Gå til innhold

Muslimene tar knekken på julefeiringen


keinstein

Anbefalte innlegg

"slik kommunistene i dag distanserer seg fra gamle standpunkter."

Hippiene lot seg lure. Inkl Gerhardsen. Når jernteppet både i Kina og Sovjet åpnet seg, tøyt sannheten ut. Grusomheter som bl a langt overgikk Hitlerregimets. Flere titalls millioner døde som ingen visste om, som var myrdet, sultet og torturert i hjel av regimene som skulle være "solens land" med solidaritet og lykke, var tvert i mot et helvete.

Det underlige er at ingen bøker enda nevner Stalin og Maos ugjerninger.

Caplex: "Stalins regime var preget av omfattende og vilkårlig terror med en sterk utbygging av tvangsarbeidsleire som hadde opp til 2,5 mill. fanger. Under Den store terroren i 1937—38 ble ca. 3/4 mill. mennesker skutt og et tilsvarende antall dømt til straffarbeid."

Det nevnes ikke at han var pine gal (drepte sine medarbeidere når det passet han) og at hans regime drepte minst 50 mill sovjetborgere i tillegg til de 30 som ble drept i 2. VK.

Om Mao står det ikke et ord om at han var pedofil og hans regime drepte 70 mill mennesker.

Helt enkelt utelatt fra litteraturen. Heltestatusen er urokkelig.

Hvordan kan du vite at han var pedofil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • keinstein

    21

  • Sør

    19

  • gripp

    13

  • hidi

    3

Mest aktive i denne tråden

Jeg tror du er inne på noe. Antagelig har han ei i Burka hjemme, og er nødt til å forsvare seg.

Ingen kan da med vettet i behold forsvare en absurd overtro, og forsvare de som tror på dette og deres absurde krav.

Kreve at det trauste demokratiske Norge viker for, og skal tolerere praktisering av 1000 år gammel overtro, kvinneundertrykking og grov intoleranse i et moderne samfunn?

Dette har jo sosialistene kjempet mot i 100 år, skal de plutselig snu og legge seg på ryggen? Det -må- være frykt, og da kan jeg forstå, de er redde. Men da kan de si at de er redde før de blir avslørt.

Uten å ha et bein i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke gått opp for noen at sør er en halv-islamist? Ingen forsvarer en totalt fremmed ideologi så intenst uten at de har "ene beinet" i det. Ingen er så anti-israelsk uten grunn.

Sånn til orientering, så er jeg ateist.

Ikke spiser jeg unger til frokost heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kan da med vettet i behold forsvare en absurd overtro, og forsvare de som tror på dette og deres absurde krav.

Kreve at det trauste demokratiske Norge viker for, og skal tolerere praktisering av 1000 år gammel overtro, kvinneundertrykking og grov intoleranse i et moderne samfunn?

Dette har jo sosialistene kjempet mot i 100 år, skal de plutselig snu og legge seg på ryggen? Det -må- være frykt, og da kan jeg forstå, de er redde. Men da kan de si at de er redde før de blir avslørt.

Uten å ha et bein i det?

Sosialistene har av en eller anne grunna ALLTID lefletmed,e lelr rent av støttet opp undre alt som kan krype og gå av despotier og tyranner. Når de ikke lenger har Sovjet å klamre seg til i sin kamp mot de demokratiske krefter, har Islamismen kommet som en brukbar erstaning for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosialistene har av en eller anne grunna ALLTID lefletmed,e lelr rent av støttet opp undre alt som kan krype og gå av despotier og tyranner. Når de ikke lenger har Sovjet å klamre seg til i sin kamp mot de demokratiske krefter, har Islamismen kommet som en brukbar erstaning for dem.

Akkurat DET er noe som har forundret meg i mange år også.

En ting er at alle kan gjøre feil. Men hvordan kan så mange gjøre den samme feilen gang på gang - og aldri lære, og aldri ta noen selvkritikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat DET er noe som har forundret meg i mange år også.

En ting er at alle kan gjøre feil. Men hvordan kan så mange gjøre den samme feilen gang på gang - og aldri lære, og aldri ta noen selvkritikk?

Godt spørsmål. Må antagelig ha å gjøre med at det er for hardt for de fleste å erkjenne at man har trodd på en livsløgn.

Atter andre er nok desverre så forblindet i sitt hat mot spesielt USA og alt annet som lukter av "kapitalisme" at de støtter rått og røti bare de også hater USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan du vite at han var pedofil??

De er skrevet en ny bok om Mao, etter hans død, av hans nærmeste medarbeidere.

Han hadde gonorre flere ganger som han ikke gadd å behandle, og foreldre så det som en ære å få datteren oppi senga til gammern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...