Gjest Skjemautfylleren Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Skal til psykiater i morgen, og har fått et skjema i posten. Det er fryktelig vanskelig å fylle ut. Det blir liksom ikke "riktig" uansett. Skal dit pga psykose + + +, og siste 7 dager.....tja, sammenlignet med tiden før psykosen og under, så blir jo alt 0 da! Sammenlignet med andre, tror jeg at jeg -egentlig- skårer rimelig høyt på mye. Men altså....tror andre kan lese tankene mine? Det er jo bare vås. Likevel. Jeg har jo "rare" tanker innimellom. Angst? Ja, jeg vet jeg har det, men hvordan reagerer jeg? Med å -ikke- føle, å -ikke- forholde meg til ting, så da blir det 0 da, de siste 7 dager? Gråter mye? Ja, jeg har grått de siste tre dagene, og det er mer enn noen gang, men samtidig- psykologen sier jo det er -bra- at jeg -endelig- forholder meg til følelser. Sover dårlig? Tja, hvis jeg ikke pakka innpå masse sovemedisiner, ville jeg nok ikke ha sovet i det hele tatt. Angst? Hvis jeg ikke tok sobril hadde nok panikken rådet. Dette er fryktelig vanskelig, å fylle ut sånne greier. Føler jeg bare krysser av i hytt og gevær her. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/293656-om-%C3%A5-fylle-ut-skjema/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skjemautfylleren Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Og tar jeg ikke truxal når jeg får "feber" over meg, hadde jeg nok også vært litt mer psykotisk. Umulig å svare på slike skjemaer....0, 1, 2, 3, 4 sammenlignet med hva da? Nå får jeg jo hjelp, livet kunne jo vært så mye værre. Men andre ville kanskje vært helt ødelagt hvis de hadde hatt det som meg pr i dag? Jeg vet ikke jeg altså. Og mange kan nok ha det mye værre enn meg igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/293656-om-%C3%A5-fylle-ut-skjema/#findComment-2364163 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.