Orio Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Hate er et sterkt ord, men jeg ville synes det var ukomfortabelt å pakke opp f eks en badevekt eller et kort som viser betalt kursavgift på Grete Roede-kurset som begynner første uka etter nyttår. Og jeg ville nesten dødd av skam hvis jeg foran hele familien hadde åpnet opp en pakke med sexleketøy! ;-) Heldigvis er begge deler bare tenkte eksempler;-) Hva med en onkel i 40 - årene som gir alle sine tenåringsnieser sexy undertøy? 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Hva med en onkel i 40 - årene som gir alle sine tenåringsnieser sexy undertøy? Kvalmt. Skikkelig ekkelt. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Å kjære vene, det var litt av en gave! Var det like før skilsmissen? Hehe, det var ikke så lenge før. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Hva med en onkel i 40 - årene som gir alle sine tenåringsnieser sexy undertøy? Det er jo kjempesjarmerende! Not. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Jeg liker dem heller ikke. Jeg er sjokkert! Hvordan går det an å ikke like Mozartkuler? *vantro* 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Jeg er sjokkert! Hvordan går det an å ikke like Mozartkuler? *vantro* Jeg eter stort sett alt som er søtt, men mozartkuler smakler jo ingenting annet enn bare sukker og søtt og kliss. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Jeg eter stort sett alt som er søtt, men mozartkuler smakler jo ingenting annet enn bare sukker og søtt og kliss. Og det er nydelig! ;D 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Duh - jeg trør glatt nedpå en 6-pk med kokosboller, men etter 2 mozartkuler har jeg fått mer enn nok av søtt. Oj... 6 kokosboller???? Gud, det har selv ikke jeg prøvd... Men der fikk jeg jaggu en utfordring, gitt! Skjønner ikke disse som blir kvalme av for mye godteri, det har aldri skjedd meg. Jeg kan trøkk nepp'å utrolige mengder godteri, særlig sjokolade, uten å merke noe annet enn at jeg blir mett. Irriterende! 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Du må gape og putte hele i munnen på en gang. Og så må du kjapt mose den, slik at det luftige preget blir borte. Derettter kan du nyte smaken - var det et mulig forslag? Grøss. Tror du ikke jeg har prøvd alle varianter?!?! Jeg er jo en skikkelig godtegris, så jeg har vondt for å tro at de virkelig smaker så dårlig som de gjør... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Duh - jeg trør glatt nedpå en 6-pk med kokosboller, men etter 2 mozartkuler har jeg fått mer enn nok av søtt. 6 kokosboller er uproblematisk! Men jeg jobba sammen med ei jente engang som trøkte i seg 12 punsjeboller til lunsj - kun for å se hvor mange hun greide før hun blei kvalm. Det står det respekt av. Eller.... 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Hva med en onkel i 40 - årene som gir alle sine tenåringsnieser sexy undertøy? Her tenkte nok jeg litt annerledes enn de andre, for jeg tenkte at han var desperat etter å være kul... Forøvrig skjønner jeg godt at det er kvalmt også. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Oj... 6 kokosboller???? Gud, det har selv ikke jeg prøvd... Men der fikk jeg jaggu en utfordring, gitt! Skjønner ikke disse som blir kvalme av for mye godteri, det har aldri skjedd meg. Jeg kan trøkk nepp'å utrolige mengder godteri, særlig sjokolade, uten å merke noe annet enn at jeg blir mett. Irriterende! *Hehe* Min kjære trødde i seg en halvkilo (!) smågodt for en tid siden. Han spydde 3 ganger etterpå... 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 6 kokosboller er uproblematisk! Men jeg jobba sammen med ei jente engang som trøkte i seg 12 punsjeboller til lunsj - kun for å se hvor mange hun greide før hun blei kvalm. Det står det respekt av. Eller.... Punsjboller er ikke menneskemat. Punktum. 0 Siter
adelie Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Skrevet 11. desember 2007 Grøss. Tror du ikke jeg har prøvd alle varianter?!?! Jeg er jo en skikkelig godtegris, så jeg har vondt for å tro at de virkelig smaker så dårlig som de gjør... *knegg* 0 Siter
adelie Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Skrevet 11. desember 2007 Jeg eter stort sett alt som er søtt, men mozartkuler smakler jo ingenting annet enn bare sukker og søtt og kliss. Smaker nøtter, nougat og sjokolade! 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 *Hehe* Min kjære trødde i seg en halvkilo (!) smågodt for en tid siden. Han spydde 3 ganger etterpå... Pingle! En halvkilo er jo barnemat. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Smaker nøtter, nougat og sjokolade! Nøtter og sjokolade er knallgodt og jeg elsker nøttesjokolade! Men nougat er for søtt og klissete for meg, så det er nok den som ødelegger mozartkulene. 0 Siter
Atene Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Jeg liker dem heller ikke. Send dem hit, du gale, gale menneske. 0 Siter
adelie Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Skrevet 11. desember 2007 Nøtter og sjokolade er knallgodt og jeg elsker nøttesjokolade! Men nougat er for søtt og klissete for meg, så det er nok den som ødelegger mozartkulene. Det må være det! Men når jeg leser hva dere skriver, så må jeg si at 2 mozart-kuler er passe mye på en gang. Med de godte-dosene deres, så hadde nok jeg også syntes det ble for mye av mozartkuler også.. Takke meg til litt spekemat, da 0 Siter
sant å si Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Hehe, det var ikke så lenge før. Bra det ikke var en jaktrifle ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.