Gjest mora2 Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Nesten så jeg har mistet lysten på å spise ute nå... 0 Siter
bustebeisa Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Ja, blokka er fra 1965 omtrent og da ble det gjerne bygget sånn. Døra til badet står stort sett oppe hele tiden, men må jo ta i håndtaket på dodøra da. Har det på samme måte jeg. Hadde det slik i det forrige huset også, og det var fra 1898.. :-) Som regel står baderomsdøra oppe her og, men tanken har slått meg en del ganger... Burde kanskje vaske dørhåndtakene litt oftere med litt sterkere saker. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Har det på samme måte jeg. Hadde det slik i det forrige huset også, og det var fra 1898.. :-) Som regel står baderomsdøra oppe her og, men tanken har slått meg en del ganger... Burde kanskje vaske dørhåndtakene litt oftere med litt sterkere saker. :-) Jeg tørker meg med høyre hånd og åpner døra med venstre, har gått bra så langt. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.