Gå til innhold

Om å fylle ut skjema

Anbefalte innlegg

Gjest Skjemautfylleren

Skal til psykiater i morgen, og har fått et skjema i posten. Det er fryktelig vanskelig å fylle ut. Det blir liksom ikke "riktig" uansett. Skal dit pga psykose + + +, og siste 7 dager.....tja, sammenlignet med tiden før psykosen og under, så blir jo alt 0 da!

Sammenlignet med andre, tror jeg at jeg -egentlig- skårer rimelig høyt på mye. Men altså....tror andre kan lese tankene mine? Det er jo bare vås. Likevel. Jeg har jo "rare" tanker innimellom. Angst? Ja, jeg vet jeg har det, men hvordan reagerer jeg? Med å -ikke- føle, å -ikke- forholde meg til ting, så da blir det 0 da, de siste 7 dager? Gråter mye? Ja, jeg har grått de siste tre dagene, og det er mer enn noen gang, men samtidig- psykologen sier jo det er -bra- at jeg -endelig- forholder meg til følelser. Sover dårlig? Tja, hvis jeg ikke pakka innpå masse sovemedisiner, ville jeg nok ikke ha sovet i det hele tatt. Angst? Hvis jeg ikke tok sobril hadde nok panikken rådet.

Dette er fryktelig vanskelig, å fylle ut sånne greier.

Føler jeg bare krysser av i hytt og gevær her.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293656-om-%C3%A5-fylle-ut-skjema/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Skjemautfylleren

Og tar jeg ikke truxal når jeg får "feber" over meg, hadde jeg nok også vært litt mer psykotisk.

Umulig å svare på slike skjemaer....0, 1, 2, 3, 4 sammenlignet med hva da? Nå får jeg jo hjelp, livet kunne jo vært så mye værre. Men andre ville kanskje vært helt ødelagt hvis de hadde hatt det som meg pr i dag? Jeg vet ikke jeg altså. Og mange kan nok ha det mye værre enn meg igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...