Gå til innhold

Muslimene tar knekken på julefeiringen


keinstein

Anbefalte innlegg

Som kjent hilser ikke ekte muslimer god jul. Det er å akseptere at Jesus er gudens ekte sønn, dvs blasfemi. De er monoteistiske, de tror bare på en gud, og mener implisitt at alle andre også skal tro på det.

Det danske utenriksdep har i år fjernet "Merry Christmas" fra sine julehilsener gjennom årtier. Det er i år erstattet med "Season's greetings" eller oversatt "gledelig høytid". Dette er besørget av de politisk korrekte byråkratene som i mange år er blitt utskjelt for å tekkes muslimske aktivister. De har aldri før tatt hensyn til religioner og ideologier. De kalles nå "halalhippier" og har angivelig tatt islam til seg til erstatning for maoismen.

Først fjerner vi svinekjøtt, så alkohol, så dekker kvinnene våre seg til, antidemokratiske organisajoner aksepteres, representanter som ikke er demokratisk valgt innvilges innflytelse på politikk, og nå fjernes julehilsener.

Hvor er vi på vei? Jeg skal ikke være med dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • keinstein

    21

  • Sør

    19

  • gripp

    13

  • MsSophie

    3

Mest aktive i denne tråden

Som vi før har konstatert, har sv'ere og de lengre ut til venstre, alltid hatt sans for totalitære systemer og samfunnsordninger.

Sosialisme og kommunisme er ikke er havnet på historiens skrothaug, og er ikke noe særlig kult for tiden.

Den mest nærliggende totalitære "lære" er nå islam, og det er påfallende i hvor stor grad gamle radikalere nå samles rundt denne ideologien.

På samme måte som akp og tilliggende krefter fikk uforholdsmessig stor innflytelse på 70- og 80-tallet, vil vi nå i en perioden, se at "halalhippiene" (godt ord, forresten) tar seg til rette i vårt samfunn og langsomt forandrer det for å tilpasse det muslimsk ideologi.

Måten det gjøres på er å få kontroll med viktige meningsbærere, spesielt i media, for gjennom dette å definere hva som er politisk korrekt...akkurat som for 30 år siden.

Om nye 30 år, når oppgjøret med islam er gjennomført, vil de samme hippiene bedyre at de egentlig aldri har hatt sympatier for svineriet...slik kommunistene i dag distanserer seg fra gamle standpunkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får tak i både svinekjøtt og alkohol jeg?

Hvor bor du, som de har fjernet det?

Keinstein bor nok langt utafor allfarvei, ja.

Her selger butikkene svinekjøtt for harde livet om dagen. Ribba står jo stabla i høyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åffer skriver du om dette på forum om tenåringer?

Er det ikke plass på Åpent i dag, eller er det for mange muslimer der?

Jeg tror han må ha fått husarrest på gutterommet. Han har også et innlegg om musedød på dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får tak i både svinekjøtt og alkohol jeg?

Hvor bor du, som de har fjernet det?

Flere, også her på DOL har oppgitt at svinekjøtt er nærmest utelatt i de butikkene som ligger slik til i f eks Oslo.

At du tviler på det avslører den samme holdningen og tvilen som finnes alle steder, unntatt der det skjer.

Ikke en kjeft trodde meg da jeg sa at marsipangriser var bannlyst i en barnehage og erstattet med marsipanhøner. De har hatt marsipangriser i 50 år. Styreren måtte lett rødmende innrømme at det var tilfelle. De hadde også utelatt all mat som inneholdt svineprodukter. Min opplysning om at gelefruktene de ga ungene på fredager også inneholder svin, vakte oppsikt. Når er gelefruktene også fjernet. Flere av julesangene likeså. Det er like før de kjøper inn bønnematter, jeg venter bare på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overdrivelser

Flere, også her på DOL har oppgitt at svinekjøtt er nærmest utelatt i de butikkene som ligger slik til i f eks Oslo.

At du tviler på det avslører den samme holdningen og tvilen som finnes alle steder, unntatt der det skjer.

Ikke en kjeft trodde meg da jeg sa at marsipangriser var bannlyst i en barnehage og erstattet med marsipanhøner. De har hatt marsipangriser i 50 år. Styreren måtte lett rødmende innrømme at det var tilfelle. De hadde også utelatt all mat som inneholdt svineprodukter. Min opplysning om at gelefruktene de ga ungene på fredager også inneholder svin, vakte oppsikt. Når er gelefruktene også fjernet. Flere av julesangene likeså. Det er like før de kjøper inn bønnematter, jeg venter bare på det.

Jeg bor i Oslo, og her er det svinekjøtt, marsipangriser og alkohol i alle butikker som selger slikt, men selvsagt ikke hos Halal-kjøttslaktern eller i gardinutstyrsbutikken. Ingen vanlige butikker har fjernet det fra sitt sortement, heller ikke på Holmlia eller Mortensrud.

Du får søke barna dine inn i kristne barnehager siden griser og svinekjøtt er så viktig del av dine norske barns oppdragelse, de fins fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere, også her på DOL har oppgitt at svinekjøtt er nærmest utelatt i de butikkene som ligger slik til i f eks Oslo.

At du tviler på det avslører den samme holdningen og tvilen som finnes alle steder, unntatt der det skjer.

Ikke en kjeft trodde meg da jeg sa at marsipangriser var bannlyst i en barnehage og erstattet med marsipanhøner. De har hatt marsipangriser i 50 år. Styreren måtte lett rødmende innrømme at det var tilfelle. De hadde også utelatt all mat som inneholdt svineprodukter. Min opplysning om at gelefruktene de ga ungene på fredager også inneholder svin, vakte oppsikt. Når er gelefruktene også fjernet. Flere av julesangene likeså. Det er like før de kjøper inn bønnematter, jeg venter bare på det.

Himmel og hav!

Du snakker om en (les: 1) barnehage, og et aldri så lite område i Oslo.

Men likevel får du det til å høres ut som de fleste av oss går inntullet i burka, ikke får tak i svinekjøtt, drikker kun Farris og har avskaffet jula.

Handelsstanden gnir seg i hendene, hele Dol handler ikke om annet enn jul (julemat, julespisetidspunkt, julefilmer, julegaver, julekalendere, julepynting, julefest, julealkohol...jul-jul-jul).

Siden du har påtatt deg oppgaven med å være hele Dols anti-islamitt, så var vel det ikke annet å forvente enn nok en oppkonstruert problemstilling fra din kant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Oslo, og her er det svinekjøtt, marsipangriser og alkohol i alle butikker som selger slikt, men selvsagt ikke hos Halal-kjøttslaktern eller i gardinutstyrsbutikken. Ingen vanlige butikker har fjernet det fra sitt sortement, heller ikke på Holmlia eller Mortensrud.

Du får søke barna dine inn i kristne barnehager siden griser og svinekjøtt er så viktig del av dine norske barns oppdragelse, de fins fortsatt.

Dorthe klaget for ikke lenge siden over at hun ikke fikk tak i svinekjøtt der hun bor. Ingen legger skjul på årsaken til det.

En gruppe vietnamesere jeg spiste nudler sammen med fikk heller ikke tak i svinekjøtt der de bor, og må til byen.

En jeg kjenner som driver kolonial midt i muslimdominert selger nesten ikke svineprodukter og skalldyr lenger. Og tar det ikke inn.

Må jeg undersøke dette enda nærmere?

Hvorfor skal det absolutt benektes og skjules?

Hva er det som gjør det så viktig å avkrefte fakta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav!

Du snakker om en (les: 1) barnehage, og et aldri så lite område i Oslo.

Men likevel får du det til å høres ut som de fleste av oss går inntullet i burka, ikke får tak i svinekjøtt, drikker kun Farris og har avskaffet jula.

Handelsstanden gnir seg i hendene, hele Dol handler ikke om annet enn jul (julemat, julespisetidspunkt, julefilmer, julegaver, julekalendere, julepynting, julefest, julealkohol...jul-jul-jul).

Siden du har påtatt deg oppgaven med å være hele Dols anti-islamitt, så var vel det ikke annet å forvente enn nok en oppkonstruert problemstilling fra din kant.

Du bedriver syllogisme.

Om jeg er i mot islamisering, så betyr det ikke automatisk antisemittisme. Jeg vil bare ikke at islam skal påvirke norsk kultur og norske tradisjoner. Alt det de finner på hører til i en tidsalder med overtro, tvang og grov intoleranse. Nordmenn er gjenstand for dyp forakt fra utøverne av islam, bl a våre juletradisjoner. Hvorfor benekte det?

Muslimene benekter ikke sin intoleranse, hvorfor skal absolutt en viss gruppe nordmenn benekte det for dem? Hva er halalhippiene ute etter? Da får de sjøl konvertere og ikke bry andre med benektelser. Men jag kan love deg: konvertitter mottar like stor forakt, de er ikke født muslimer, og er dermed ikke ekte. Så dypt stikker intoleransen der i gården.

Semitter er et folkeslag som omfatter bl a både jøder og muslimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åffer skriver du om dette på forum om tenåringer?

Er det ikke plass på Åpent i dag, eller er det for mange muslimer der?

Det er nok på dette forumet han hører hjemme. En mental tenåring i en voksen kropp......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok på dette forumet han hører hjemme. En mental tenåring i en voksen kropp......

Nå har vi sluppet opp for argumenter allerede? Det var tidlig. Eller bare en ganske vanlig enkel drittsekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke alle er lik

Har noen muslimske foreldre i barnehagen hvor jeg jobber, de har ingen problemer med noen av de norske tradisjonene. Barna får lov å spise svinekjøtt, de får være med oss på kirkebesøk, de ønsker oss god jul osv.

Spurte engan g om de hadde noe imot at ungene var med i kirka, neida flirte han. Har selv sittet i kirkeasyl. Så sa jeg at han fikk konvertere og da flirte han bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen muslimske foreldre i barnehagen hvor jeg jobber, de har ingen problemer med noen av de norske tradisjonene. Barna får lov å spise svinekjøtt, de får være med oss på kirkebesøk, de ønsker oss god jul osv.

Spurte engan g om de hadde noe imot at ungene var med i kirka, neida flirte han. Har selv sittet i kirkeasyl. Så sa jeg at han fikk konvertere og da flirte han bare.

De som ikke er religiøse, de er ikke religiøse. Det er et valg de tar selv.

De du nevner kommer i kontrast til de som f eks nå velger irakiske barnehager i Oslo, med nesten bare irakiske barn og irakiske ansatte. Neste naturlige trinn er flere barnehager med muslimske formålsparagrafer og vedtekter. Kanskje du ikke får ha barnet ditt der om du ikke er muslim, kanskje de sjekker om guttene er omskjært. Kanskje de forlanger at barna skal be 5 ganger om dagen og lære lange koranvers utenat. Kanskje forbys norsk språk og kultur innenfor disse vegger.

De som har tatt valget å være religiøse burde la andre være i fred, og ikke minst barna. Islamsk kultur er uhyre provoserende f eks i Norge. Islamister har et stort handikap i forhold til norsk kultur. Å pålegge barna en gammel ørkenkultur i et moderne land er å ekskludere dem fra resten av samfunnet. Bl a slik framkommer selvmordsbombere. Mulig det er det de ønsker også, da mange (ikke alle) er opplært fra barnsben av med intoleranse for annerledestenkende og tror det er slik vi skal leve.

"De vantro har barnehager der det spises svinekjøtt, men vi anbefaler barnehagen xxxx, der det garanteres at alt er halal. Der kan barna være trygge."

Khomeini: "nedjes er flere ting, deriblant urin, skitt, det døde dyr, hunden, svinet og de som ikke tror på islam".

"Nedjes" er arabisk og betyr "det som er urent". Urent er et ord som du kan legge hva du vil i. Noen i arbisk kultur frykter nedjes som det ultimate man skal flykte fra med skrekk, andre tar det ikke så nøye. Ingen av disse ytterligheter forteller noe om de i andre enden av skalaen.

Noen er religiøse og har en intolerant kultur, andre er ikke.

Du har et problem: de som vil bli kjent med vantro og gå i norske barnehager er ikke de samme som de som ikke vil det. De som ikke vil det får du aldri kontakt med, de vil unngå deg totalt. Dermed tror du at alle muslimer er som de du kjenner, og du får et galt bilde.

Bl a politiet i Oslo vet at bak de lukkede dører og fortrukne gardiner fins et helt annet paralellsamfunn som vi ennå ikke har fått innsikt i, og som visse vil gjøre alt for at vi vantro ikke skal se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bedriver syllogisme.

Om jeg er i mot islamisering, så betyr det ikke automatisk antisemittisme. Jeg vil bare ikke at islam skal påvirke norsk kultur og norske tradisjoner. Alt det de finner på hører til i en tidsalder med overtro, tvang og grov intoleranse. Nordmenn er gjenstand for dyp forakt fra utøverne av islam, bl a våre juletradisjoner. Hvorfor benekte det?

Muslimene benekter ikke sin intoleranse, hvorfor skal absolutt en viss gruppe nordmenn benekte det for dem? Hva er halalhippiene ute etter? Da får de sjøl konvertere og ikke bry andre med benektelser. Men jag kan love deg: konvertitter mottar like stor forakt, de er ikke født muslimer, og er dermed ikke ekte. Så dypt stikker intoleransen der i gården.

Semitter er et folkeslag som omfatter bl a både jøder og muslimer.

Du skriver: "Semitter er et folkeslag som omfatter bl a både jøder og muslimer."

Tusen takk! Det har jeg påpekt lenge, i alle de innleggene hvor jeg påpeker din anti-semitisme!

Men den satt tydeligvis langt inne hos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe klaget for ikke lenge siden over at hun ikke fikk tak i svinekjøtt der hun bor. Ingen legger skjul på årsaken til det.

En gruppe vietnamesere jeg spiste nudler sammen med fikk heller ikke tak i svinekjøtt der de bor, og må til byen.

En jeg kjenner som driver kolonial midt i muslimdominert selger nesten ikke svineprodukter og skalldyr lenger. Og tar det ikke inn.

Må jeg undersøke dette enda nærmere?

Hvorfor skal det absolutt benektes og skjules?

Hva er det som gjør det så viktig å avkrefte fakta?

Fordi det du skriver er blank løgn.

Det selges svinekjøtt og marsipangriser nærmest overalt, og det vet du godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Semitter er et folkeslag som omfatter bl a både jøder og muslimer."

Tusen takk! Det har jeg påpekt lenge, i alle de innleggene hvor jeg påpeker din anti-semitisme!

Men den satt tydeligvis langt inne hos deg.

Alle oppegående mennesker har vel visst det...! Det irriterer meg grenseløst om folk tror det bare handler om jøder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle oppegående mennesker har vel visst det...! Det irriterer meg grenseløst om folk tror det bare handler om jøder...

Jeg tror de fleste her forstår at antisemittisme er like jævlig, enten den rammer jøder, muslimer eller kristne.

Det finnes noen her som har tatt det som ble forfektet for 70 år siden, og bare erstattet "jøde" med "muslim". Det er selvsagt like grusomt nå som dengang.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...