Gå til innhold

Hva du hater å få til jul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hate er et sterkt ord, men jeg ville synes det var ukomfortabelt å pakke opp f eks en badevekt eller et kort som viser betalt kursavgift på Grete Roede-kurset som begynner første uka etter nyttår.

Og jeg ville nesten dødd av skam hvis jeg foran hele familien hadde åpnet opp en pakke med sexleketøy! ;-)

Heldigvis er begge deler bare tenkte eksempler;-)

Hva med en onkel i 40 - årene som gir alle sine tenåringsnieser sexy undertøy?

• Svar 197
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• adelie

29

• Sofline

21

• mariaflyfly

15

• morsan

14

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kvalmt. Skikkelig ekkelt.

Skrevet

Å kjære vene, det var litt av en gave! Var det like før skilsmissen?

Hehe, det var ikke så lenge før. ;)

Skrevet

Det er jo kjempesjarmerende! Not. :(

Skrevet

Jeg liker dem heller ikke.

Jeg er sjokkert! Hvordan går det an å ikke like Mozartkuler? *vantro*

Skrevet

Jeg er sjokkert! Hvordan går det an å ikke like Mozartkuler? *vantro*

Jeg eter stort sett alt som er søtt, men mozartkuler smakler jo ingenting annet enn bare sukker og søtt og kliss.

Skrevet

Jeg eter stort sett alt som er søtt, men mozartkuler smakler jo ingenting annet enn bare sukker og søtt og kliss.

Og det er nydelig! ;D

Skrevet

Duh - jeg trør glatt nedpå en 6-pk med kokosboller, men etter 2 mozartkuler har jeg fått mer enn nok av søtt.

Oj... 6 kokosboller???? Gud, det har selv ikke jeg prøvd... Men der fikk jeg jaggu en utfordring, gitt!

Skjønner ikke disse som blir kvalme av for mye godteri, det har aldri skjedd meg. Jeg kan trøkk nepp'å utrolige mengder godteri, særlig sjokolade, uten å merke noe annet enn at jeg blir mett.

Irriterende!

Skrevet

Du må gape og putte hele i munnen på en gang. Og så må du kjapt mose den, slik at det luftige preget blir borte. Derettter kan du nyte smaken - var det et mulig forslag?

Grøss. Tror du ikke jeg har prøvd alle varianter?!?! Jeg er jo en skikkelig godtegris, så jeg har vondt for å tro at de virkelig smaker så dårlig som de gjør...

Skrevet

Duh - jeg trør glatt nedpå en 6-pk med kokosboller, men etter 2 mozartkuler har jeg fått mer enn nok av søtt.

6 kokosboller er uproblematisk! Men jeg jobba sammen med ei jente engang som trøkte i seg 12 punsjeboller til lunsj - kun for å se hvor mange hun greide før hun blei kvalm. Det står det respekt av. Eller.... ;)

Skrevet

Her tenkte nok jeg litt annerledes enn de andre, for jeg tenkte at han var desperat etter å være kul...

Forøvrig skjønner jeg godt at det er kvalmt også.

Skrevet

Oj... 6 kokosboller???? Gud, det har selv ikke jeg prøvd... Men der fikk jeg jaggu en utfordring, gitt!

Skjønner ikke disse som blir kvalme av for mye godteri, det har aldri skjedd meg. Jeg kan trøkk nepp'å utrolige mengder godteri, særlig sjokolade, uten å merke noe annet enn at jeg blir mett.

Irriterende!

*Hehe* Min kjære trødde i seg en halvkilo (!) smågodt for en tid siden. Han spydde 3 ganger etterpå...

Skrevet

6 kokosboller er uproblematisk! Men jeg jobba sammen med ei jente engang som trøkte i seg 12 punsjeboller til lunsj - kun for å se hvor mange hun greide før hun blei kvalm. Det står det respekt av. Eller.... ;)

Punsjboller er ikke menneskemat. Punktum.

Skrevet

Grøss. Tror du ikke jeg har prøvd alle varianter?!?! Jeg er jo en skikkelig godtegris, så jeg har vondt for å tro at de virkelig smaker så dårlig som de gjør...

*knegg*

Skrevet

Smaker nøtter, nougat og sjokolade!

Skrevet

*Hehe* Min kjære trødde i seg en halvkilo (!) smågodt for en tid siden. Han spydde 3 ganger etterpå...

Pingle! En halvkilo er jo barnemat.

Skrevet

Smaker nøtter, nougat og sjokolade!

Nøtter og sjokolade er knallgodt og jeg elsker nøttesjokolade! Men nougat er for søtt og klissete for meg, så det er nok den som ødelegger mozartkulene.

Skrevet

Jeg liker dem heller ikke.

Send dem hit, du gale, gale menneske.

Skrevet

Nøtter og sjokolade er knallgodt og jeg elsker nøttesjokolade! Men nougat er for søtt og klissete for meg, så det er nok den som ødelegger mozartkulene.

Det må være det!

Men når jeg leser hva dere skriver, så må jeg si at 2 mozart-kuler er passe mye på en gang. Med de godte-dosene deres, så hadde nok jeg også syntes det ble for mye av mozartkuler også..:)

Takke meg til litt spekemat, da :)

Skrevet

Hehe, det var ikke så lenge før. ;)

Bra det ikke var en jaktrifle ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...