bruke burka og hijab så ofte de kan!

dessuten, jeg mistenker at unge mennesker i merkeklær er offer for foreldrenes forfengelighet og tvilsomme verdier, de får ikke utvikle sin egen sunne identitet og formes regelrett inn i foreldrenes avleggse og undertrykkende syn. det er ikke sunt. det må forbys.

Men det hjelper jo tydeligvis ikke å la dem kle seg slik de ønsker heller. De fjerner seg jo mer og mer fra den vanlige nordmann.

Men som jeg har sagt er det vanskelig. Mange er helt vanlige, andre er helt forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sansen for svenskekongen selv. Naturligvis fordi han hele tiden tråkker i baret og mest av alt minner litt om John Cleese i Fawlty Towers.

Ja, jeg òg liker litt action i kongefamilier. Han er jo ikke helt gal hele tiden heller. Dronning Silvia falt nok for hans sans for humor, eller?

Kan ikke helt forestille meg noen kongelig som fantastiske elskere. Merkelig det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det hjelper jo tydeligvis ikke å la dem kle seg slik de ønsker heller. De fjerner seg jo mer og mer fra den vanlige nordmann.

Men som jeg har sagt er det vanskelig. Mange er helt vanlige, andre er helt forskjellig.

Der sa du det! Må være ukas beste kommentar!

Er du trøtt, Dorthe?

Enten er man eller så er man ikke! Ferdig med den saken.

Glimrende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der sa du det! Må være ukas beste kommentar!

Er du trøtt, Dorthe?

Enten er man eller så er man ikke! Ferdig med den saken.

Glimrende!

Hihi, jeg er trøtt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg er trøtt :o)

Ler!

Tror det, ja, men du holder deg krampaktig våken...Jeg har sovet godt to netter på rad og kan vel strengt tatt ikke be om mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ler!

Tror det, ja, men du holder deg krampaktig våken...Jeg har sovet godt to netter på rad og kan vel strengt tatt ikke be om mer!

Jeg har spist sovemedisinen min så det er ikke rart at jeg ikke klarer å følge helt med nå :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg òg liker litt action i kongefamilier. Han er jo ikke helt gal hele tiden heller. Dronning Silvia falt nok for hans sans for humor, eller?

Kan ikke helt forestille meg noen kongelig som fantastiske elskere. Merkelig det der!

Knis, kanskje derfor Märtha har valgt Ari.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist sovemedisinen min så det er ikke rart at jeg ikke klarer å følge helt med nå :o)

Får latteranfall...

Sove, Dorthe, sove! det pleier man å gjøre etter inntak av sovemedisiner! Eller glemte legen å opplyse om det...? Typisk leger, glemmer det viktigste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg òg liker litt action i kongefamilier. Han er jo ikke helt gal hele tiden heller. Dronning Silvia falt nok for hans sans for humor, eller?

Kan ikke helt forestille meg noen kongelig som fantastiske elskere. Merkelig det der!

Tja. Ikke godt å si. Marta har et småkult dyrisk preg over seg. Tviler ikke på at hun kan være ram i bingen.

Og Mette Marit har jo til og med spilt i film. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får latteranfall...

Sove, Dorthe, sove! det pleier man å gjøre etter inntak av sovemedisiner! Eller glemte legen å opplyse om det...? Typisk leger, glemmer det viktigste!

Men jeg har ikke lyst å sove. Jeg pleier aldri å dole etterat jeg har spist dem, i dag må være et unntak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Ikke godt å si. Marta har et småkult dyrisk preg over seg. Tviler ikke på at hun kan være ram i bingen.

Og Mette Marit har jo til og med spilt i film. :)

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har ikke lyst å sove. Jeg pleier aldri å dole etterat jeg har spist dem, i dag må være et unntak.

Ingen regler uten unntak, så du følger bare regelen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen regler uten unntak, så du følger bare regelen!

Ja, i dag gjør jeg det, men i det øyeblikket jeg begynner å skrive feil, da legger jeg meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i dag gjør jeg det, men i det øyeblikket jeg begynner å skrive feil, da legger jeg meg.

Latterkrampe her nå...

Gud forby feilskriving, men oppfattelsen behøver ikke å være på topp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal aldri bringe det på banen igjen.

*munnen snurper seg sammen*

Og nå tror jeg at jeg skal sove før jeg skriver alt for mye,

Sov godt, natta :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...