Gå til innhold

Muslimene tar knekken på julefeiringen


keinstein

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • keinstein

    21

  • Sør

    19

  • gripp

    13

  • MsSophie

    3

Mest aktive i denne tråden

Da får du prøve å uttrykke deg forståelig.

"Ja, det gjelder nok mange det. Også deg"

Var det så vanskelig å forstå?

Det gjeder forresten også i høyeste grad deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anførseltegnene er satt fordi islam og nazisme ikke er det samme selvsagt, men har svært mange fellestrekk.

Samme dritten er det uansett, og samme fan ser vi sør som iherdig forsvarer av fanskapet.

Jeg håper det er kvinner i nærheten av utysket som kan forklare han litt om hva som står på spill. (men kanskje de tramper på hans ære?)

Spørs hva de (kvinnene) i hans omgangkrets kan få med seg bak burkaen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ja, det gjelder nok mange det. Også deg"

Var det så vanskelig å forstå?

Det gjeder forresten også i høyeste grad deg.

Uklar tale kunne jeg også unnvære.

Vi klarer ikke løse gåten din, kan du røpe fasiten? Dvs forklare hva du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uklar tale kunne jeg også unnvære.

Vi klarer ikke løse gåten din, kan du røpe fasiten? Dvs forklare hva du mener?

Sannsynligvis mener Wita at normale mennesker ikke blir beroliget før meninger som DINE ("deg") er borte.

Du er akkurat like ille og full av hat som islamistene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe veslevoksent vrøvl. Skal man gi slipp på holdninger mot kvinneundertrykking?

Puh...det er ufattelig hva enkelte kan komme med. Tilbake til gymnaset med deg.

Det er enkelt tatikk når de ikke vet noe om saken, ikke liker debattanten, ikke respekterer andres meninger, ikkehar argumenter, eller ganske enkelt liker muslimer:

lete etter ordspill og bytte om på ordene, for så debattere videre og late som om de ikke har byttet om på noe. Det virker litt åndsforlatt og barnslig, men når de ikke har noe mer å komme med så får vi følge opp. Husker du ikke noe fra barnehagen?

"De som sier at andre er dumme, de er dumme de". I grunnen en svært forenklet påstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva de (kvinnene) i hans omgangkrets kan få med seg bak burkaen:)

Den usakligheten var da i det minste morsom :)

I går tenkte jeg å sette burka på den nye bilen min (som egentlig ikke er så ny lenger), for naboen er så misunnelig. Jeg tipper han ville hatt burka over sin rustne gamle røykmaskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er enkelt tatikk når de ikke vet noe om saken, ikke liker debattanten, ikke respekterer andres meninger, ikkehar argumenter, eller ganske enkelt liker muslimer:

lete etter ordspill og bytte om på ordene, for så debattere videre og late som om de ikke har byttet om på noe. Det virker litt åndsforlatt og barnslig, men når de ikke har noe mer å komme med så får vi følge opp. Husker du ikke noe fra barnehagen?

"De som sier at andre er dumme, de er dumme de". I grunnen en svært forenklet påstand.

Det er påfallende hvordan du prøver å gjemme din egen uvitenhet, ved at du ikke tør å svare. Morsomt, men veldig avslørende.

Ingen tror på det vrøvlet du skriver om jøder og muslimer. De utgjør ca 20% av verdens befolkning.

Skjerpings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, ikke ett eneste anti-jødisk, som var det du påstod.

At jeg kritiserer staten Israel, er vel det samme som at du, for eksempel, kunne kritisert staten Norge, hvis vi hadde en SV-regjering. Skulle jeg påstått at du er anti-Norge fordi du er uenig med regjeringens utenrikspolitikk?

Hele dette anti-jøde og anti-Israel-våset ditt er fordi du ikke kan diskutere sak. Og det vet du!

Jeg synes du svarer godt for deg. Ikke rart at du blir angrepet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keinsten nå må du slutte med dette våset ditt. Det fins helt sikkert noen muslimer som ter seg slik som du beskriver. Men jeg har iallefall fått 3 julekort samt sms-hilsener fra muslimer jeg kjenner. Det fins faktisk muslimer som er annerledes en de ekstreme, og disse som tilpasser seg tror jeg faktisk tilhører flertallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har i alle fall blitt ønsket god jul av alle de muslimene jeg kjenner.

Flere av dem feirer både ramadan og jul. Så jeg tror de tilpasser seg mer vår religion enn motsatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keinsten nå må du slutte med dette våset ditt. Det fins helt sikkert noen muslimer som ter seg slik som du beskriver. Men jeg har iallefall fått 3 julekort samt sms-hilsener fra muslimer jeg kjenner. Det fins faktisk muslimer som er annerledes en de ekstreme, og disse som tilpasser seg tror jeg faktisk tilhører flertallet.

Det fins alt fra ekstremister til kvasi til f eks meg som ikke er muslim i det hele tatt. Hvis jeg ikke ønsker god jul, så trenger det ikke bety noe det heller.

Tror du vi andre ikke vet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i alle fall blitt ønsket god jul av alle de muslimene jeg kjenner.

Flere av dem feirer både ramadan og jul. Så jeg tror de tilpasser seg mer vår religion enn motsatt..

Flere har ønsaket meg god jul også. Jeg vet ikke hvorfor, og er ikke intressert i det i denne tråden.

Mange ønsker ikke god jul, og et par stykker har forklart meg hvorfor. De kan ikke akseptere at Jesus er en gud. Eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere har ønsaket meg god jul også. Jeg vet ikke hvorfor, og er ikke intressert i det i denne tråden.

Mange ønsker ikke god jul, og et par stykker har forklart meg hvorfor. De kan ikke akseptere at Jesus er en gud. Eller noe sånt.

Må innrømme at jeg ikke er så engasjert som deg....og har derfor ikke lest hele tråden...Men du svarte ikke på den siste delen jeg skrev: De tilpasser seg like mye/mer vår kultur (hedningtradisjoner) enn de tar knekken på den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vi før har konstatert, har sv'ere og de lengre ut til venstre, alltid hatt sans for totalitære systemer og samfunnsordninger.

Sosialisme og kommunisme er ikke er havnet på historiens skrothaug, og er ikke noe særlig kult for tiden.

Den mest nærliggende totalitære "lære" er nå islam, og det er påfallende i hvor stor grad gamle radikalere nå samles rundt denne ideologien.

På samme måte som akp og tilliggende krefter fikk uforholdsmessig stor innflytelse på 70- og 80-tallet, vil vi nå i en perioden, se at "halalhippiene" (godt ord, forresten) tar seg til rette i vårt samfunn og langsomt forandrer det for å tilpasse det muslimsk ideologi.

Måten det gjøres på er å få kontroll med viktige meningsbærere, spesielt i media, for gjennom dette å definere hva som er politisk korrekt...akkurat som for 30 år siden.

Om nye 30 år, når oppgjøret med islam er gjennomført, vil de samme hippiene bedyre at de egentlig aldri har hatt sympatier for svineriet...slik kommunistene i dag distanserer seg fra gamle standpunkter.

"slik kommunistene i dag distanserer seg fra gamle standpunkter."

Hippiene lot seg lure. Inkl Gerhardsen. Når jernteppet både i Kina og Sovjet åpnet seg, tøyt sannheten ut. Grusomheter som bl a langt overgikk Hitlerregimets. Flere titalls millioner døde som ingen visste om, som var myrdet, sultet og torturert i hjel av regimene som skulle være "solens land" med solidaritet og lykke, var tvert i mot et helvete.

Det underlige er at ingen bøker enda nevner Stalin og Maos ugjerninger.

Caplex: "Stalins regime var preget av omfattende og vilkårlig terror med en sterk utbygging av tvangsarbeidsleire som hadde opp til 2,5 mill. fanger. Under Den store terroren i 1937—38 ble ca. 3/4 mill. mennesker skutt og et tilsvarende antall dømt til straffarbeid."

Det nevnes ikke at han var pine gal (drepte sine medarbeidere når det passet han) og at hans regime drepte minst 50 mill sovjetborgere i tillegg til de 30 som ble drept i 2. VK.

Om Mao står det ikke et ord om at han var pedofil og hans regime drepte 70 mill mennesker.

Helt enkelt utelatt fra litteraturen. Heltestatusen er urokkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du svarer godt for deg. Ikke rart at du blir angrepet!

Det har ikke gått opp for noen at sør er en halv-islamist? Ingen forsvarer en totalt fremmed ideologi så intenst uten at de har "ene beinet" i det. Ingen er så anti-israelsk uten grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke gått opp for noen at sør er en halv-islamist? Ingen forsvarer en totalt fremmed ideologi så intenst uten at de har "ene beinet" i det. Ingen er så anti-israelsk uten grunn.

Jeg tror du er inne på noe. Antagelig har han ei i Burka hjemme, og er nødt til å forsvare seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...