Gå til innhold

Hjelp til enslig sønn vs. enslig datter?


Lillemus

Anbefalte innlegg

Det er ikke interessant for oss som er på DOL, men det er jævlig kjipt når ungene senere leser alt hun har skrevet om seg selv og kjæreste og andre hun kjenner. Og joda, klart de kommer til å lese det en dag, en dag finner de noe ved en glipp, og er nysgjerrige nok til å lete etter mer. Synd, men sant.

Greit å anonymisere LITT!

''Greit å anonymisere LITT!''

Kanskje hun allerede har gjort det? ;-) Kanskje det var vask av håndklær svigermoren gjorde, og ikke skifte av sengetøy? Og kanskje det var tanta som vaska vinduene og ikke søstra?;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 303
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    34

  • mrxx

    29

  • Aliza1365380759

    20

  • tonie

    19

Mest aktive i denne tråden

''Greit å anonymisere LITT!''

Kanskje hun allerede har gjort det? ;-) Kanskje det var vask av håndklær svigermoren gjorde, og ikke skifte av sengetøy? Og kanskje det var tanta som vaska vinduene og ikke søstra?;-)

Hehe! Og kanskje det slett ikke var henne selv hun pratet om, men kusina si, eller en kollega, eller ei venninne, eller dattera til venninna til søstra til faren til en unge i klassen til sønnen sin.

Hvem vet! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Han gjør det selv nå, ikke sant? ;)''

He he, nei jeg vasker klærne hans ;) Det er noen år siden han fikk forbud mot å vaske klær. Det eneste han setter på nå og da er sengtøy.

Vel, hva skal man si. Det er forholdet til damen som vasker som avgjør om det er ok, altså...?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Greit å anonymisere LITT!''

Kanskje hun allerede har gjort det? ;-) Kanskje det var vask av håndklær svigermoren gjorde, og ikke skifte av sengetøy? Og kanskje det var tanta som vaska vinduene og ikke søstra?;-)

Og kanskje det er eksen som absolutt ikke liker å utføre oralsex. Eller naboen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kanskje det er eksen som absolutt ikke liker å utføre oralsex. Eller naboen?

ha ha ha!!!

Men dette er en detalj jeg ikke har fått med meg, altså - er det noen i Sagaen som ikke liker å utføre oralsex, altså? ;-) Har fått med meg synspunktene og praksisen på analsex, men her har jeg tydeligvis gått glipp av viktig informasjon!!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Og kanskje det er eksen som absolutt ikke liker å utføre oralsex. Eller naboen?

Nå synes jeg dere skal gi dere med å snakke om og utlevere Lillemus. Vel bidrar hun til det selv, men tråder som dette gjør feil folk nysgjerrige og noen vil kanskje starte oppnøsting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå synes jeg dere skal gi dere med å snakke om og utlevere Lillemus. Vel bidrar hun til det selv, men tråder som dette gjør feil folk nysgjerrige og noen vil kanskje starte oppnøsting.

Ok. Jeg skal holde munn. Men jeg er enig med Jølsen her selv om jeg synes han kunne sagt det litt penere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg kunne heller aldri hatt min mor til å vaske for meg. ALDRI!

Da jeg flyttet for meg selv som 17-åring, så vasket min mor klærne mine. Jeg kunne ikke ha vaskemaskin der jeg bodde, nemlig, og vaskeri var ikke å oppdrive i byen. Jeg synes det var urflaut å få den tjenesten utført! Uff.

Håper ungene greier seg selv når de flytter en dag, jeg kommer neppe til å tilby meg heller. Jeg er IKKE glad i å vaske!

:-)

''Jeg kunne heller aldri hatt min mor til å vaske for meg. ALDRI!''

Ville det gått på husmorstoltheten din løs? ;)

Nå ville det aldri falt inn min mor å vaske for meg. Men om hun - eller min far - unntaksvis ønsket å ta i et tak hjemme hos meg hadde jeg nok ikke nektet dem det! :P Men ville nok bedt dem holde seg ute av skuffer og skap, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

''Jeg kunne heller aldri hatt min mor til å vaske for meg. ALDRI!''

Ville det gått på husmorstoltheten din løs? ;)

Nå ville det aldri falt inn min mor å vaske for meg. Men om hun - eller min far - unntaksvis ønsket å ta i et tak hjemme hos meg hadde jeg nok ikke nektet dem det! :P Men ville nok bedt dem holde seg ute av skuffer og skap, da.

''Ville det gått på husmorstoltheten din løs? ;)''

He-he, er det noe i innleggene mine her på DOL som tyder på at jeg lider av husmorstolthet? :-)

Hadde jeg hatt en normal mor som dro over stuegulvet mens hun var på besøk, så hadde det overhode ikke plaget meg. Men med "vaske for" mener jeg å tørke støv av vinduskarmer, lister, alle andre flater - f.eks. på soverom, vaskerom og alle andre rom. Og så vaske gulv. Og jeg ville ikke like å ha et så intimt forhold til min mor, for da ville hun fått veldig stort innblikk i min private sfære.

Vi er ikke så veldig ryddige av oss, det kan godt ligge ting og flyte her på soverom f.eks., som jeg ikke har lyst til å vise fram. For ikke å snakke om det at mødre skifter på svigerbarnas senger - hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym for anledningen

Jeg skjønner ikke hva det er som skal skje ved en glipp?

Deltar noen av oss i en reality-serie, kan du sikkert selge litt til tusentipset. Før det skjer, er informasjonen ikke spesielt interessant, vel?

En blir jo ubesvisst litt interessert da, når noen forteller så mye fra livet sitt. Merker det selv, at jeg velger Lillemus sine svar (eller andre "kjente" nick), i en lang liste med tråder.

Og det er ikke til å komme fra at noen ensomme sjeler sitter på nett og blir "kjent" med henne. Og kanskje vil oppsøke henne.

Mulig jeg er paranoid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En blir jo ubesvisst litt interessert da, når noen forteller så mye fra livet sitt. Merker det selv, at jeg velger Lillemus sine svar (eller andre "kjente" nick), i en lang liste med tråder.

Og det er ikke til å komme fra at noen ensomme sjeler sitter på nett og blir "kjent" med henne. Og kanskje vil oppsøke henne.

Mulig jeg er paranoid..

De som blir paranoide kan jo skifte nick en gang i mellom... ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

''Ville det gått på husmorstoltheten din løs? ;)''

He-he, er det noe i innleggene mine her på DOL som tyder på at jeg lider av husmorstolthet? :-)

Hadde jeg hatt en normal mor som dro over stuegulvet mens hun var på besøk, så hadde det overhode ikke plaget meg. Men med "vaske for" mener jeg å tørke støv av vinduskarmer, lister, alle andre flater - f.eks. på soverom, vaskerom og alle andre rom. Og så vaske gulv. Og jeg ville ikke like å ha et så intimt forhold til min mor, for da ville hun fått veldig stort innblikk i min private sfære.

Vi er ikke så veldig ryddige av oss, det kan godt ligge ting og flyte her på soverom f.eks., som jeg ikke har lyst til å vise fram. For ikke å snakke om det at mødre skifter på svigerbarnas senger - hm...

Hehe - skjønner hva du mener.

Jeg tenkte mer på om moren min ryddet og vasket over kjøkkenet og kanskje plukket leker og støvsuget stuegulvet mens hun f.eks. var barnevakt. Ganske utenkelig at så skulle skje, men jeg hadde i utganspunktet ikke hatt mye mot det.

Men mor-datter-forhold kan jo være kompliserte, og - kanskje ville jeg tolket det som kritikk av vårt skitne hjem om hun plutselig skulle gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Hehe - skjønner hva du mener.

Jeg tenkte mer på om moren min ryddet og vasket over kjøkkenet og kanskje plukket leker og støvsuget stuegulvet mens hun f.eks. var barnevakt. Ganske utenkelig at så skulle skje, men jeg hadde i utganspunktet ikke hatt mye mot det.

Men mor-datter-forhold kan jo være kompliserte, og - kanskje ville jeg tolket det som kritikk av vårt skitne hjem om hun plutselig skulle gjøre det.

''Jeg tenkte mer på om moren min ryddet og vasket over kjøkkenet og kanskje plukket leker og støvsuget stuegulvet mens hun f.eks. var barnevakt.''

DET hadde jeg taklet fint, ja, _om_ min mor var normal. He-he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En blir jo ubesvisst litt interessert da, når noen forteller så mye fra livet sitt. Merker det selv, at jeg velger Lillemus sine svar (eller andre "kjente" nick), i en lang liste med tråder.

Og det er ikke til å komme fra at noen ensomme sjeler sitter på nett og blir "kjent" med henne. Og kanskje vil oppsøke henne.

Mulig jeg er paranoid..

Personlig tror jeg det er mye mer sannsynlig at hun kjører av veien en dag hun skal på jobb. Men jeg har lav hysteri- og paranoia-faktor.

Men altså, det er mange gode grunner til å ikke fortelle "alt". Heldigvis bestemmer vi det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det er sant, det er ikke bare moro for oss menn heller når vi står der som brødhuer og spør dumt om ting som det forventes at vi skal kunne.''

Send en mann inn på apoteket med en resept til medisin til en baby eller for å kjøpe noe annet til en baby og han får hjelp til oppetter ørene! Send en kvinne inn for å kjøpe det samme og hun får ikke noen informasjon utenom.

Send en kvinne inn på en fargehandel for å kjøpe maling eller verktøy og hun får masse info og hjelp. Send inn en mann og han forventes å kunne alt og får ingen info.

Det er helt sant. Har erfart begge deler. :o)

Jeg har da opplevd å stå i en byggvarebutikk, prøve forgjeves å få oppmerksomhet fra betjeningen og etter 15 min bli møtt med "Jeg trodde du var her med noen " (inneforstått: mannen min)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg har da opplevd å stå i en byggvarebutikk, prøve forgjeves å få oppmerksomhet fra betjeningen og etter 15 min bli møtt med "Jeg trodde du var her med noen " (inneforstått: mannen min)

Oi! At det går an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym for anledningen

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1219240077' post='3937690]

De som blir paranoide kan jo skifte nick en gang i mellom... ;p

Jepp, som meg ;-)

Men jeg skjønner at det er hyggelig å få "venner" her inne da, og det går jeg glipp av. Jeg får klare meg med de jeg har i RL, og som jeg kan dele med privat, da kan ikke hvemsomhelst lese mine "hemmeligheter"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aliza1365380759

Jeg har da opplevd å stå i en byggvarebutikk, prøve forgjeves å få oppmerksomhet fra betjeningen og etter 15 min bli møtt med "Jeg trodde du var her med noen " (inneforstått: mannen min)

Akkurat den har jeg også opplevd! Til betjeningens forsvar ser jeg vel til tider ut som at jeg betydelig yngre enn det jeg er, men når jeg f.eks står å leser på ulike malingsspann synes jeg de bør skjønne at jeg ikke gjør det for underholdningens skyld :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Vel, hva skal man si. Det er forholdet til damen som vasker som avgjør om det er ok, altså...?:)

Jeg er veldig fornøyd med arbeidsfordelingen i hjemmet. Noe tradisjonelt er det, men det viktigste er at begge to trives med de oppgavene vi har :o)

Å vaske og legge sammen tøy er en av de oppgavene i hjemmet som er koselig. Det som er kjedelig er å fordele plaggene i alle skap og skuffer etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da opplevd å stå i en byggvarebutikk, prøve forgjeves å få oppmerksomhet fra betjeningen og etter 15 min bli møtt med "Jeg trodde du var her med noen " (inneforstått: mannen min)

''Jeg har da opplevd å stå i en byggvarebutikk, prøve forgjeves å få oppmerksomhet fra betjeningen og etter 15 min bli møtt med "Jeg trodde du var her med noen " (inneforstått: mannen min)''

*Hyler av latter* Såpass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...