Gjest sola mi Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Vel, hvis du jobber på aldershjem, er det neppe et representativt utvalg du jobber med. Du får bare håpe på at du ikke er en av dem som har måtte fjerne alle dine tenner når du er 70 år da. 0 Siter
Sofline Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Du får bare håpe på at du ikke er en av dem som har måtte fjerne alle dine tenner når du er 70 år da. Nei, jeg har fine tenner, så det regner jeg ikke med at jeg må. Uansett vet jeg nok om gebiss til å vite at maten fremover ikke må være flytende selv om man minster tennene. Det er jo nettopp dét som er poenget med gebiss. 0 Siter
Gjest kråketær Skrevet 31. mars 2012 Skrevet 31. mars 2012 ''Hva skal jeg servere? Fikk vite nå, de kommer imorgen, hjelp!'' Eg tror de fleste spiser vanlig mat. 0 Siter
laban Skrevet 31. mars 2012 Skrevet 31. mars 2012 ''Hva skal jeg servere? Fikk vite nå, de kommer imorgen, hjelp!'' Eg tror de fleste spiser vanlig mat. Spørsmålet er 4 1/2 år gammelt, så problemet har nok løst seg nå ;-) 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 31. mars 2012 Skrevet 31. mars 2012 Spørsmålet er 4 1/2 år gammelt, så problemet har nok løst seg nå ;-) Enten det, eller de sultet i hjel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.